Detenen uns lladres enganxats mentres furtaven en casa en Benicàssim

 

Este dissabte de matinada, en el carrer de les Barraques de Benicàssim, la Planta Alta, els propietaris d’un xalet van enganxar uns lladres que els havien entrat a casa a furtar mentres ells estaven dormint. Els amos es van despertar quan van sentir soroll en la casa i, quan van vore als lladres, estos últims van pegar a fugir.

 

Mentres els lladres van arrancar a córrer i es van ficar en una altra casa, les víctimes van començar a cridar pel veïnat intentant alertar a la resta de residents per a que els lladres no pogueren fer cap més robatori ni tampoc fugir, tal com avança el diari ‘Mediterráneo’. Gràcies a això, quan els agents de la Guàrdia Civil de Benicàssim van arribar al lloc dels fets, van poder detindre als assaltants.

 

Els presumptes lladres, un home de nacionalitat espanyola i una dona de nacionalitat ucraïnesa, van ser detinguts i traslladats a la caserna de la Guàrdia Civil de la localitat eixa mateixa nit, acusats de robatori amb força en una vivenda.

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.