15.1 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Es desploma el sostre del pavelló Pablo Herrera de Castelló esperant la reforma

Pavelló Pablo Herrera Castelló

El sostre del gimnàs del pavelló Pablo Herrera del Grau de Castelló | Maps

 

L’alerta va ser màxima ahir dilluns en el pavelló Pablo Herrera del Grau de Castelló per la caiguda del sostre del gimnàs. El recinte necessita de forma urgent una reforma que està paralitzada per assumptes burocràtics.

 

 

  

Segons informa el ‘Mediterráneo’, el president del Club Voley Grau, José Miguel Varella, va relatar ahir que, per sort, «no s’ha de lamentar cap dany personal, tots són materials perquè la temporada ja havia finalitzat i es trobaven poques jugadores del Voley Grau».

 

 

El president assegura que «quan les jugadores van entrar a entrenar el sostre ja estava parcialment caigut i van avisar de seguida al Patronat de Deport». Els testimonis relaten «que el sostre es cau a trossos dia a dia i que les obres que deurien d’haver començat esta mateixa setmana ja estan patint retards per errors en l’àrea de contractació i, per això, està paralitzada l’adjudicació de les obres».

 

Les conseqüències del retard de les obres es traslladen als problemes per poder començar a temps els entrenaments dels 12 o 13 equips de Voley Grau i del CV Mediterráneo, ja que ens trobem pràcticament en temporada d’estiu i els primers entrenaments són en els primers dies de setembre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.