10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Mor Pascual, veí de Benifaió, en un accident laboral este dijous

Alta tensió

El treballador ha rebut una descàrrega elèctrica que li ha provocat cremades de diferent consideració | Pixabay

 

ACTUALITZAT 13.30 hores. Tres treballadors han resultat ferits en dos accidents laborals que es van produir ahir dijous en les localitats de Benifaió, en la Ribera, i Catarroja, en la comarca de l’Horta (València). Per desgràcia, en el cas d’un dels treballadors, el que va patir ferides més greus, s’ha sabut recentment que ha mort a causa de les cremades. Segons ha informat ‘Las Provincias’, el difunt és Pascual Villar, veí de Benifaió de 60 anys.

 

Els fets han passat en el municipi de Benifaió, i més concretament en l’avinguda de Jaume I, a on s’alertava de què a les 16.15 hores dos treballadors d’una empresa havien patit una descàrrega elèctrica, provocant-los cremades.

 

Els empleats, de 44 i 60 anys, van ser atesos per dos ambulàncies, una del SAMU i una altra del Suport Vital Bàsic, a on van ser traslladats a la Unitat de Cremats de l’Hospital de La Fe de València. El primer, Pascual Villar, tenia cremades de tercer grau, que afectaren profundament a les capes de la pell, causant-li la mort hores després, i el segon, Antonio Dueñas, veí de Quart de Poblet, amb cremades de primer grau. Els treballadors es trobaven dins d’una cabina elèctrica, que per motius que es desconeixen, va rebentar.

 

Accident laboral també en Catarroja

A més, segons informació també facilitada pel Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), al voltant de les 15.30 hores, en el carrer de Sagasta de Catarroja, s’alertava de què un operari havia caigut d’una bastida i el colp havia fet que quedara inconscient. 

 

Ràpidament, Emergències ha mobilitzat una ambulància del Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Este últim equip mèdic ha conseguit mantindre les constants vitals de l’home accidentat després de fer-li diferents maniobres d’estabilització. Finalment, l’ambulància ha traslladat al treballador a l’Hospital de La Fe de València per politraumatisme.

 

L’home treballava reformant l’interior d’una vivenda i, segons apunten fonts municipals, es desconeixen encara els motius pels que el treballador ha caigut. Per això, la Policia Local treballa per a aclarir si l’obra tenia llicència municipal, al igual que la Guardia Civil, que investiga si es complien els requisits mínims de seguretat.  

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.