Jorge assegura que Marta Calvo va morir per un perillós joc amb sexe i cocaïna

 

Jorge Ignacio Palma portava 27 dies fugit de la policia, ocult en una casa de la província de València. La seua versió —la que va donar als agents de la Guàrdia Civil de la localitat de Carcaixent— és que Marta Calvo va morir de manera accidental. De moment, no s’ha localitzat el cadàver de la xica valenciana, pel que la justícia no pot desmentir ni confirmar la versió del colombià de 37 anys.

 

Segons el sospitós, la cronologia dels fets és la següent: els dos havien quedat a través d’una pàgina web en sa casa, en Manuel i haurien practicat sexe consentit mentres consumien cocaïnaMarta hauria mort de manera accidental per una fallada cardíaca, potser a causa de la quantitat de droga que havia consumit, sempre segons la declaració de Jorge Ignacio.

 

En vista dels seus antecedents —ja havia estat relacionat amb la mort d’una prostituta en el barri de Russafa (València)—, el sospitós es va vore acorralat i va trossejar el cos de Marta. Després, va distribuir el cadàver per diferents contenidors de la zona, va netejar a consciència el pis de Manuel i va fugir de la regió.

 

No s’ha pogut comprovar la seua versió

En este sentit, no han trobat cap resta biològica que puga sustentar o contradir esta versió. La veritat és que hi ha un espectre molt ampli quant a la pena de presó que podria complir. De confirmar-se l’assassinat, li podrien caure fins a 25 anys. Si al final li condemnen per profanació, la pena màxima és de cinc mesos de presó substituïbles per una multa.

 

Després de la seua detenció, poc després de les tres de la matinada d’este dimecres 4 de desembre, Jorge Ignacio Palma va ser assistit per un advocat de pagament. Va poder haver oferit una versió preparada a mesura, meditada durant els llargs 27 dies que ha estat en parador desconegut. Només la troballa del cos i la seua posterior anàlisi podrien llançar un poc de llum a un cas que ha tornat a commocionar al país.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.