Detenen jove lladre per furtar en una casa amb un ganivet i agredir a un policia i a un metge

El xic, de 26 anys, ha utilitzat un ganivet de cuina gran per a cometre els robatoris  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un xic de 26 anys que, presumptament, va accedir a una vivenda amb una escala, va robar diferents objectes, va amenaçar amb arma blanca a la inquilina de l’immoble i, quan va fugir, va lesionar a un agent. A més, després de ser arrestat, va intentar agredir al metge que li estava fent una exploració

 

Les investigacions van començar quan els agents van tindre coneiximent d’un robatori en un domicili. El sospitós, pel que pareix, va accedir a la casa escalant, va forçar una finestra i, una volta en l’interior, va furtar un patinet i una televisió, ha explicat la Policia Nacional en un comunicat. El sospitós va ser sorprés per una inquilina que va sentir sorolls en una habitació. L’home la va amenaçar amb un ganivet de cuina de grans dimensions i va pegar a fugir per la porta principal de la casa.

 

Els agents de seguretat van descobrir la identitat del sospitós que, encara que no tenia domicili conegut, va ser localitzat en un carrer del districte de Trànsits. Quan els agents es van acostar al lladre, ell es va donar compte de la seua presència i va pegar a fugir, intentant furtar un cotxe amb un ganivet de grans dimensions una altra volta.

 

En no conseguir-ho, el xic va entrar en un edifici a la carrera, va accedir a una casa i va saltar per una finestra per a tornar al carrer, a on el van interceptar els policies. Pel que pareix, el sospitós va carregar contra ells i va arribar a lesionar a un agent.

 

Finalment, els policies, després de fer unes quantes comprovacions, van detindre al jove com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb intimidació –un d’ells en grau de temptativa– i dos delictes d’atemptat contra l’autoritat. A més, una volta en els calabossos, el xic va sol·licitar un metge i, suposadament, va intentar agredir-lo quan estava fent-li una exploració. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.