Cinc francesos de 18 i 19 anys agredixen en grup a una xica de noruega en Benidorm

Benidorm, de nit | Cedida

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimecres de matinada en Benidorm, dins de la comarca de la Marina Baixa d’Alacant, a cinc joves de 18 i 19 anys com a presumptes autors d’una agressió sexual i un altre delicte d’abús sexual a dos xiques de 20 anys, de nacionalitat noruega. Una d’elles va patir l’agressió sexual presumptament per part del grup.

 

Les detencions s’han practicat este dimecres, un dia abans de què els arrestats, de nacionalitat francesa i que estaven de vacacions en la localitat alacantina, tornaren al seu país d’origen. Les víctimes els havien conegut a través d’una xarxa social.

 

Els fets s’han produït al voltant de les 01.45 hores, quan la Guàrdia Civil va rebre una telefonada des del Centre de Salut de l’Alfàs del Pi avisant de què s’estava atenent a dos ciutadanes noruegues per una presumpta agressió sexual a una d’elles. Les dos xiques van explicar als agents que, a través d’una xarxa social, van conéixer a un xics francesos que es trobaven de vacances a Espanya i van quedar en el seu domicili en Benidorm.

 

En un moment donat, una de les dones va marxar de vivenda i l’altra jove es va quedar sola amb els cinc homes, instant en què es va produir l’agressió sexual. Les dos dones van facilitar als agents les dades i les fotografies dels perfils de les xarxes socials dels cinc suposats autors i van indicar que havien comentat que marxaven al seu país d’origen l’endemà.

 

Per este motiu, els agents van establir un dispositiu en Benidorm per a procedir a la seua localització, detenció i evitar la seua marxa del país. En el dispositiu van participar els agents de l’equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil d’Altea i un sergent primer de la Gendarmeria francesa.

 

Finalment, els agents han conseguit la detenció, al voltant de les 04.00 hores, de dos dels cinc autors, mentres que els tres restants han sigut arrestats mitja hora després. Mentrestant, les dos dones van ser traslladades pels agents a l’Hospital de la Vila Joiosa per a ser sotmeses a un reconeixement mèdic més exhaustiu. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.