Detenen uns lladres enganxats mentres furtaven en casa en Benicàssim

 

Este dissabte de matinada, en el carrer de les Barraques de Benicàssim, la Planta Alta, els propietaris d’un xalet van enganxar uns lladres que els havien entrat a casa a furtar mentres ells estaven dormint. Els amos es van despertar quan van sentir soroll en la casa i, quan van vore als lladres, estos últims van pegar a fugir.

 

Mentres els lladres van arrancar a córrer i es van ficar en una altra casa, les víctimes van començar a cridar pel veïnat intentant alertar a la resta de residents per a que els lladres no pogueren fer cap més robatori ni tampoc fugir, tal com avança el diari ‘Mediterráneo’. Gràcies a això, quan els agents de la Guàrdia Civil de Benicàssim van arribar al lloc dels fets, van poder detindre als assaltants.

 

Els presumptes lladres, un home de nacionalitat espanyola i una dona de nacionalitat ucraïnesa, van ser detinguts i traslladats a la caserna de la Guàrdia Civil de la localitat eixa mateixa nit, acusats de robatori amb força en una vivenda.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.