Anuncios

Espectacular incendi d’un autobús en plena avinguda de Blasco Ibáñez en València

EMT CREMAT

L’autobús pràcticament calcinat | @radaresvalencia

 

ACTUALITZAT 13.37 hores. L’avinguda de Blasco Ibáñez ja ha sigut oberta al trànsit.  

 

 

Anuncios

Un dels autobusos més vells de l’EMT

Un autobús de l’EMT s’ha incendiat fa tan sols uns minuts, cap a les 12.40 hores d’este dimarts, en plena avinguda de Blasco Ibáñez en València, a l’altura de Músic Ginés. Per el moment, no s’ha informat de cap ferit i el trànsit ha sigut tallat en l’avinguda a partir de Manuel Candela, sentit Serradora. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el foc s’ha iniciat en la part de darrere del vehicle, a on normalment està el motor, i es tractava d’un dels autobusos més vells de l’EMT. Efectius de bombers han acudit al lloc dels fets minuts després de què s’iniciara el foc, que ha provocat una enorme columna de fum.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios