19.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Benidorm, la ‘meca’ del sexe, drogues i alcohol dels jubilats britànics

Benidorm

Benidorm, meca del sexe | Atresmedia
 

El rotatiu anglés ‘Daily Mirror’ ha revelat en una investigació exhaustiva de quina manera passen les seues vacances els jubilats britànics en Benidorm i la relació que tenen amb el consum d’alcohol, drogues i sexe desenfrenat.

 

Literalment, el diari qualifica a la principal ciutat turista de la Costa Blanca com el ‘Magaluf’ de la tercera edat. Remarca l’abús de substàncies estupefaents i, a més, la relaciona amb la busca d’experiències fortes, com és el sexe en viu o altres tipus d’espectacles sexuals en diversos locals benidormers. I és que Benidorm s’ha convertit, segons este diari, en una borratxera perpètua per a nonagenaris.

 

El reportatge recull, inclús, testimonis de ciutadans britànics implicats de manera directa en l’empitjorament de la qualitat turística de la ciutat. Una d’estes persones és una cambrera de Yorkshire que declara entrar de contraban cocaïna als resorts on s’allotja. Un altre jubilat contesta al periodista amb un contundent «ací tens sol, platja i beguda, per què te’n voldries anar? Això a la gent li encanta».

 

Per altra banda, l’escrit també es fa ressò de les queixes de veïns i comerciants de la ciutat que han vist els seus carrers degradats amb l’augment de la prostitució, el tràfic i consum de drogues i la ingesta descontrolada d’alcohol. De fet, l’Associació de Comerciants Britànics de Benidorm ha fet pública una queixa al respecte i ha emplaçat als seus paisans a canviar d’actitud a l’hora d’afrontar les seues vacances.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.