Cinc francesos de 18 i 19 anys agredixen en grup a una xica de noruega en Benidorm

Benidorm, de nit | Cedida

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimecres de matinada en Benidorm, dins de la comarca de la Marina Baixa d’Alacant, a cinc joves de 18 i 19 anys com a presumptes autors d’una agressió sexual i un altre delicte d’abús sexual a dos xiques de 20 anys, de nacionalitat noruega. Una d’elles va patir l’agressió sexual presumptament per part del grup.

 

Les detencions s’han practicat este dimecres, un dia abans de què els arrestats, de nacionalitat francesa i que estaven de vacacions en la localitat alacantina, tornaren al seu país d’origen. Les víctimes els havien conegut a través d’una xarxa social.

 

Els fets s’han produït al voltant de les 01.45 hores, quan la Guàrdia Civil va rebre una telefonada des del Centre de Salut de l’Alfàs del Pi avisant de què s’estava atenent a dos ciutadanes noruegues per una presumpta agressió sexual a una d’elles. Les dos xiques van explicar als agents que, a través d’una xarxa social, van conéixer a un xics francesos que es trobaven de vacances a Espanya i van quedar en el seu domicili en Benidorm.

 

En un moment donat, una de les dones va marxar de vivenda i l’altra jove es va quedar sola amb els cinc homes, instant en què es va produir l’agressió sexual. Les dos dones van facilitar als agents les dades i les fotografies dels perfils de les xarxes socials dels cinc suposats autors i van indicar que havien comentat que marxaven al seu país d’origen l’endemà.

 

Per este motiu, els agents van establir un dispositiu en Benidorm per a procedir a la seua localització, detenció i evitar la seua marxa del país. En el dispositiu van participar els agents de l’equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil d’Altea i un sergent primer de la Gendarmeria francesa.

 

Finalment, els agents han conseguit la detenció, al voltant de les 04.00 hores, de dos dels cinc autors, mentres que els tres restants han sigut arrestats mitja hora després. Mentrestant, les dos dones van ser traslladades pels agents a l’Hospital de la Vila Joiosa per a ser sotmeses a un reconeixement mèdic més exhaustiu. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut un home per una plantació de marihuana amb més de 1.800 plantes a Picassent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una sofisticada plantació de marihuana en un xalet d’una urbanització de Picassent i ha detingut un home de 29 anys, acusat de tràfic de drogues i defraudació de fluït elèctric, després d’intervindre 1.806 plantes.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.