Es desploma el sostre del pavelló Pablo Herrera de Castelló esperant la reforma

Pavelló Pablo Herrera Castelló

El sostre del gimnàs del pavelló Pablo Herrera del Grau de Castelló | Maps

 

L’alerta va ser màxima ahir dilluns en el pavelló Pablo Herrera del Grau de Castelló per la caiguda del sostre del gimnàs. El recinte necessita de forma urgent una reforma que està paralitzada per assumptes burocràtics.

 

 

  

Segons informa el ‘Mediterráneo’, el president del Club Voley Grau, José Miguel Varella, va relatar ahir que, per sort, «no s’ha de lamentar cap dany personal, tots són materials perquè la temporada ja havia finalitzat i es trobaven poques jugadores del Voley Grau».

 

 

El president assegura que «quan les jugadores van entrar a entrenar el sostre ja estava parcialment caigut i van avisar de seguida al Patronat de Deport». Els testimonis relaten «que el sostre es cau a trossos dia a dia i que les obres que deurien d’haver començat esta mateixa setmana ja estan patint retards per errors en l’àrea de contractació i, per això, està paralitzada l’adjudicació de les obres».

 

Les conseqüències del retard de les obres es traslladen als problemes per poder començar a temps els entrenaments dels 12 o 13 equips de Voley Grau i del CV Mediterráneo, ja que ens trobem pràcticament en temporada d’estiu i els primers entrenaments són en els primers dies de setembre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.