Bolca un cotxe en la V-30 en Paterna

Accident cotxe V-30 Paterna

El cotxe va eixir de la via en la V-30 i va bolcar | Bombers de València

 

Este dilluns, a les 21.30 hores, hi ha hagut un accident en la carretera V-30 en l’eixida de Paterna. El turisme ha bolcat en eixir-se’n de la via i el conductor ha quedat atrapat dins del vehicle. Ha calgut la intervenció de tres dotacions de bombers del Consorci Provincial de València dels parcs de Paterna i Burjassot, en la comarca de l’Horta.

 

Segons les fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU) ha atés al ferit una unitat del Servici d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU). El conductor, un home de 58 anys, ha sigut traslladat a l’Hospital de Manises per un traumatisme cranioencefàlic. Gràcies a la intervenció dels bombers, se l’ha pogut alliberar del cotxe bolcat sense més incidències.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Mazón esgrime que cinc jutges del TSJCV l’han exonerat per la DANA

Carlos Mazón ha apel·lat en el Congrés a cinc resolucions del TSJCV que, segons ha remarcat, han descartat la seua responsabilitat en la DANA del 29 d’octubre de 2024, en una compareixença tensa marcada per les crítiques de l’oposició i les protestes de les víctimes a les portes de la Cambra.

Morán defensa que renovar els mapes de zones inundables després de la DANA és un procés lent i complex

El secretari d’Estat de Medi Ambient, Hugo Morán, ha explicat al Senat que la revisió dels mapes de zones inundables després de la DANA de València exigix, com a mínim, dos anys de tràmits per la seua complexitat i pels interessos afectats, i ha defensat l’actuació del Govern i dels organismes tècnics.

Sis de cada deu adults volen oposicions més pràctiques i menys memorístiques

Un estudi d’Adams i IO Investigació mostra que la majoria d’adults veuen les oposicions com la millor via cap a un treball estable, però reclamen més proves pràctiques, menys memòria i una modernització del model actual.

Morant insta Feijóo a llevar-li l’acta de diputat a Mazón per la gestió de la DANA

Diana Morant ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que faça deixar l’escó a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA de 2024 i l’ha acusat d’impunitat mentre les víctimes li reclamen presó. L’ex president ha defensat al Congrés que el TSJ de la Comunitat Valenciana l’ha exonerat, una afirmació que Morant qualifica de mentida.

Tardor més càlida del normal després d’un estiu rècord de calor

Aemet preveu una tardor climàtica més càlida del normal a Espanya després d’un estiu que ha sigut el més càlid en, com a mínim, un segle i mig. En la Comunitat Valenciana, la temperatura molt alta de la mar pot afavorir episodis intensos si es dona una configuració atmosfèrica de dana.

Les altes temperatures cremen l’alvocat valencià i deixen danys generalitzats

La Unió Llauradora alerta de danys generalitzats per cremada solar en cultius d’alvocat de diverses comarques valencianes i reclama canvis en els assegurances agraris.

Vox acusa el PSPV de organitzar circs per a tapar una màfia orquestrada per Sánchez

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, ha carregat contra la Conferència política del PSPV-PSOE a Alacant i ha acusat els socialistes valencians de muntar circs per a ocultar que, segons ell, són una màfia orquestrada per Pedro Sánchez.

Vigilància policial al nou hospital d’Alzira després del tiroteig mortal entre dos clans

La Policia Nacional manté la presència al nou hospital d’Alzira, on continua ingressat un dels tres ferits en el tiroteig entre dos clans familiars que ha deixat un mort. Quatre membres d’una mateixa família han sigut detinguts i passaran a disposició judicial dimarts.