Es desperta de matinada i es troba un home amb un ganivet eixint de davall del llit en València

Llit

L’agressor estava davall del llit armat amb un ganivet   | Cedida

 

Este dimarts de matinada, cap a les 05.00 hores, s’ha produït un fet terrorífic en un dels barris del sud de la Ciutat de València. Una xica, resident molt prop del Mercat d’Abastos, s’ha alçat de matinada per a anar al bany i, en eixe moment, ha vist com un home amb un ganivet en la mà eixia de davall del seu llit i li ha ordenat que no cridara.

 

La xica, espantada per esta escena de pel·lícula de por, ha pogut eixir-se’n sense cap agressió gràcies a que ell li ha demanat que li obrira la porta del carrer per a poder escapar-se, cosa que ha fet i, d’eixa manera, ha pogut respirar tranquil·la. Una volta segura, la jove ha avisat a Emergències i, tot seguit, ha arribat la policia a l’escena.

 

Segons pareix, tal com ha informat ‘Levante’, l’agressor era un lladre que havia entrat a la vivenda per les reixes del baix comercial situades davall del balcó de les víctimes, que viu amb una companya de pis. Les hipòtesis policials apunten que el lladre va entrar en la casa de matinada, va furtar alguns objectes i diners –que les xiques han denunciat com a robades– i quan va intentar escapar-se per la porta principal, no va poder, ja que havien tancat a pany i clau.

 

Per desgràcia per al delinqüent, un home d’uns 45 anys i vestit amb roba fosca, quan es va amagar davall del llit d’una de les xiques, ella es va despertar cap a les 05.00 de la matinada. Per això, segurament improvisant, quan ella va xafar en terra, ell va aprofitar per a eixir del lloc a on s’amagava i amenaçar-la per a que el deixara eixir. Era l’única manera que tenia de poder escapar-se ràpidament de la ratera a on s’havia ficat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.