Busquen a Wafa, de 19 anys, desapareguda des de fa 20 dies en Carcaixent, a 20 minuts de Manuel

Desaparició Wafa

Wafa, la xica de 19 anys desapareguda en Carcaixent | Cedida

No se sap res de Wafa, de 19 anys, des del passat 14 de novembre. Són 20 dies sense donar senyals de vida en el telèfon, que apareix com a «apagat o fora de cobertura». També va ser ixe dia l’últim que va tindre una conversació per WhatsApp amb algú, concretament amb dos amics.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, es va perdre la pista de Wafa en Carcaixent, quan eixia de casa d’una amiga. Per contra, Elisa Renovell, una xica que ha compartit una fotografia amb la jove desapareguda per les xarxes socials amb l’objectiu de trobar-la, assegura que Wafa isqué de «casa d’un home amb qui vivia en Carcaixent [en la Ribera] per a dirigir-se a vore a una amiga, a on mai arribà a aparéixer».

 

La mare de Wafa no va presentar una denúncia fins al passat dissabte, 16 dies després de la desaparició, perquè tampoc sabia que la seua filla havia desaparegut. La xica vivia entre casa d’un amic i casa d’una amiga i sa mare estava acostumada a no parlar amb la seua filla tots els dies, ho feien de tant en tant. En no poder fer-se amb la seua filla, va preguntar a dos amics, que asseguraren no saber res de la jove, i presentà la denúncia.

 

Desaparició Wafa

Publicació d’Elisa Renovell en Instagram, difosa en Twitter | TWITTER – @MARINAPONS18

 

Dies després de la desaparició de Marta Calvo i a 9,5 km

El cas ha quedat en mans de la Policia Judicial de Sueca, igual que el cas de la desaparició de Marta Calvo abans de què passara a mans de la unitat d’Homicidis de la Comandància de València i de la Unitat Central Operativa (UCO). Les alarmes han saltat en saber que la xica va desaparéixer només uns dies després que Marta Calvo i a 9,5 km de Manuel, a on se li va perdre la pista a Marta.

 

Tot i això, en un principi, la desaparició de Wafa no estaria relacionada amb Jorge Ignacio P.J., de 37 anys, principal sospitós de la desaparició de Marta i també desaparegut, ja que se li va perdre la pista el 12 de novembre, dos dies abans de què no es tingueren notícies de Wafa, en el Puig, en la comarca de l’Horta Nord, a on li deixà el cotxe a un amic per a què es desfera d’ell.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’IVAM ha adquirit en ARC 30 obres de 23 artistes per a reforçar la seua col·lecció

El museu ha comprat 30 obres en ARC 2026, amb majoria d'autoria femenina, per a cobrir llacunes i consolidar línies d'investigació. L'operació va ser aprovada pel seu Consell Rector.

Reobri el pont de la Lloma a Loriguilla després de la DANA amb més seguretat i capacitat

La Generalitat ha posat en servici el pont de la Lloma a Loriguilla, arrasat per la DANA, amb major secció hidràulica, dos carrils i pas per als vianants. L'actuació culmina la reconstrucció en el Pozalet i incorpora millores de seguretat i neteja entre els dos ponts.

Bernabé agraïx al Consell la coordinació per a repatriar a valencians d’Orient Mitjà

Pilar Bernabé ha valorat la bona disposició del Consell en la repatriació de valencians des d'Orient Mitjà i ha remarcat la coordinació amb Exteriors. No ha oferit xifres, però ha apuntat a un operatiu ampli a nivell estatal.

València reforça un ús més segur i respectuós de la pirotècnia fallera amb horaris de calma i 600 kits sensorials

L'Ajuntament de València, AEPIRO i les fundacions Mira'm i Plena Inclusió renoven la seua aliança per a unes Falles inclusives amb la campanya Pirotècnia i Respecte i el repartiment gratuït de 600 Kit Sensorial.

La marxa del 8M a València s’avança a les 17.30 per l’espectacle pirotècnic

La manifestació del 8M a València començarà a les 17.30 per a compatibilitzar el pas per la plaça de l'Ajuntament amb un espectacle pirotècnic que es retarda a les 21.00. La Coordinadora Feminista accepta l'ajust i manté el recorregut previst.

Transports adjudica 23,9 milions en materials de via per a l’ample estàndard entre L’Alzina i Alacant

Transports ha adjudicat 23,9 milions per a transportar i subministrar materials de via en el tram L'Alzina-Bifurcació d'Alacant. L'actuació avança la implantació de l'ample estàndard del Corredor Mediterrani en 75 quilòmetres orientats al trànsit de mercaderies.

Una exposició reivindica la radicalitat i vigència de les últimes obres d’Antoni Tàpies

La Fundació Bancaixa presenta 'Tàpies. Última dècada (2002-2012)' amb 22 peces de gran format, diverses inèdites, que subratllen la seua radicalitat i plena actualitat.

Un cotxe ha caigut a la via del TRAM a la Vila Joiosa i ha obligat a tallar la línia 1 sense ferits

Un cotxe ha caigut per un terraplé fins a la via del TRAM d'Alacant a la Vila Joiosa i ha forçat el tall de la línia 1 durant hores. No s'han registrat ferits i el servici s'ha restablit a la vesprada.