‘La isla de las tentaciones’: Una parella, a punt d’anar-se’n

Ejemplo de shortcode con estilo
Fiama i Álex van eixir de la foguera amb pensaments molt contraris | Telecinco Milions d’espectadors van connectar-se este dimarts a Cuatro per a vore un nou capítol de ‘La isla de las tentaciones’. Esta entrega era especialment esperada perquè arribava la foguera de la confrontació, una reunió entre una de les parelles per a aclarir […]
Fiama i Álex, de 'La isla de las tentaciones', a la foguera de confrontació

Fiama i Álex van eixir de la foguera amb pensaments molt contraris | Telecinco

Milions d’espectadors van connectar-se este dimarts a Cuatro per a vore un nou capítol de ‘La isla de las tentaciones’. Esta entrega era especialment esperada perquè arribava la foguera de la confrontació, una reunió entre una de les parelles per a aclarir tots els dubtes que s’havien creat durant el concurs.

 

La decisió més òbvia era Cristofer, després de què la setmana passada isquera corrent al crit d’«Estefania» —crit que s’ha fet viral— després de vore la seua infidelitat amb Rubén. Una altra bona possibilitat era Ismael, qui havia vist a la seva nóvia Andrea besant-se amb un dels solters de l’illa.

 

Una conversació molt confosa entre Álex i Fiama 

Eren els mateixos xics els que havien de prendre la decisió i ací va ser quan va arribar la sorpresa. Gonzalo va ser el primer a afirmar que, a pesar de què una conversació entre Cristofer i Fani era totalment necessària, ara mateixa, qui més necessitava retrobar-se amb la seua parella era Álex. Després d’una xicoteta conversa, tots per unanimitat, van elegir que Álex seria el concursant que es reunira finalment en la foguera de confrontació.

 

 

Fiama es va mostrar més que sorpresa, ja que creia que havia sigut un gest egoista per part del seu nóvio, perquè hi havia concursants que necessitaven més aquella conversació. A pesar de tot, va aparéixer en la trobada i es van fondre en una abraçada i apassionats besos. Álex va explicar quines eren les seues pors, centrant-se en la complicitat que havia sorgit entre Fiama i Joy. 

 

Fiama, en un intent de tranquil·litzar-lo, va explicar-li a Álex que «amb este xic tinc molta afinitat, com a xic és un 10, tinc moltes més coses en comú amb ell que amb tu… però m’és igual perquè et preferisc a tu». Tot i el seu confús discurs, pareix que Álex ho va entendre a la seua manera i va eixir més content que mai de la foguera.

 

«Si això m’ho arriba a fer en casa, es ‘lia’»

Fiama, per la seua banda, va tindre una opinió totalment contrària. Si bé el seu nóvio havia tornat a l’illa explicant que tot havia eixit bé, ella li explicava a les altres xiques el «drama» que li havia muntat Álex per «una ximpleria», però que havia actuat i parlat «per a calmar-lo»: «Això li ho permet perquè estem ací i és una situació especial; si m’ho arriba a fer en casa, es lia». 

 

 

El que va servir per a reforçar l’amor d’Álex per la seua parella, també va funcionar per a que Fiama es plantejara si realment volia estar amb una persona tan «intensa». «Estic ‘flipant’ i no entenc tanta desconfiança», explicava Fiama. Reclamava que altres xiques havien fet coses pitjors i no entenia per què per unes poques paraules i unes cites ell s’havia posat tant trist.

 

En conclusió, Fiama, després de la foguera, només va voler aclarir una relació i Joy va ser la seua primera parada: «Vols seguir tenint cites amb mi?», li preguntava a la temptació. Ell, després de la confusió del moment, li va aclarir que està més que disposat a seguir-la coneixent. Sense dubte, esta parella és un clar exemple de què una conversa pot adquirir el significat que tu vulgues donar-li i ser molt diferent de la conclusió a la que ha arribat l’altra persona. Ara caldrà vore si Fiama decidix deixar-se seduir per Joy o lluitarà un poc més per continuar la seua història d’amor amb Álex. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.