Mastodon
29.3 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Tres ferits i l’edifici evacuat en un incendi en el complex deportiu la Petxina en València

Incendi

Els bombers durant la seua intervenció | Bombers de València

 

Els Bombers de València han desallotjat la residència de deportistes i les oficines de la Fundació Deportiva Municipal, situada en el complex deportiu de la Petxina, en la ciutat de València, després de produir-se un incendi en les cuines de la planta baixa.

 

Tres persones han hagut de ser ateses: dos per inhalació de fums i una altra per cremades lleus en el braç. El foc s’ha originat en la campana extractora de la cuina i el fum ha arribat fins a les dependències superiors, a on se situen les oficines i la residència de deportistes, segons ha informat el cos de Bombers.

 

L’edifici s’ha desallotjat amb normalitat i s’està procedint a ventilar-lo per a eliminar el fum. En l’extinció, han intervingut bombers del Parc Sud i de Campanar, segons han informat les mateixes fonts.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.

Cos demana cautela: encara és prompte per a mesurar l’impacte dels aranzels dels Estats Units en l’economia espanyola

Cos demana cautela davant l'alça d'aranzels dels Estats Units i activa suport a exportadors amb ICEX 500 i un grup de treball per a vigilar desviaments. En vivenda, defén mesures graduals.

Cos, sorprés per la denúncia de Podemos i defén que el Govern pressiona a Israel

Podemos denuncia a Carlos Cuerpo per presumpta prevaricació per omissió al no frenar el comerç d'armes amb Israel. El ministre replica que s'aplica tota la pressió possible i que es prepara un embargament per llei.

Ryan demana un canvi en el Llevant després d’encaixar nou gols

Mathew Ryan considera inacceptable l'inici defensiu del Llevant i reclama avançar línies, millor gestion del joc i mes posesion. Després del 2-0 a Elx i el 2-2 davant el Betis, veu passos avant cap a la permanència.

El 0,16% d’expedients per la dana concentra 900 milions pendents

El 0,16% dels expedients de la dana concentra 900 milions encara per pagar. El Consorci ha abonat 3.600 milions i preveu un desemborsament total de 4.800.

València reconeix pel 9 d’Octubre a Joaquín Prat, el mestre Serrano, Max Aub i Gómez Perretta

L'Ajuntament entregarà el 6 d'octubre els Honors i Distincions amb motiu del 9 d'Octubre, després de la seua aprovació en ple, amb reconeixements a figures i entitats.