24.5 C
València
Dissabte, 7 juny, 2025

Vídeo sorprenent del camió atrapat en un camí rural d’Algar del Palància

 

Un camió amb 40 tones de pes es troba encastat en un camí rural de la localitat valenciana d’Algar de Palància, en la comarca del Camp de Morvedre (València) des del dimarts passat. Els veïns d’este xicotet poble entre la Serra d’Espadà i la Serra Calderona estan sorpresos pel curiós accident.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Segons pareix, el camioner es va deixar guiar per un dispositiu GPS que no estava actualitzat i es va desviar de la carretera asfaltada fins a arribar a un camí de terra que no té eixida i que desemboca en una senda d’un metre d’ample.

 

El camió ve de Sòria i està carregat de fusta de pi destinada a fabricar palets en una empresa situada en el polígon industrial d’Algar de Palància. Els veïns no ixen de la seua sorpresa i no s’expliquen com un camió ha arribat fins a un punt de tan difícil. Les grues treballen ara per a tractar de traure el camió del lloc, en el que les mateixes grues tenen dificultats per a operar a causa del terreny, poc ferm i de difícil accés, tal com es pot vore en el vídeo.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mònica Richart guardonada amb el Premi València, d’Alfons el Magnànim

En esta novel·la es tracten temes actuals com el desarrelament, la busca d’identitat i la presa de decisions davant d’una societat que exigix una gran capacitat d’adaptació

Rescaten a una manta de 2,2 metres encallada a Cullera i monitoren la seua evolució en la costa

Un equip veterinari de la Fundació Oceanogràfic de València va assistir a una manta de 2,2 metres que va quedar encallada a la platja de Cullera. Després d'estabilitzar-la i retornar-la a la mar, l'animal va ser observat nadant prop de la costa per a avaluar la seua recuperació.

Home condemnat a presó després d’intent d’autoimmolació enfront de jutjats de Vila-real

Un home ha sigut condemnat a 16 mesos de presó després d'intentar calar-se foc al costat dels jutjats de Vila-real en protesta per un procés judicial. Durant l'incident, va agredir a dos policies que van acudir al lloc.

Mazón lamenta anar-se sense resultats per a la Comunitat Valenciana en el seu moment més crític

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, lamenta no obtindre resultats després de la conferència de presidents autonòmics, en ple context crític per les inundacions causades per la dana en la Comunitat Valenciana.

La direcció d’RTVE Comunitat Valenciana revoca la seua dimissió després de diàleg amb José Pablo López

La direcció d'RTVE en la Comunitat Valenciana ha retirat la seua dimissió després de reunir-se amb el president de la Corporació, José Pablo López, per a assegurar recursos en el centre territorial.

Rescaten a una manta de 2,2 metres després d’encallar dos vegades a la platja de Cullera (València)

Un equip de rescat a València assistix a una manta Mobula mobular de 2,2 metres que va quedar encallada dos vegades a la platja de Cullera. S'investiga l'augment de varamientos d'esta espècie al Mediterrani.

Carlos Mazón lamenta anar-se sense resultats per a la Comunitat Valenciana en el seu moment més crític

El president Carlos Mazón expressa la seua decepció després de la Conferència de Presidents al no aconseguir suports per a la Comunitat Valenciana, afectada per greus inundacions.

Quasi 70 municipis valencians afectats per la dana se sumen a projectes del Ministeri de Joventut i Infància

Quasi 70 municipis de la Comunitat Valenciana afectats per la dana participen en projectes finançats amb 60 milions d'euros destinats a la població infantojuvenil, segons va informar la ministra de Joventut i Infància.