19.4 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Jorge assegura que Marta Calvo va morir per un perillós joc amb sexe i cocaïna

 

Jorge Ignacio Palma portava 27 dies fugit de la policia, ocult en una casa de la província de València. La seua versió —la que va donar als agents de la Guàrdia Civil de la localitat de Carcaixent— és que Marta Calvo va morir de manera accidental. De moment, no s’ha localitzat el cadàver de la xica valenciana, pel que la justícia no pot desmentir ni confirmar la versió del colombià de 37 anys.

 

Segons el sospitós, la cronologia dels fets és la següent: els dos havien quedat a través d’una pàgina web en sa casa, en Manuel i haurien practicat sexe consentit mentres consumien cocaïnaMarta hauria mort de manera accidental per una fallada cardíaca, potser a causa de la quantitat de droga que havia consumit, sempre segons la declaració de Jorge Ignacio.

 

En vista dels seus antecedents —ja havia estat relacionat amb la mort d’una prostituta en el barri de Russafa (València)—, el sospitós es va vore acorralat i va trossejar el cos de Marta. Després, va distribuir el cadàver per diferents contenidors de la zona, va netejar a consciència el pis de Manuel i va fugir de la regió.

 

No s’ha pogut comprovar la seua versió

En este sentit, no han trobat cap resta biològica que puga sustentar o contradir esta versió. La veritat és que hi ha un espectre molt ampli quant a la pena de presó que podria complir. De confirmar-se l’assassinat, li podrien caure fins a 25 anys. Si al final li condemnen per profanació, la pena màxima és de cinc mesos de presó substituïbles per una multa.

 

Després de la seua detenció, poc després de les tres de la matinada d’este dimecres 4 de desembre, Jorge Ignacio Palma va ser assistit per un advocat de pagament. Va poder haver oferit una versió preparada a mesura, meditada durant els llargs 27 dies que ha estat en parador desconegut. Només la troballa del cos i la seua posterior anàlisi podrien llançar un poc de llum a un cas que ha tornat a commocionar al país.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Elda per amenaçar i colpejar a un home amb una arma de foc després d’una discussió

Un home de 58 anys ha sigut detingut a Elda després d'amenaçar a un altre amb una pistola de salva i colpejar-li al cap. La Policia va intervindre més armes i munició.

La incidència de grip puja un 75% en la Comunitat Valenciana en l’última setmana

La taxa de grip ascendix a 35,2 casos per 100.000 habitants enfront de 19,8 la setmana prèvia. VRS i el total d'infeccions respiratòries baixen; covid se situa en zero.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i una nit de 23 graus en la Comunitat Valenciana

El temporal ha disparat el vent i les temperatures: 104 km/h a Atzeneta del Maestrat i fins a 23 graus en diverses localitats, amb rècords nocturns provisionals.

Dimecres amb ratxes molt fortes de ponent en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils impulsa vent de l'oest amb avisos taronja en el litoral i interior sud de València i grocs a Castelló, interior nord de València i nord d'Alacant. Hi haurà nuvolositat variable i pluges febles a l'interior a la vesprada, amb mala mar en la costa.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i 23 graus de matinada en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 104 km/h i temperatures de 23 graus en plena matinada en diversos punts de la Comunitat Valenciana. Bombers han intervingut pels efectes del vent.

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 crema amb Kenneth i deixa sis finalistes

Kenneth ha segellat el seu passe a la final del dissabte amb una actuació d'alt voltatge. Li acompanyen Tony Grox i LucyCalys, Izan Llunas, Kitai, Mikel Herzog Jr i el duo María León i Julia Medina.

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris