9.9 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Mor Pascual, veí de Benifaió, en un accident laboral este dijous

Alta tensió

El treballador ha rebut una descàrrega elèctrica que li ha provocat cremades de diferent consideració | Pixabay

 

ACTUALITZAT 13.30 hores. Tres treballadors han resultat ferits en dos accidents laborals que es van produir ahir dijous en les localitats de Benifaió, en la Ribera, i Catarroja, en la comarca de l’Horta (València). Per desgràcia, en el cas d’un dels treballadors, el que va patir ferides més greus, s’ha sabut recentment que ha mort a causa de les cremades. Segons ha informat ‘Las Provincias’, el difunt és Pascual Villar, veí de Benifaió de 60 anys.

 

Els fets han passat en el municipi de Benifaió, i més concretament en l’avinguda de Jaume I, a on s’alertava de què a les 16.15 hores dos treballadors d’una empresa havien patit una descàrrega elèctrica, provocant-los cremades.

 

Els empleats, de 44 i 60 anys, van ser atesos per dos ambulàncies, una del SAMU i una altra del Suport Vital Bàsic, a on van ser traslladats a la Unitat de Cremats de l’Hospital de La Fe de València. El primer, Pascual Villar, tenia cremades de tercer grau, que afectaren profundament a les capes de la pell, causant-li la mort hores després, i el segon, Antonio Dueñas, veí de Quart de Poblet, amb cremades de primer grau. Els treballadors es trobaven dins d’una cabina elèctrica, que per motius que es desconeixen, va rebentar.

 

Accident laboral també en Catarroja

A més, segons informació també facilitada pel Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), al voltant de les 15.30 hores, en el carrer de Sagasta de Catarroja, s’alertava de què un operari havia caigut d’una bastida i el colp havia fet que quedara inconscient. 

 

Ràpidament, Emergències ha mobilitzat una ambulància del Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Este últim equip mèdic ha conseguit mantindre les constants vitals de l’home accidentat després de fer-li diferents maniobres d’estabilització. Finalment, l’ambulància ha traslladat al treballador a l’Hospital de La Fe de València per politraumatisme.

 

L’home treballava reformant l’interior d’una vivenda i, segons apunten fonts municipals, es desconeixen encara els motius pels que el treballador ha caigut. Per això, la Policia Local treballa per a aclarir si l’obra tenia llicència municipal, al igual que la Guardia Civil, que investiga si es complien els requisits mínims de seguretat.  

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.