Detenen jove lladre per furtar en una casa amb un ganivet i agredir a un policia i a un metge

El xic, de 26 anys, ha utilitzat un ganivet de cuina gran per a cometre els robatoris  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un xic de 26 anys que, presumptament, va accedir a una vivenda amb una escala, va robar diferents objectes, va amenaçar amb arma blanca a la inquilina de l’immoble i, quan va fugir, va lesionar a un agent. A més, després de ser arrestat, va intentar agredir al metge que li estava fent una exploració

 

Les investigacions van començar quan els agents van tindre coneiximent d’un robatori en un domicili. El sospitós, pel que pareix, va accedir a la casa escalant, va forçar una finestra i, una volta en l’interior, va furtar un patinet i una televisió, ha explicat la Policia Nacional en un comunicat. El sospitós va ser sorprés per una inquilina que va sentir sorolls en una habitació. L’home la va amenaçar amb un ganivet de cuina de grans dimensions i va pegar a fugir per la porta principal de la casa.

 

Els agents de seguretat van descobrir la identitat del sospitós que, encara que no tenia domicili conegut, va ser localitzat en un carrer del districte de Trànsits. Quan els agents es van acostar al lladre, ell es va donar compte de la seua presència i va pegar a fugir, intentant furtar un cotxe amb un ganivet de grans dimensions una altra volta.

 

En no conseguir-ho, el xic va entrar en un edifici a la carrera, va accedir a una casa i va saltar per una finestra per a tornar al carrer, a on el van interceptar els policies. Pel que pareix, el sospitós va carregar contra ells i va arribar a lesionar a un agent.

 

Finalment, els policies, després de fer unes quantes comprovacions, van detindre al jove com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb intimidació –un d’ells en grau de temptativa– i dos delictes d’atemptat contra l’autoritat. A més, una volta en els calabossos, el xic va sol·licitar un metge i, suposadament, va intentar agredir-lo quan estava fent-li una exploració. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.

Els esforços contra el foc es concentren a Tírig després de controlar l’incendi de Culla

Un total de 200 efectius terrestres i 17 mitjans aeris treballen hui als incendis de Tírig i Serra d’en Galceran, després de donar per controlat el foc de Culla i extingit el de Salzadella.

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.

Nous mitjans aeris reforcen l’extinció dels incendis a la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig

Un total de 18 mitjans aeris s’han incorporat este matí als incendis forestals de la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig, on ja treballaven 150 efectius terrestres. Les flames han obligat a confinar la població i a desallotjar diverses masies, encara que l’evolució es considera positiva.

Aemet activa l’avís taronja al litoral sud de València per 40 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís taronja al litoral sud de València per màximes de 40 graus i diversos avisos grocs per calor i tempestes a l’interior i litoral de la Comunitat Valenciana.

Dissabte amb tronades a l’interior de Castelló i calor intensa a València i Alacant

L’interior nord de Castelló espera tronades fortes amb granís i ratxes de vent, mentres l’interior de València i Alacant registrarà temperatures molt altes este dissabte.

Facundo Buonanotte reforça l’Elx cedit pel Brighton per a la temporada 2026-27

L’Elx ha confirmat l’arribada en forma de cessió del migcampista argentí Facundo Buonanotte, procedent del Brighton & Hove Albion, per a la temporada 2026-27. L’internacional de 22 anys és el tercer reforç il·licità després de Fer Niño i Javi Morcillo.

Tres incendis obliguen a desallotjar masies i a confinar Serra d’en Galceran

Tres incendis forestals actius a la província de Castelló han obligat a desallotjar diverses masies i a confinar Serra d'en Galceran. Emergències ha convocat un Cecopi i ha mobilitzat un ampli dispositiu de bombers i UME.
FILMOTECA D'ESTIU