Benidorm, la ‘meca’ del sexe, drogues i alcohol dels jubilats britànics

Benidorm

Benidorm, meca del sexe | Atresmedia
 

El rotatiu anglés ‘Daily Mirror’ ha revelat en una investigació exhaustiva de quina manera passen les seues vacances els jubilats britànics en Benidorm i la relació que tenen amb el consum d’alcohol, drogues i sexe desenfrenat.

 

Literalment, el diari qualifica a la principal ciutat turista de la Costa Blanca com el ‘Magaluf’ de la tercera edat. Remarca l’abús de substàncies estupefaents i, a més, la relaciona amb la busca d’experiències fortes, com és el sexe en viu o altres tipus d’espectacles sexuals en diversos locals benidormers. I és que Benidorm s’ha convertit, segons este diari, en una borratxera perpètua per a nonagenaris.

 

El reportatge recull, inclús, testimonis de ciutadans britànics implicats de manera directa en l’empitjorament de la qualitat turística de la ciutat. Una d’estes persones és una cambrera de Yorkshire que declara entrar de contraban cocaïna als resorts on s’allotja. Un altre jubilat contesta al periodista amb un contundent «ací tens sol, platja i beguda, per què te’n voldries anar? Això a la gent li encanta».

 

Per altra banda, l’escrit també es fa ressò de les queixes de veïns i comerciants de la ciutat que han vist els seus carrers degradats amb l’augment de la prostitució, el tràfic i consum de drogues i la ingesta descontrolada d’alcohol. De fet, l’Associació de Comerciants Britànics de Benidorm ha fet pública una queixa al respecte i ha emplaçat als seus paisans a canviar d’actitud a l’hora d’afrontar les seues vacances.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.