Es desploma el sostre del pavelló Pablo Herrera de Castelló esperant la reforma

Pavelló Pablo Herrera Castelló

El sostre del gimnàs del pavelló Pablo Herrera del Grau de Castelló | Maps

 

L’alerta va ser màxima ahir dilluns en el pavelló Pablo Herrera del Grau de Castelló per la caiguda del sostre del gimnàs. El recinte necessita de forma urgent una reforma que està paralitzada per assumptes burocràtics.

 

 

  

Segons informa el ‘Mediterráneo’, el president del Club Voley Grau, José Miguel Varella, va relatar ahir que, per sort, «no s’ha de lamentar cap dany personal, tots són materials perquè la temporada ja havia finalitzat i es trobaven poques jugadores del Voley Grau».

 

 

El president assegura que «quan les jugadores van entrar a entrenar el sostre ja estava parcialment caigut i van avisar de seguida al Patronat de Deport». Els testimonis relaten «que el sostre es cau a trossos dia a dia i que les obres que deurien d’haver començat esta mateixa setmana ja estan patint retards per errors en l’àrea de contractació i, per això, està paralitzada l’adjudicació de les obres».

 

Les conseqüències del retard de les obres es traslladen als problemes per poder començar a temps els entrenaments dels 12 o 13 equips de Voley Grau i del CV Mediterráneo, ja que ens trobem pràcticament en temporada d’estiu i els primers entrenaments són en els primers dies de setembre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.