Espectacular incendi d’un tràiler en l’A-7 a l’altura de Massamagrell

Camió incendiant en l'A-7

Un tràiler incendiat en l’autovia A-7 a l’altura de Massamagrell | Radars València

 

Este dilluns de nit, cap a les 20.35 hores s’ha detectat un incendi en un vehicle de l’autovia A-7, a l’altura de Massamagrell en direcció cap a Alacant, en la comarca de l’Horta de València. Per les imàtgens que es poden vore, el tràiler està totalment encés en flames cosa que ha alertat a molts dels conductors que circulen per la via.

 

 

Ara per ara, es deconeix l’estat del conductor o què ha pogut original l’incendi espectacular. Segons pareix, per la informació que està donant la DGT, el camió accidentat està provocant alguna retenció entre el quilòmetre 316,4 i el 315,5, ja que el carril central i el carril dret està tancat.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.