Detenen jove lladre per furtar en una casa amb un ganivet i agredir a un policia i a un metge

El xic, de 26 anys, ha utilitzat un ganivet de cuina gran per a cometre els robatoris  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un xic de 26 anys que, presumptament, va accedir a una vivenda amb una escala, va robar diferents objectes, va amenaçar amb arma blanca a la inquilina de l’immoble i, quan va fugir, va lesionar a un agent. A més, després de ser arrestat, va intentar agredir al metge que li estava fent una exploració

 

Les investigacions van començar quan els agents van tindre coneiximent d’un robatori en un domicili. El sospitós, pel que pareix, va accedir a la casa escalant, va forçar una finestra i, una volta en l’interior, va furtar un patinet i una televisió, ha explicat la Policia Nacional en un comunicat. El sospitós va ser sorprés per una inquilina que va sentir sorolls en una habitació. L’home la va amenaçar amb un ganivet de cuina de grans dimensions i va pegar a fugir per la porta principal de la casa.

 

Els agents de seguretat van descobrir la identitat del sospitós que, encara que no tenia domicili conegut, va ser localitzat en un carrer del districte de Trànsits. Quan els agents es van acostar al lladre, ell es va donar compte de la seua presència i va pegar a fugir, intentant furtar un cotxe amb un ganivet de grans dimensions una altra volta.

 

En no conseguir-ho, el xic va entrar en un edifici a la carrera, va accedir a una casa i va saltar per una finestra per a tornar al carrer, a on el van interceptar els policies. Pel que pareix, el sospitós va carregar contra ells i va arribar a lesionar a un agent.

 

Finalment, els policies, després de fer unes quantes comprovacions, van detindre al jove com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb intimidació –un d’ells en grau de temptativa– i dos delictes d’atemptat contra l’autoritat. A més, una volta en els calabossos, el xic va sol·licitar un metge i, suposadament, va intentar agredir-lo quan estava fent-li una exploració. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.