Ferit de bala el porter d’una discoteca en la ‘zona anglesa’ de Benidorm

Benidorm zona anglesa

Discoteques en la ‘zona anglesa’ de Benidorm | Google Maps

 

Durant la matinada d’este dimarts, s’ha produït un tiroteig en la coneguda com a ‘zona anglesa’ de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Com a conseqüència, el porter d’una discoteca de la zona, de 36 anys i nacionalitat romanesa, ha resultat ferit de bala. Un britànic, de 46 anys, ja ha sigut detingut i hui passarà a disposició judicial.

 

Segons han assegurat testimonis del succés al diari ‘Información’, dos hòmens que es mostraven prou alcoholitzats van intentar entrar a la discoteca, però el porter no els va permetre accedir, donades les condicions en què es trobaven. Més tard, un d’ells va tornar a la discoteca amb el seu cotxe, es va parar al davant i va disparar fins a tres vegades. Finalment va conseguir que una de les bales impactara en la cama del porter.

 

Fonts de la Policia han senyalat que la ferida s’ha produït en la zona del bessó i que no és molt gran perquè l’arma era de xicotet calibre. El porter va poder córrer darrere del cotxe de l’agressor a peu fins que va trobar molt prop de la discoteca una patrulla de la Policia Local, a qui va informar dels fets. L’avís es va donar a totes les unitats per a fer una batuda i donar amb l’agressor. Minuts més tard, van conseguir detindre’l en l’avinguda Ametlla del Mar i la Policia va trobar en el seu cotxe l’arma i la munició.

 

També pots llegir…

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.