Ferit de bala el porter d’una discoteca en la ‘zona anglesa’ de Benidorm

Benidorm zona anglesa

Discoteques en la ‘zona anglesa’ de Benidorm | Google Maps

 

Durant la matinada d’este dimarts, s’ha produït un tiroteig en la coneguda com a ‘zona anglesa’ de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Com a conseqüència, el porter d’una discoteca de la zona, de 36 anys i nacionalitat romanesa, ha resultat ferit de bala. Un britànic, de 46 anys, ja ha sigut detingut i hui passarà a disposició judicial.

 

Segons han assegurat testimonis del succés al diari ‘Información’, dos hòmens que es mostraven prou alcoholitzats van intentar entrar a la discoteca, però el porter no els va permetre accedir, donades les condicions en què es trobaven. Més tard, un d’ells va tornar a la discoteca amb el seu cotxe, es va parar al davant i va disparar fins a tres vegades. Finalment va conseguir que una de les bales impactara en la cama del porter.

 

Fonts de la Policia han senyalat que la ferida s’ha produït en la zona del bessó i que no és molt gran perquè l’arma era de xicotet calibre. El porter va poder córrer darrere del cotxe de l’agressor a peu fins que va trobar molt prop de la discoteca una patrulla de la Policia Local, a qui va informar dels fets. L’avís es va donar a totes les unitats per a fer una batuda i donar amb l’agressor. Minuts més tard, van conseguir detindre’l en l’avinguda Ametlla del Mar i la Policia va trobar en el seu cotxe l’arma i la munició.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.