El Elche remunta davant el Pinatar i avança en la Copa del Rei

Ejemplo de shortcode con estilo
El conjunt il·licità ha guanyat 1-3 la UD Pinatar a Lo Pagán, després de començar perdent, en la primera ronda de la Copa del Rei Mapfre.

El Elche ha remuntat i ha vençut per 1-3 la Unión Deportiva Pinatar en la primera ronda de la Copa del Rei Mapfre. El partit s’ha disputat a Lo Pagán davant de més de 3.000 espectadors, en una cita històrica per al municipi.

L’equip murcià, que la temporada passada va ascendir a Preferente Autonómica murciana, sisena categoria estatal, s’ha avançat en el marcador. Moha ha marcat en el minut 18, després d’una cessió defectuosa de Pedro Bigas a Alejandro Iturbe.

El Elche ha reaccionat amb diverses ocasions, fins que Ezequiel Ponce ha empatat en el minut 32. El davanter ha aprofitat el rebuig del porter després d’un primer llançament seu.

La Unión Deportiva Pinatar ha mantingut la igualtat fins al descans. El porter Juan Eduardo Martínez i els tres centrals locals han frenat les arribades visitants.

La remuntada il·licitana

El Elche ha reprès el partit amb pressió ofensiva. Juan Eduardo Martínez ha evitat el gol de Grady Diangana, però Ponce ha fet l’1-2 en el minut 54, amb un tir dins de l’àrea després d’una passada de Diangana.

L’entrenador Martín Anselmi ha introduït rotacions respecte de l’alineació habitual de la Lliga. Alejandro Iturbe i el defensa argentí Kevin Lomónaco han debutat amb l’equip.

Els il·licitans arribaven al duel en la quinzena posició de Primera Divisió, amb 10 punts en 10 jornades. Tenien dos punts d’avantatge sobre la zona de descens i acumulaven quatre partits sense perdre.

En l’últim d’eixos partits, disputat dissabte, havien guanyat 0-3 el Rayo Vallecano. Tot i això, el Pinatar ha competit amb concentració i intensitat, i ha aprofitat una errada defensiva per marcar.

Ali Houary ha sentenciat en el minut 81 amb un tir des de fora de l’àrea, ajustat al pal esquerre. Daniel Acosta, que havia substituït Martínez en el minut 58, no ha pogut evitar el gol.

El Pinatar encara ha tingut una ocasió de Hicham Khaloua per a retallar distàncies. Un defensor li ha furtat la pilota en l’última acció del partit.

FITXA TÈCNICA

Unión Deportiva Pinatar 1-3 Elche

Gols: 1-0, minut 18: Moha. 1-1, minut 32: Ponce. 1-2, minut 54: Ponce. 1-3, minut 81: Ali Houary.

Àrbitre: Manuel Jesús Orellana Cid, del comité andalús. Ha amonestat Hafid i Salva Piernas, del Pinatar, i Ponce i Bigas, del Elche.

Estadi: José Antonio Pérez, a Lo Pagán. Més de 3.000 espectadors.

Alineacions: Unión Deportiva Pinatar: Juan Eduardo Martínez (Daniel Acosta, minut 58); Pablo Tárraga, Salva Piernas (Hicham, minut 68), Jesús Martínez, Joseda, Kerru (Ismael Jiménez, minut 71); Iván Jiménez, Hafid (Pepelu, minut 68), Álberto Vázquez; Chipi i Moha (Ricardo Tárraga, minut 58). Elche: Iturbe; Josan (Yago Santiago, minut 62), Barzic, Lomónaco, Bigas (Padilla, minut 84); Martim Neto, Diangana (Buonanotte, minut 71), Adam (Osorio, minut 71); Tete Morente (Rubén Sánchez, minut 84), Ali Houari i Ponce.

Últimes notícies

La vacuna del meningococ B s’incorpora als 12 anys a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana incorpora una dosi contra el meningococ B als 12 anys i amplia la vacunació del VPH i del VRS.

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.

Pérez Llorca reclama que Feijóo incorpore veus valencianes al Govern

Juanfran Pérez Llorca ha defensat que Alberto Núñez Feijóo compte amb valencians en un futur Govern i ha demanat diàleg després de les eleccions generals del 29 de novembre.

La Universitat d’Alacant liderarà una aliança de 11 universitats europees

La Universitat d’Alacant ha assumit la presidència de T4EU amb una agenda centrada en la innovació blava i verda i la cooperació entre universitats.

Gil Lázaro situa el 29N entre «Espanya i canvi» o «Sánchez i caos»

El candidat de Vox al Congrés per València ha defensat el seu missatge per al 29 de novembre i ha avançat una campanya intensa, encara que és «moderadament optimista».

Les explotacions afectades per la dana Adam podran rebre ajudes de fins a 15.000 euros

La Generalitat ha convocat sis milions d’euros per a les explotacions agrícoles i ramaderes afectades per la dana Adam. Les sol·licituds es podran presentar del 2 de novembre a l’1 de febrer de 2027.