13 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Es desperta de matinada i es troba un home amb un ganivet eixint de davall del llit en València

Llit

L’agressor estava davall del llit armat amb un ganivet   | Cedida

 

Este dimarts de matinada, cap a les 05.00 hores, s’ha produït un fet terrorífic en un dels barris del sud de la Ciutat de València. Una xica, resident molt prop del Mercat d’Abastos, s’ha alçat de matinada per a anar al bany i, en eixe moment, ha vist com un home amb un ganivet en la mà eixia de davall del seu llit i li ha ordenat que no cridara.

 

La xica, espantada per esta escena de pel·lícula de por, ha pogut eixir-se’n sense cap agressió gràcies a que ell li ha demanat que li obrira la porta del carrer per a poder escapar-se, cosa que ha fet i, d’eixa manera, ha pogut respirar tranquil·la. Una volta segura, la jove ha avisat a Emergències i, tot seguit, ha arribat la policia a l’escena.

 

Segons pareix, tal com ha informat ‘Levante’, l’agressor era un lladre que havia entrat a la vivenda per les reixes del baix comercial situades davall del balcó de les víctimes, que viu amb una companya de pis. Les hipòtesis policials apunten que el lladre va entrar en la casa de matinada, va furtar alguns objectes i diners –que les xiques han denunciat com a robades– i quan va intentar escapar-se per la porta principal, no va poder, ja que havien tancat a pany i clau.

 

Per desgràcia per al delinqüent, un home d’uns 45 anys i vestit amb roba fosca, quan es va amagar davall del llit d’una de les xiques, ella es va despertar cap a les 05.00 de la matinada. Per això, segurament improvisant, quan ella va xafar en terra, ell va aprofitar per a eixir del lloc a on s’amagava i amenaçar-la per a que el deixara eixir. Era l’única manera que tenia de poder escapar-se ràpidament de la ratera a on s’havia ficat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ajornat el València Basket-Casademont Zaragoza per l’alerta de fortes pluges

La FEB ha ajornat el dol de Lliga Femenina previst en el Roig Arena per l'alerta meteorològica en la Comunitat. AEMET manté nivell roig per pluges.

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.