Es desperta de matinada i es troba un home amb un ganivet eixint de davall del llit en València

Llit

L’agressor estava davall del llit armat amb un ganivet   | Cedida

 

Este dimarts de matinada, cap a les 05.00 hores, s’ha produït un fet terrorífic en un dels barris del sud de la Ciutat de València. Una xica, resident molt prop del Mercat d’Abastos, s’ha alçat de matinada per a anar al bany i, en eixe moment, ha vist com un home amb un ganivet en la mà eixia de davall del seu llit i li ha ordenat que no cridara.

 

La xica, espantada per esta escena de pel·lícula de por, ha pogut eixir-se’n sense cap agressió gràcies a que ell li ha demanat que li obrira la porta del carrer per a poder escapar-se, cosa que ha fet i, d’eixa manera, ha pogut respirar tranquil·la. Una volta segura, la jove ha avisat a Emergències i, tot seguit, ha arribat la policia a l’escena.

 

Segons pareix, tal com ha informat ‘Levante’, l’agressor era un lladre que havia entrat a la vivenda per les reixes del baix comercial situades davall del balcó de les víctimes, que viu amb una companya de pis. Les hipòtesis policials apunten que el lladre va entrar en la casa de matinada, va furtar alguns objectes i diners –que les xiques han denunciat com a robades– i quan va intentar escapar-se per la porta principal, no va poder, ja que havien tancat a pany i clau.

 

Per desgràcia per al delinqüent, un home d’uns 45 anys i vestit amb roba fosca, quan es va amagar davall del llit d’una de les xiques, ella es va despertar cap a les 05.00 de la matinada. Per això, segurament improvisant, quan ella va xafar en terra, ell va aprofitar per a eixir del lloc a on s’amagava i amenaçar-la per a que el deixara eixir. Era l’única manera que tenia de poder escapar-se ràpidament de la ratera a on s’havia ficat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.