Detingut intentar robar a una dona que treia diners del caixer

Compartir:

La patrulla policial va interceptar al presumpte implicat finalment als voltants del carrer Fra Jaume Torres

Agents de la Policia Local d’Elx van detindre la vesprada del passat 23 d’abril a un home per intentar robar els diners que una persona treia d’un caixer al carrer Concepción Arenal.

El presumpte implicat hauria amenaçat per l’esquena a l’afectada amb una arma blanca, es va fer amb una xicoteta quantitat dels seus diners i va fugir immediatament.

Quan van arribar els agents, la dona va facilitar una descripció i detalls de l’home i uns minuts després una altra dotació policial va observar pel carrer Fra Jaume Torres a una persona que a priori coincidia amb la descripció. Els policies li van interceptar i van localitzar tant l’arma blanca com els diners sostrets. L’implicat, a més, va reconéixer l’autoria dels fets.

El detingut va ser traslladat a dependències policials i els agents van acompanyar a la víctima a interposar una denúncia i recuperar els diners.

EL MÉS LLEGIT

Els menors de 35 anys podran optar a ajudes per comprar habitatges a pobles de menys de 10.000 habitants

La Generalitat subvencionarà les residències que no superen els 120.000 euros i les sol·licituds es podran presentar fins al 31 de juliol

Isabel Pantoja: ‘Hui res em pot arrancar un somriure’

La cançonetista, que no passa el seu millor moment, acudirà aquest dissabte al Ball de la Rosa de Mònaco quan compleix 50 anys en la música

Detingut un home per matar la seua mare al barri de Sant Marcel·lí de València

El presumpte parricida, de 37 anys, va acabar amb la vida de la seua progenitora, de 68 anys, al domicili familiar

‘Valencians al món’ torna i viatja a la Roma dels Borja

Els Borja van ser una família que va difondre la llengua i la cultura valenciana i a la ciutat de Roma és ben fàcil identificar-la