Es desperta de matinada i es troba un home amb un ganivet eixint de davall del llit en València

Llit

L’agressor estava davall del llit armat amb un ganivet   | Cedida

 

Este dimarts de matinada, cap a les 05.00 hores, s’ha produït un fet terrorífic en un dels barris del sud de la Ciutat de València. Una xica, resident molt prop del Mercat d’Abastos, s’ha alçat de matinada per a anar al bany i, en eixe moment, ha vist com un home amb un ganivet en la mà eixia de davall del seu llit i li ha ordenat que no cridara.

 

La xica, espantada per esta escena de pel·lícula de por, ha pogut eixir-se’n sense cap agressió gràcies a que ell li ha demanat que li obrira la porta del carrer per a poder escapar-se, cosa que ha fet i, d’eixa manera, ha pogut respirar tranquil·la. Una volta segura, la jove ha avisat a Emergències i, tot seguit, ha arribat la policia a l’escena.

 

Segons pareix, tal com ha informat ‘Levante’, l’agressor era un lladre que havia entrat a la vivenda per les reixes del baix comercial situades davall del balcó de les víctimes, que viu amb una companya de pis. Les hipòtesis policials apunten que el lladre va entrar en la casa de matinada, va furtar alguns objectes i diners –que les xiques han denunciat com a robades– i quan va intentar escapar-se per la porta principal, no va poder, ja que havien tancat a pany i clau.

 

Per desgràcia per al delinqüent, un home d’uns 45 anys i vestit amb roba fosca, quan es va amagar davall del llit d’una de les xiques, ella es va despertar cap a les 05.00 de la matinada. Per això, segurament improvisant, quan ella va xafar en terra, ell va aprofitar per a eixir del lloc a on s’amagava i amenaçar-la per a que el deixara eixir. Era l’única manera que tenia de poder escapar-se ràpidament de la ratera a on s’havia ficat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El 83% dels CEO actua com a portaveu però solo el 41,6% està format

El 83,2% dels consellers delegats exercix com a portaveu, però només el 41,6% compta amb formació per a eixe rol. El 35% manca de pla i només 4 de cada 10 dircom estan en el comité de direcció.

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.