10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Bolca un cotxe en la V-30 en Paterna

Accident cotxe V-30 Paterna

El cotxe va eixir de la via en la V-30 i va bolcar | Bombers de València

 

Este dilluns, a les 21.30 hores, hi ha hagut un accident en la carretera V-30 en l’eixida de Paterna. El turisme ha bolcat en eixir-se’n de la via i el conductor ha quedat atrapat dins del vehicle. Ha calgut la intervenció de tres dotacions de bombers del Consorci Provincial de València dels parcs de Paterna i Burjassot, en la comarca de l’Horta.

 

Segons les fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU) ha atés al ferit una unitat del Servici d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU). El conductor, un home de 58 anys, ha sigut traslladat a l’Hospital de Manises per un traumatisme cranioencefàlic. Gràcies a la intervenció dels bombers, se l’ha pogut alliberar del cotxe bolcat sense més incidències.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.

València-Maccabi, primer partit a Espanya amb públic davant un rival israelià esta temporada

El club permetrà l'entrada a abonats amb DNI per al dol d'Eurolliga en el Roig Arena. No hi haurà venda d'entrades ni cessió d'abonaments i es reforcen els controls.

Cau una banda criminal que robava droga i cometia segrestos expressos: set detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada a robatoris de droga i segrestos expressos. La investigació va arrancar després d'un assalt amb trets a un camioner i suma set arrestos.