Busquen a Wafa, de 19 anys, desapareguda des de fa 20 dies en Carcaixent, a 20 minuts de Manuel

Ejemplo de shortcode con estilo
Wafa, la xica de 19 anys desapareguda en Carcaixent | Cedida No se sap res de Wafa, de 19 anys, des del passat 14 de novembre. Són 20 dies sense donar senyals de vida en el telèfon, que apareix com a «apagat o fora de cobertura». També va ser ixe dia l’últim que va tindre […]
Desaparició Wafa

Wafa, la xica de 19 anys desapareguda en Carcaixent | Cedida

No se sap res de Wafa, de 19 anys, des del passat 14 de novembre. Són 20 dies sense donar senyals de vida en el telèfon, que apareix com a «apagat o fora de cobertura». També va ser ixe dia l’últim que va tindre una conversació per WhatsApp amb algú, concretament amb dos amics.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, es va perdre la pista de Wafa en Carcaixent, quan eixia de casa d’una amiga. Per contra, Elisa Renovell, una xica que ha compartit una fotografia amb la jove desapareguda per les xarxes socials amb l’objectiu de trobar-la, assegura que Wafa isqué de «casa d’un home amb qui vivia en Carcaixent [en la Ribera] per a dirigir-se a vore a una amiga, a on mai arribà a aparéixer».

 

La mare de Wafa no va presentar una denúncia fins al passat dissabte, 16 dies després de la desaparició, perquè tampoc sabia que la seua filla havia desaparegut. La xica vivia entre casa d’un amic i casa d’una amiga i sa mare estava acostumada a no parlar amb la seua filla tots els dies, ho feien de tant en tant. En no poder fer-se amb la seua filla, va preguntar a dos amics, que asseguraren no saber res de la jove, i presentà la denúncia.

 

Desaparició Wafa

Publicació d’Elisa Renovell en Instagram, difosa en Twitter | TWITTER – @MARINAPONS18

 

Dies després de la desaparició de Marta Calvo i a 9,5 km

El cas ha quedat en mans de la Policia Judicial de Sueca, igual que el cas de la desaparició de Marta Calvo abans de què passara a mans de la unitat d’Homicidis de la Comandància de València i de la Unitat Central Operativa (UCO). Les alarmes han saltat en saber que la xica va desaparéixer només uns dies després que Marta Calvo i a 9,5 km de Manuel, a on se li va perdre la pista a Marta.

 

Tot i això, en un principi, la desaparició de Wafa no estaria relacionada amb Jorge Ignacio P.J., de 37 anys, principal sospitós de la desaparició de Marta i també desaparegut, ja que se li va perdre la pista el 12 de novembre, dos dies abans de què no es tingueren notícies de Wafa, en el Puig, en la comarca de l’Horta Nord, a on li deixà el cotxe a un amic per a què es desfera d’ell.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.

València recorda les víctimes de la dana i acompanya les de l’accident ferroviari

L’Ajuntament de València ha commemorat el segon aniversari de la dana i ha expressat la seua solidaritat amb les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda.

Paiporta recorda les víctimes de la dana dos anys després

Paiporta ha commemorat el segon aniversari de la dana de 2024 amb un minut de silenci i un homenatge a les víctimes. L’alcalde ha reivindicat el suport a les famílies i la recuperació del municipi.

Catarroja homenatja les víctimes de la dana amb tres minuts de silenci i una ofrena floral

Catarroja ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 amb tres minuts de silenci, una ofrena floral i la Muixeranga.

Paterna conservarà la senyera de Paiporta en record de les víctimes de la dana

Paterna ha preservat la senyera tacada de fang de Paiporta i convoca cinc minuts de silenci pel segon aniversari de la dana de 2024.

El TSJCV dona suport a la jutgessa Biedma davant el possible assetjament

El TSJCV ha expressat preocupació per les informacions sobre possibles actes d’assetjament contra Beatriz Biedma i ha aprovat una declaració institucional de suport.

Compromís porta a Antifrau possibles irregularitats de Pérez Llorca

Isaura Navarro ha denunciat davant l’Agència de Prevención y Lucha contra el Fraude possibles irregularitats urbanístiques, patrimonials i de transparència atribuïdes a Juanfran Pérez Llorca.