Es desperta de matinada i es troba un home amb un ganivet eixint de davall del llit en València

Llit

L’agressor estava davall del llit armat amb un ganivet   | Cedida

 

Este dimarts de matinada, cap a les 05.00 hores, s’ha produït un fet terrorífic en un dels barris del sud de la Ciutat de València. Una xica, resident molt prop del Mercat d’Abastos, s’ha alçat de matinada per a anar al bany i, en eixe moment, ha vist com un home amb un ganivet en la mà eixia de davall del seu llit i li ha ordenat que no cridara.

 

La xica, espantada per esta escena de pel·lícula de por, ha pogut eixir-se’n sense cap agressió gràcies a que ell li ha demanat que li obrira la porta del carrer per a poder escapar-se, cosa que ha fet i, d’eixa manera, ha pogut respirar tranquil·la. Una volta segura, la jove ha avisat a Emergències i, tot seguit, ha arribat la policia a l’escena.

 

Segons pareix, tal com ha informat ‘Levante’, l’agressor era un lladre que havia entrat a la vivenda per les reixes del baix comercial situades davall del balcó de les víctimes, que viu amb una companya de pis. Les hipòtesis policials apunten que el lladre va entrar en la casa de matinada, va furtar alguns objectes i diners –que les xiques han denunciat com a robades– i quan va intentar escapar-se per la porta principal, no va poder, ja que havien tancat a pany i clau.

 

Per desgràcia per al delinqüent, un home d’uns 45 anys i vestit amb roba fosca, quan es va amagar davall del llit d’una de les xiques, ella es va despertar cap a les 05.00 de la matinada. Per això, segurament improvisant, quan ella va xafar en terra, ell va aprofitar per a eixir del lloc a on s’amagava i amenaçar-la per a que el deixara eixir. Era l’única manera que tenia de poder escapar-se ràpidament de la ratera a on s’havia ficat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.