Cinc francesos de 18 i 19 anys agredixen en grup a una xica de noruega en Benidorm

Benidorm, de nit | Cedida

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimecres de matinada en Benidorm, dins de la comarca de la Marina Baixa d’Alacant, a cinc joves de 18 i 19 anys com a presumptes autors d’una agressió sexual i un altre delicte d’abús sexual a dos xiques de 20 anys, de nacionalitat noruega. Una d’elles va patir l’agressió sexual presumptament per part del grup.

 

Les detencions s’han practicat este dimecres, un dia abans de què els arrestats, de nacionalitat francesa i que estaven de vacacions en la localitat alacantina, tornaren al seu país d’origen. Les víctimes els havien conegut a través d’una xarxa social.

 

Els fets s’han produït al voltant de les 01.45 hores, quan la Guàrdia Civil va rebre una telefonada des del Centre de Salut de l’Alfàs del Pi avisant de què s’estava atenent a dos ciutadanes noruegues per una presumpta agressió sexual a una d’elles. Les dos xiques van explicar als agents que, a través d’una xarxa social, van conéixer a un xics francesos que es trobaven de vacances a Espanya i van quedar en el seu domicili en Benidorm.

 

En un moment donat, una de les dones va marxar de vivenda i l’altra jove es va quedar sola amb els cinc homes, instant en què es va produir l’agressió sexual. Les dos dones van facilitar als agents les dades i les fotografies dels perfils de les xarxes socials dels cinc suposats autors i van indicar que havien comentat que marxaven al seu país d’origen l’endemà.

 

Per este motiu, els agents van establir un dispositiu en Benidorm per a procedir a la seua localització, detenció i evitar la seua marxa del país. En el dispositiu van participar els agents de l’equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil d’Altea i un sergent primer de la Gendarmeria francesa.

 

Finalment, els agents han conseguit la detenció, al voltant de les 04.00 hores, de dos dels cinc autors, mentres que els tres restants han sigut arrestats mitja hora després. Mentrestant, les dos dones van ser traslladades pels agents a l’Hospital de la Vila Joiosa per a ser sotmeses a un reconeixement mèdic més exhaustiu. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.