Cinc francesos de 18 i 19 anys agredixen en grup a una xica de noruega en Benidorm

Benidorm, de nit | Cedida

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimecres de matinada en Benidorm, dins de la comarca de la Marina Baixa d’Alacant, a cinc joves de 18 i 19 anys com a presumptes autors d’una agressió sexual i un altre delicte d’abús sexual a dos xiques de 20 anys, de nacionalitat noruega. Una d’elles va patir l’agressió sexual presumptament per part del grup.

 

Les detencions s’han practicat este dimecres, un dia abans de què els arrestats, de nacionalitat francesa i que estaven de vacacions en la localitat alacantina, tornaren al seu país d’origen. Les víctimes els havien conegut a través d’una xarxa social.

 

Els fets s’han produït al voltant de les 01.45 hores, quan la Guàrdia Civil va rebre una telefonada des del Centre de Salut de l’Alfàs del Pi avisant de què s’estava atenent a dos ciutadanes noruegues per una presumpta agressió sexual a una d’elles. Les dos xiques van explicar als agents que, a través d’una xarxa social, van conéixer a un xics francesos que es trobaven de vacances a Espanya i van quedar en el seu domicili en Benidorm.

 

En un moment donat, una de les dones va marxar de vivenda i l’altra jove es va quedar sola amb els cinc homes, instant en què es va produir l’agressió sexual. Les dos dones van facilitar als agents les dades i les fotografies dels perfils de les xarxes socials dels cinc suposats autors i van indicar que havien comentat que marxaven al seu país d’origen l’endemà.

 

Per este motiu, els agents van establir un dispositiu en Benidorm per a procedir a la seua localització, detenció i evitar la seua marxa del país. En el dispositiu van participar els agents de l’equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil d’Altea i un sergent primer de la Gendarmeria francesa.

 

Finalment, els agents han conseguit la detenció, al voltant de les 04.00 hores, de dos dels cinc autors, mentres que els tres restants han sigut arrestats mitja hora després. Mentrestant, les dos dones van ser traslladades pels agents a l’Hospital de la Vila Joiosa per a ser sotmeses a un reconeixement mèdic més exhaustiu. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.