8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Busquen a Wafa, de 19 anys, desapareguda des de fa 20 dies en Carcaixent, a 20 minuts de Manuel

Desaparició Wafa

Wafa, la xica de 19 anys desapareguda en Carcaixent | Cedida

No se sap res de Wafa, de 19 anys, des del passat 14 de novembre. Són 20 dies sense donar senyals de vida en el telèfon, que apareix com a «apagat o fora de cobertura». També va ser ixe dia l’últim que va tindre una conversació per WhatsApp amb algú, concretament amb dos amics.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, es va perdre la pista de Wafa en Carcaixent, quan eixia de casa d’una amiga. Per contra, Elisa Renovell, una xica que ha compartit una fotografia amb la jove desapareguda per les xarxes socials amb l’objectiu de trobar-la, assegura que Wafa isqué de «casa d’un home amb qui vivia en Carcaixent [en la Ribera] per a dirigir-se a vore a una amiga, a on mai arribà a aparéixer».

 

La mare de Wafa no va presentar una denúncia fins al passat dissabte, 16 dies després de la desaparició, perquè tampoc sabia que la seua filla havia desaparegut. La xica vivia entre casa d’un amic i casa d’una amiga i sa mare estava acostumada a no parlar amb la seua filla tots els dies, ho feien de tant en tant. En no poder fer-se amb la seua filla, va preguntar a dos amics, que asseguraren no saber res de la jove, i presentà la denúncia.

 

Desaparició Wafa

Publicació d’Elisa Renovell en Instagram, difosa en Twitter | TWITTER – @MARINAPONS18

 

Dies després de la desaparició de Marta Calvo i a 9,5 km

El cas ha quedat en mans de la Policia Judicial de Sueca, igual que el cas de la desaparició de Marta Calvo abans de què passara a mans de la unitat d’Homicidis de la Comandància de València i de la Unitat Central Operativa (UCO). Les alarmes han saltat en saber que la xica va desaparéixer només uns dies després que Marta Calvo i a 9,5 km de Manuel, a on se li va perdre la pista a Marta.

 

Tot i això, en un principi, la desaparició de Wafa no estaria relacionada amb Jorge Ignacio P.J., de 37 anys, principal sospitós de la desaparició de Marta i també desaparegut, ja que se li va perdre la pista el 12 de novembre, dos dies abans de què no es tingueren notícies de Wafa, en el Puig, en la comarca de l’Horta Nord, a on li deixà el cotxe a un amic per a què es desfera d’ell.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.