Mor Pascual, veí de Benifaió, en un accident laboral este dijous

Alta tensió

El treballador ha rebut una descàrrega elèctrica que li ha provocat cremades de diferent consideració | Pixabay

 

ACTUALITZAT 13.30 hores. Tres treballadors han resultat ferits en dos accidents laborals que es van produir ahir dijous en les localitats de Benifaió, en la Ribera, i Catarroja, en la comarca de l’Horta (València). Per desgràcia, en el cas d’un dels treballadors, el que va patir ferides més greus, s’ha sabut recentment que ha mort a causa de les cremades. Segons ha informat ‘Las Provincias’, el difunt és Pascual Villar, veí de Benifaió de 60 anys.

 

Els fets han passat en el municipi de Benifaió, i més concretament en l’avinguda de Jaume I, a on s’alertava de què a les 16.15 hores dos treballadors d’una empresa havien patit una descàrrega elèctrica, provocant-los cremades.

 

Els empleats, de 44 i 60 anys, van ser atesos per dos ambulàncies, una del SAMU i una altra del Suport Vital Bàsic, a on van ser traslladats a la Unitat de Cremats de l’Hospital de La Fe de València. El primer, Pascual Villar, tenia cremades de tercer grau, que afectaren profundament a les capes de la pell, causant-li la mort hores després, i el segon, Antonio Dueñas, veí de Quart de Poblet, amb cremades de primer grau. Els treballadors es trobaven dins d’una cabina elèctrica, que per motius que es desconeixen, va rebentar.

 

Accident laboral també en Catarroja

A més, segons informació també facilitada pel Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), al voltant de les 15.30 hores, en el carrer de Sagasta de Catarroja, s’alertava de què un operari havia caigut d’una bastida i el colp havia fet que quedara inconscient. 

 

Ràpidament, Emergències ha mobilitzat una ambulància del Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Este últim equip mèdic ha conseguit mantindre les constants vitals de l’home accidentat després de fer-li diferents maniobres d’estabilització. Finalment, l’ambulància ha traslladat al treballador a l’Hospital de La Fe de València per politraumatisme.

 

L’home treballava reformant l’interior d’una vivenda i, segons apunten fonts municipals, es desconeixen encara els motius pels que el treballador ha caigut. Per això, la Policia Local treballa per a aclarir si l’obra tenia llicència municipal, al igual que la Guardia Civil, que investiga si es complien els requisits mínims de seguretat.  

 

També pots llegir…

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.