10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Busquen a Wafa, de 19 anys, desapareguda des de fa 20 dies en Carcaixent, a 20 minuts de Manuel

Desaparició Wafa

Wafa, la xica de 19 anys desapareguda en Carcaixent | Cedida

No se sap res de Wafa, de 19 anys, des del passat 14 de novembre. Són 20 dies sense donar senyals de vida en el telèfon, que apareix com a «apagat o fora de cobertura». També va ser ixe dia l’últim que va tindre una conversació per WhatsApp amb algú, concretament amb dos amics.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, es va perdre la pista de Wafa en Carcaixent, quan eixia de casa d’una amiga. Per contra, Elisa Renovell, una xica que ha compartit una fotografia amb la jove desapareguda per les xarxes socials amb l’objectiu de trobar-la, assegura que Wafa isqué de «casa d’un home amb qui vivia en Carcaixent [en la Ribera] per a dirigir-se a vore a una amiga, a on mai arribà a aparéixer».

 

La mare de Wafa no va presentar una denúncia fins al passat dissabte, 16 dies després de la desaparició, perquè tampoc sabia que la seua filla havia desaparegut. La xica vivia entre casa d’un amic i casa d’una amiga i sa mare estava acostumada a no parlar amb la seua filla tots els dies, ho feien de tant en tant. En no poder fer-se amb la seua filla, va preguntar a dos amics, que asseguraren no saber res de la jove, i presentà la denúncia.

 

Desaparició Wafa

Publicació d’Elisa Renovell en Instagram, difosa en Twitter | TWITTER – @MARINAPONS18

 

Dies després de la desaparició de Marta Calvo i a 9,5 km

El cas ha quedat en mans de la Policia Judicial de Sueca, igual que el cas de la desaparició de Marta Calvo abans de què passara a mans de la unitat d’Homicidis de la Comandància de València i de la Unitat Central Operativa (UCO). Les alarmes han saltat en saber que la xica va desaparéixer només uns dies després que Marta Calvo i a 9,5 km de Manuel, a on se li va perdre la pista a Marta.

 

Tot i això, en un principi, la desaparició de Wafa no estaria relacionada amb Jorge Ignacio P.J., de 37 anys, principal sospitós de la desaparició de Marta i també desaparegut, ja que se li va perdre la pista el 12 de novembre, dos dies abans de què no es tingueren notícies de Wafa, en el Puig, en la comarca de l’Horta Nord, a on li deixà el cotxe a un amic per a què es desfera d’ell.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II

Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.

Compte arrere per al Benidorm Fest: Dani J trenca estereotips amb una bachata de fusió

Dani J arriba al Benidorm Fest amb una proposta de bachata que mescla estils i busca derrocar clixés. Promet un espectacle amb ball i menys pressió sense Eurovisió 2026.