Detenen tres persones per furtar-li el mòbil i les ulleres a un xic després de traure diners del caixer

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona i dos hòmes, de 38 i 63 anys, d'origen colombià i

  

espanyol, respectivament, com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència comés este cap de setmana en un caixer del districte de Russafa.

 

 

  

Els fets han passat de matí, quan els policies han acudit ràpidament al lloc en què un home afirmava que tres persones, dos hòmens i una dona, acaben d'intentar robar-li la cartera després de traure diners d'un caixer automàtic i que li havien conseguit furtar el telèfon mòbil i les ulleres de sol.

 

 

Tal com van descobrir els agents, la víctima hauria arribat al caixer a on un altre home estava intentant traure diners. Com eixe home tardava prou de temps en fer l'operació, li va oferir que passara ell primer. Quan el perjudicat va traure 50 euros i se'ls va guardar en cartera, l'home se li hauria tirat damunt i, junt amb un segon home, haurien intentat furtar-li-la.

 

  

A la baralla s'hauria unit una dona que, presumptament, li va furtar les ulleres de sol que la víctima portava al cap i el telèfon mòbil que guardava en la butxaca, anant-se'n ràpidament del lloc i ficant-se en un cotxe aparcat prop d'allí.

 

 

  

La víctima no va poder avisar a la policia, però va demanar ajuda a una altra gent que passava pel carrer, que van avisar al 091 per a comunicar els fets. En eixe moment, va acudir una patrulla a la zona per a aclarir els fets. Els policies van vore als presumptes autors en la rodalia i els van identificar i detindre per un delicte de robatori amb violència. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU