11.5 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Mor Pascual, veí de Benifaió, en un accident laboral este dijous

Alta tensió

El treballador ha rebut una descàrrega elèctrica que li ha provocat cremades de diferent consideració | Pixabay

 

ACTUALITZAT 13.30 hores. Tres treballadors han resultat ferits en dos accidents laborals que es van produir ahir dijous en les localitats de Benifaió, en la Ribera, i Catarroja, en la comarca de l’Horta (València). Per desgràcia, en el cas d’un dels treballadors, el que va patir ferides més greus, s’ha sabut recentment que ha mort a causa de les cremades. Segons ha informat ‘Las Provincias’, el difunt és Pascual Villar, veí de Benifaió de 60 anys.

 

Els fets han passat en el municipi de Benifaió, i més concretament en l’avinguda de Jaume I, a on s’alertava de què a les 16.15 hores dos treballadors d’una empresa havien patit una descàrrega elèctrica, provocant-los cremades.

 

Els empleats, de 44 i 60 anys, van ser atesos per dos ambulàncies, una del SAMU i una altra del Suport Vital Bàsic, a on van ser traslladats a la Unitat de Cremats de l’Hospital de La Fe de València. El primer, Pascual Villar, tenia cremades de tercer grau, que afectaren profundament a les capes de la pell, causant-li la mort hores després, i el segon, Antonio Dueñas, veí de Quart de Poblet, amb cremades de primer grau. Els treballadors es trobaven dins d’una cabina elèctrica, que per motius que es desconeixen, va rebentar.

 

Accident laboral també en Catarroja

A més, segons informació també facilitada pel Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), al voltant de les 15.30 hores, en el carrer de Sagasta de Catarroja, s’alertava de què un operari havia caigut d’una bastida i el colp havia fet que quedara inconscient. 

 

Ràpidament, Emergències ha mobilitzat una ambulància del Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Este últim equip mèdic ha conseguit mantindre les constants vitals de l’home accidentat després de fer-li diferents maniobres d’estabilització. Finalment, l’ambulància ha traslladat al treballador a l’Hospital de La Fe de València per politraumatisme.

 

L’home treballava reformant l’interior d’una vivenda i, segons apunten fonts municipals, es desconeixen encara els motius pels que el treballador ha caigut. Per això, la Policia Local treballa per a aclarir si l’obra tenia llicència municipal, al igual que la Guardia Civil, que investiga si es complien els requisits mínims de seguretat.  

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.