Es desperta de matinada i es troba un home amb un ganivet eixint de davall del llit en València

Llit

L’agressor estava davall del llit armat amb un ganivet   | Cedida

 

Este dimarts de matinada, cap a les 05.00 hores, s’ha produït un fet terrorífic en un dels barris del sud de la Ciutat de València. Una xica, resident molt prop del Mercat d’Abastos, s’ha alçat de matinada per a anar al bany i, en eixe moment, ha vist com un home amb un ganivet en la mà eixia de davall del seu llit i li ha ordenat que no cridara.

 

La xica, espantada per esta escena de pel·lícula de por, ha pogut eixir-se’n sense cap agressió gràcies a que ell li ha demanat que li obrira la porta del carrer per a poder escapar-se, cosa que ha fet i, d’eixa manera, ha pogut respirar tranquil·la. Una volta segura, la jove ha avisat a Emergències i, tot seguit, ha arribat la policia a l’escena.

 

Segons pareix, tal com ha informat ‘Levante’, l’agressor era un lladre que havia entrat a la vivenda per les reixes del baix comercial situades davall del balcó de les víctimes, que viu amb una companya de pis. Les hipòtesis policials apunten que el lladre va entrar en la casa de matinada, va furtar alguns objectes i diners –que les xiques han denunciat com a robades– i quan va intentar escapar-se per la porta principal, no va poder, ja que havien tancat a pany i clau.

 

Per desgràcia per al delinqüent, un home d’uns 45 anys i vestit amb roba fosca, quan es va amagar davall del llit d’una de les xiques, ella es va despertar cap a les 05.00 de la matinada. Per això, segurament improvisant, quan ella va xafar en terra, ell va aprofitar per a eixir del lloc a on s’amagava i amenaçar-la per a que el deixara eixir. Era l’única manera que tenia de poder escapar-se ràpidament de la ratera a on s’havia ficat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes mortals de la DANA 29-O critiquen que l’avís d’Es-Alert va arribar massa tard

L’Associació de Víctimes Mortals DANA 29-O denuncia que l’avís massiu d’Es-Alert de la Generalitat Valenciana va arribar quan les inundacions ja estaven en marxa i acusa el Consell de no protegir a temps la població.

Utiel supera l’episodi de pluges sense danys però manté la vigilància al riu Magre

Utiel ha superat l’últim episodi de pluges sense incidències destacables, encara que l’Ajuntament ha mantingut la vigilància al riu Magre tota la nit per les alertes activades.

Paiporta respira després d’una forta tromba de més de 60 litres

Paiporta ha viscut unes hores de gran inquietud per una tromba de més de 60 litres per metre quadrat, però este dijous al matí la situació ja s’ha normalitzat. Brigades municipals, Protecció Civil i Policia Local han treballat en cadena per a resoldre totes les incidències.

València torna a la normalitat després de les pluges torrencials sense danys greus

La província de València ha recuperat la calma després d’un episodi de pluges torrencials que ha acumulat més de 100 litres per metre quadrat però no ha provocat ferits ni danys materials greus. Les incidències principals s’han centrat en inundacions, talls puntuals en transports i suspensió de classes.

Un miler d’incidents per les pluges a la ciutat de València en menys de 18 hores

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat un miler d’incidents per pluges i tempestes en menys de 18 hores, més de la mitat a València ciutat. La majoria d’avisos han sigut per buidatges d’aigua, filtracions, problemes de circulació i vehicles bloquejats.

Metrovalencia reprén el servici en totes les línies amb retards per la pluja

Metrovalencia ha reobert este dijous totes les línies de metro i tramvia després de la parada nocturna per les fortes pluges, però encara registra retards i incidències, sobretot en les línies 1, 2 i 3.

Alaquàs recupera la normalitat després d’una forta tromba d’aigua

Alaquàs ha recuperat la normalitat després d’un episodi de pluges intenses que ha deixat quasi 80 litres per metre quadrat, 60 d’ells en només una hora, sense danys greus.

Tots els trens de Rodalia tornen a circular a València després de les fortes pluges

Renfe ha restablit la circulació en les línies C1, C2, C3 i C6 de Rodalia de València després de les fortes pluges de dimecres, que van obligar a tallar diversos trams per incidències en la catenària, senyalització i subministrament elèctric.