Es desploma el sostre del pavelló Pablo Herrera de Castelló esperant la reforma

Pavelló Pablo Herrera Castelló

El sostre del gimnàs del pavelló Pablo Herrera del Grau de Castelló | Maps

 

L’alerta va ser màxima ahir dilluns en el pavelló Pablo Herrera del Grau de Castelló per la caiguda del sostre del gimnàs. El recinte necessita de forma urgent una reforma que està paralitzada per assumptes burocràtics.

 

 

  

Segons informa el ‘Mediterráneo’, el president del Club Voley Grau, José Miguel Varella, va relatar ahir que, per sort, «no s’ha de lamentar cap dany personal, tots són materials perquè la temporada ja havia finalitzat i es trobaven poques jugadores del Voley Grau».

 

 

El president assegura que «quan les jugadores van entrar a entrenar el sostre ja estava parcialment caigut i van avisar de seguida al Patronat de Deport». Els testimonis relaten «que el sostre es cau a trossos dia a dia i que les obres que deurien d’haver començat esta mateixa setmana ja estan patint retards per errors en l’àrea de contractació i, per això, està paralitzada l’adjudicació de les obres».

 

Les conseqüències del retard de les obres es traslladen als problemes per poder començar a temps els entrenaments dels 12 o 13 equips de Voley Grau i del CV Mediterráneo, ja que ens trobem pràcticament en temporada d’estiu i els primers entrenaments són en els primers dies de setembre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.