16.3 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Es desploma el sostre del pavelló Pablo Herrera de Castelló esperant la reforma

Pavelló Pablo Herrera Castelló

El sostre del gimnàs del pavelló Pablo Herrera del Grau de Castelló | Maps

 

L’alerta va ser màxima ahir dilluns en el pavelló Pablo Herrera del Grau de Castelló per la caiguda del sostre del gimnàs. El recinte necessita de forma urgent una reforma que està paralitzada per assumptes burocràtics.

 

 

  

Segons informa el ‘Mediterráneo’, el president del Club Voley Grau, José Miguel Varella, va relatar ahir que, per sort, «no s’ha de lamentar cap dany personal, tots són materials perquè la temporada ja havia finalitzat i es trobaven poques jugadores del Voley Grau».

 

 

El president assegura que «quan les jugadores van entrar a entrenar el sostre ja estava parcialment caigut i van avisar de seguida al Patronat de Deport». Els testimonis relaten «que el sostre es cau a trossos dia a dia i que les obres que deurien d’haver començat esta mateixa setmana ja estan patint retards per errors en l’àrea de contractació i, per això, està paralitzada l’adjudicació de les obres».

 

Les conseqüències del retard de les obres es traslladen als problemes per poder començar a temps els entrenaments dels 12 o 13 equips de Voley Grau i del CV Mediterráneo, ja que ens trobem pràcticament en temporada d’estiu i els primers entrenaments són en els primers dies de setembre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.

Catarroja condemna l’assassinat masclista de Natividad i revisarà els seus protocols

L'Ajuntament ha guardat un minut de silenci i ha convocat una taula multidisciplinària per a revisar la coordinació i la prevenció. Després de la defunció de la víctima, el jutge va decretar presó provisional per al detingut.