Cinc francesos de 18 i 19 anys agredixen en grup a una xica de noruega en Benidorm

Benidorm, de nit | Cedida

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimecres de matinada en Benidorm, dins de la comarca de la Marina Baixa d’Alacant, a cinc joves de 18 i 19 anys com a presumptes autors d’una agressió sexual i un altre delicte d’abús sexual a dos xiques de 20 anys, de nacionalitat noruega. Una d’elles va patir l’agressió sexual presumptament per part del grup.

 

Les detencions s’han practicat este dimecres, un dia abans de què els arrestats, de nacionalitat francesa i que estaven de vacacions en la localitat alacantina, tornaren al seu país d’origen. Les víctimes els havien conegut a través d’una xarxa social.

 

Els fets s’han produït al voltant de les 01.45 hores, quan la Guàrdia Civil va rebre una telefonada des del Centre de Salut de l’Alfàs del Pi avisant de què s’estava atenent a dos ciutadanes noruegues per una presumpta agressió sexual a una d’elles. Les dos xiques van explicar als agents que, a través d’una xarxa social, van conéixer a un xics francesos que es trobaven de vacances a Espanya i van quedar en el seu domicili en Benidorm.

 

En un moment donat, una de les dones va marxar de vivenda i l’altra jove es va quedar sola amb els cinc homes, instant en què es va produir l’agressió sexual. Les dos dones van facilitar als agents les dades i les fotografies dels perfils de les xarxes socials dels cinc suposats autors i van indicar que havien comentat que marxaven al seu país d’origen l’endemà.

 

Per este motiu, els agents van establir un dispositiu en Benidorm per a procedir a la seua localització, detenció i evitar la seua marxa del país. En el dispositiu van participar els agents de l’equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil d’Altea i un sergent primer de la Gendarmeria francesa.

 

Finalment, els agents han conseguit la detenció, al voltant de les 04.00 hores, de dos dels cinc autors, mentres que els tres restants han sigut arrestats mitja hora després. Mentrestant, les dos dones van ser traslladades pels agents a l’Hospital de la Vila Joiosa per a ser sotmeses a un reconeixement mèdic més exhaustiu. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.