Benidorm, la ‘meca’ del sexe, drogues i alcohol dels jubilats britànics

Benidorm

Benidorm, meca del sexe | Atresmedia
 

El rotatiu anglés ‘Daily Mirror’ ha revelat en una investigació exhaustiva de quina manera passen les seues vacances els jubilats britànics en Benidorm i la relació que tenen amb el consum d’alcohol, drogues i sexe desenfrenat.

 

Literalment, el diari qualifica a la principal ciutat turista de la Costa Blanca com el ‘Magaluf’ de la tercera edat. Remarca l’abús de substàncies estupefaents i, a més, la relaciona amb la busca d’experiències fortes, com és el sexe en viu o altres tipus d’espectacles sexuals en diversos locals benidormers. I és que Benidorm s’ha convertit, segons este diari, en una borratxera perpètua per a nonagenaris.

 

El reportatge recull, inclús, testimonis de ciutadans britànics implicats de manera directa en l’empitjorament de la qualitat turística de la ciutat. Una d’estes persones és una cambrera de Yorkshire que declara entrar de contraban cocaïna als resorts on s’allotja. Un altre jubilat contesta al periodista amb un contundent «ací tens sol, platja i beguda, per què te’n voldries anar? Això a la gent li encanta».

 

Per altra banda, l’escrit també es fa ressò de les queixes de veïns i comerciants de la ciutat que han vist els seus carrers degradats amb l’augment de la prostitució, el tràfic i consum de drogues i la ingesta descontrolada d’alcohol. De fet, l’Associació de Comerciants Britànics de Benidorm ha fet pública una queixa al respecte i ha emplaçat als seus paisans a canviar d’actitud a l’hora d’afrontar les seues vacances.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un foc en una bossa d’escombraries deslliga un incendi en el centre d’Alacant: quatre atesos

Una bossa d'escombraries preses ha provocat un incendi en el número 1 de l'avinguda Alfonso El Savi. Quatre persones han sigut ateses per inhalació i dos traslladades.

Avís groc a l’interior sud i el litoral central i sud d’Alacant per vents de fins a 70 km/h

Aemet ha activat per a este dimecres l'avís groc per vent del nord-est a l'interior sud i el litoral central i sud d'Alacant, amb ratxes de fins a 70 km/h entre les 08.00 i les 18.00. En el litoral sud també regix avís per fenòmens costaners, amb força 7 i ones de tres metres.

Gandia i Solanes es disputaran el rectorat de la UV en segona volta el 12 de març

Gandia ha aconseguit un 42,69% del vot ponderat i Solanes un 38,93% en la primera volta en la UV. La segona volta se celebrarà el 12 de març.

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.