12.8 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Vídeo sorprenent del camió atrapat en un camí rural d’Algar del Palància

 

Un camió amb 40 tones de pes es troba encastat en un camí rural de la localitat valenciana d’Algar de Palància, en la comarca del Camp de Morvedre (València) des del dimarts passat. Els veïns d’este xicotet poble entre la Serra d’Espadà i la Serra Calderona estan sorpresos pel curiós accident.

 

Segons pareix, el camioner es va deixar guiar per un dispositiu GPS que no estava actualitzat i es va desviar de la carretera asfaltada fins a arribar a un camí de terra que no té eixida i que desemboca en una senda d’un metre d’ample.

 

El camió ve de Sòria i està carregat de fusta de pi destinada a fabricar palets en una empresa situada en el polígon industrial d’Algar de Palància. Els veïns no ixen de la seua sorpresa i no s’expliquen com un camió ha arribat fins a un punt de tan difícil. Les grues treballen ara per a tractar de traure el camió del lloc, en el que les mateixes grues tenen dificultats per a operar a causa del terreny, poc ferm i de difícil accés, tal com es pot vore en el vídeo.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’excap de gabinet de Pradas afirma que la exconsellera no va retardar l’És-Alert durant la DANA

L'excap de gabinet de Salomé Pradas ha declarat que la exconsellera no va retardar l'És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Situa el debat des de les 19.00 i l'enviament a les 20.11, després de deliberacions en el Cecopi

La Guàrdia Civil desbloqueja més de 6 milions després d’una estafa digital a una empresa amb seu a València

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una estafa de màrqueting digital que va generar càrrecs pròxims a huit milions en una empresa amb seu a València. La investigació seguix oberta després d'acreditar l'ús fraudulent de permisos i reforçar la seguretat dels servidors.

Tres detinguts pel robatori de 278 quilos de coure en la línia elèctrica entre Xàtiva i Canals

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones i investiga a altres dos per vendre en chatarrerías 278 quilos de coure robats de l'estesa entre Xàtiva i Canals. El perjuí per reparacions i corts ha ascendit a 1,8 milions d'euros.

Convoquen a València una manifestació el 27 de desembre amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats, al costat d'associacions de víctimes de la dana i comités de reconstrucció, han convocat una marxa a València el 27 de desembre. Exigixen que Mazón renuncie a l'acta i declare davant la jutgessa.

85-82: el Maccabi desactiva a un València sense punteria en el seu retorn a Israel

El Maccabi Tel Aviv es va imposar 85-82 després d'ofegar al València amb el seu defensa de canvis i el desencert exterior. Els taronja van fallar tres triples per a forçar la pròrroga.

La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i amb neu en cotes altes

El cap de setmana marca l'arribada de l'hivern amb cels nuvolosos, pluges localment fortes el dissabte en la costa i neu el diumenge a 1.200-1.600 m. Vent de component oest i ambient fred, amb gelades febles a l'interior nord.

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.