11 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Jorge assegura que Marta Calvo va morir per un perillós joc amb sexe i cocaïna

 

Jorge Ignacio Palma portava 27 dies fugit de la policia, ocult en una casa de la província de València. La seua versió —la que va donar als agents de la Guàrdia Civil de la localitat de Carcaixent— és que Marta Calvo va morir de manera accidental. De moment, no s’ha localitzat el cadàver de la xica valenciana, pel que la justícia no pot desmentir ni confirmar la versió del colombià de 37 anys.

 

Segons el sospitós, la cronologia dels fets és la següent: els dos havien quedat a través d’una pàgina web en sa casa, en Manuel i haurien practicat sexe consentit mentres consumien cocaïnaMarta hauria mort de manera accidental per una fallada cardíaca, potser a causa de la quantitat de droga que havia consumit, sempre segons la declaració de Jorge Ignacio.

 

En vista dels seus antecedents —ja havia estat relacionat amb la mort d’una prostituta en el barri de Russafa (València)—, el sospitós es va vore acorralat i va trossejar el cos de Marta. Després, va distribuir el cadàver per diferents contenidors de la zona, va netejar a consciència el pis de Manuel i va fugir de la regió.

 

No s’ha pogut comprovar la seua versió

En este sentit, no han trobat cap resta biològica que puga sustentar o contradir esta versió. La veritat és que hi ha un espectre molt ampli quant a la pena de presó que podria complir. De confirmar-se l’assassinat, li podrien caure fins a 25 anys. Si al final li condemnen per profanació, la pena màxima és de cinc mesos de presó substituïbles per una multa.

 

Després de la seua detenció, poc després de les tres de la matinada d’este dimecres 4 de desembre, Jorge Ignacio Palma va ser assistit per un advocat de pagament. Va poder haver oferit una versió preparada a mesura, meditada durant els llargs 27 dies que ha estat en parador desconegut. Només la troballa del cos i la seua posterior anàlisi podrien llançar un poc de llum a un cas que ha tornat a commocionar al país.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.