Jorge assegura que Marta Calvo va morir per un perillós joc amb sexe i cocaïna

 

Jorge Ignacio Palma portava 27 dies fugit de la policia, ocult en una casa de la província de València. La seua versió —la que va donar als agents de la Guàrdia Civil de la localitat de Carcaixent— és que Marta Calvo va morir de manera accidental. De moment, no s’ha localitzat el cadàver de la xica valenciana, pel que la justícia no pot desmentir ni confirmar la versió del colombià de 37 anys.

 

Segons el sospitós, la cronologia dels fets és la següent: els dos havien quedat a través d’una pàgina web en sa casa, en Manuel i haurien practicat sexe consentit mentres consumien cocaïnaMarta hauria mort de manera accidental per una fallada cardíaca, potser a causa de la quantitat de droga que havia consumit, sempre segons la declaració de Jorge Ignacio.

 

En vista dels seus antecedents —ja havia estat relacionat amb la mort d’una prostituta en el barri de Russafa (València)—, el sospitós es va vore acorralat i va trossejar el cos de Marta. Després, va distribuir el cadàver per diferents contenidors de la zona, va netejar a consciència el pis de Manuel i va fugir de la regió.

 

No s’ha pogut comprovar la seua versió

En este sentit, no han trobat cap resta biològica que puga sustentar o contradir esta versió. La veritat és que hi ha un espectre molt ampli quant a la pena de presó que podria complir. De confirmar-se l’assassinat, li podrien caure fins a 25 anys. Si al final li condemnen per profanació, la pena màxima és de cinc mesos de presó substituïbles per una multa.

 

Després de la seua detenció, poc després de les tres de la matinada d’este dimecres 4 de desembre, Jorge Ignacio Palma va ser assistit per un advocat de pagament. Va poder haver oferit una versió preparada a mesura, meditada durant els llargs 27 dies que ha estat en parador desconegut. Només la troballa del cos i la seua posterior anàlisi podrien llançar un poc de llum a un cas que ha tornat a commocionar al país.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.