Benidorm, la ‘meca’ del sexe, drogues i alcohol dels jubilats britànics

Benidorm

Benidorm, meca del sexe | Atresmedia
 

El rotatiu anglés ‘Daily Mirror’ ha revelat en una investigació exhaustiva de quina manera passen les seues vacances els jubilats britànics en Benidorm i la relació que tenen amb el consum d’alcohol, drogues i sexe desenfrenat.

 

Literalment, el diari qualifica a la principal ciutat turista de la Costa Blanca com el ‘Magaluf’ de la tercera edat. Remarca l’abús de substàncies estupefaents i, a més, la relaciona amb la busca d’experiències fortes, com és el sexe en viu o altres tipus d’espectacles sexuals en diversos locals benidormers. I és que Benidorm s’ha convertit, segons este diari, en una borratxera perpètua per a nonagenaris.

 

El reportatge recull, inclús, testimonis de ciutadans britànics implicats de manera directa en l’empitjorament de la qualitat turística de la ciutat. Una d’estes persones és una cambrera de Yorkshire que declara entrar de contraban cocaïna als resorts on s’allotja. Un altre jubilat contesta al periodista amb un contundent «ací tens sol, platja i beguda, per què te’n voldries anar? Això a la gent li encanta».

 

Per altra banda, l’escrit també es fa ressò de les queixes de veïns i comerciants de la ciutat que han vist els seus carrers degradats amb l’augment de la prostitució, el tràfic i consum de drogues i la ingesta descontrolada d’alcohol. De fet, l’Associació de Comerciants Britànics de Benidorm ha fet pública una queixa al respecte i ha emplaçat als seus paisans a canviar d’actitud a l’hora d’afrontar les seues vacances.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.