Ferit de bala el porter d’una discoteca en la ‘zona anglesa’ de Benidorm

Benidorm zona anglesa

Discoteques en la ‘zona anglesa’ de Benidorm | Google Maps

 

Durant la matinada d’este dimarts, s’ha produït un tiroteig en la coneguda com a ‘zona anglesa’ de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Com a conseqüència, el porter d’una discoteca de la zona, de 36 anys i nacionalitat romanesa, ha resultat ferit de bala. Un britànic, de 46 anys, ja ha sigut detingut i hui passarà a disposició judicial.

 

Segons han assegurat testimonis del succés al diari ‘Información’, dos hòmens que es mostraven prou alcoholitzats van intentar entrar a la discoteca, però el porter no els va permetre accedir, donades les condicions en què es trobaven. Més tard, un d’ells va tornar a la discoteca amb el seu cotxe, es va parar al davant i va disparar fins a tres vegades. Finalment va conseguir que una de les bales impactara en la cama del porter.

 

Fonts de la Policia han senyalat que la ferida s’ha produït en la zona del bessó i que no és molt gran perquè l’arma era de xicotet calibre. El porter va poder córrer darrere del cotxe de l’agressor a peu fins que va trobar molt prop de la discoteca una patrulla de la Policia Local, a qui va informar dels fets. L’avís es va donar a totes les unitats per a fer una batuda i donar amb l’agressor. Minuts més tard, van conseguir detindre’l en l’avinguda Ametlla del Mar i la Policia va trobar en el seu cotxe l’arma i la munició.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.