Benidorm, la ‘meca’ del sexe, drogues i alcohol dels jubilats britànics

Benidorm

Benidorm, meca del sexe | Atresmedia
 

El rotatiu anglés ‘Daily Mirror’ ha revelat en una investigació exhaustiva de quina manera passen les seues vacances els jubilats britànics en Benidorm i la relació que tenen amb el consum d’alcohol, drogues i sexe desenfrenat.

 

Literalment, el diari qualifica a la principal ciutat turista de la Costa Blanca com el ‘Magaluf’ de la tercera edat. Remarca l’abús de substàncies estupefaents i, a més, la relaciona amb la busca d’experiències fortes, com és el sexe en viu o altres tipus d’espectacles sexuals en diversos locals benidormers. I és que Benidorm s’ha convertit, segons este diari, en una borratxera perpètua per a nonagenaris.

 

El reportatge recull, inclús, testimonis de ciutadans britànics implicats de manera directa en l’empitjorament de la qualitat turística de la ciutat. Una d’estes persones és una cambrera de Yorkshire que declara entrar de contraban cocaïna als resorts on s’allotja. Un altre jubilat contesta al periodista amb un contundent «ací tens sol, platja i beguda, per què te’n voldries anar? Això a la gent li encanta».

 

Per altra banda, l’escrit també es fa ressò de les queixes de veïns i comerciants de la ciutat que han vist els seus carrers degradats amb l’augment de la prostitució, el tràfic i consum de drogues i la ingesta descontrolada d’alcohol. De fet, l’Associació de Comerciants Britànics de Benidorm ha fet pública una queixa al respecte i ha emplaçat als seus paisans a canviar d’actitud a l’hora d’afrontar les seues vacances.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.