16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Jorge assegura que Marta Calvo va morir per un perillós joc amb sexe i cocaïna

 

Jorge Ignacio Palma portava 27 dies fugit de la policia, ocult en una casa de la província de València. La seua versió —la que va donar als agents de la Guàrdia Civil de la localitat de Carcaixent— és que Marta Calvo va morir de manera accidental. De moment, no s’ha localitzat el cadàver de la xica valenciana, pel que la justícia no pot desmentir ni confirmar la versió del colombià de 37 anys.

 

Segons el sospitós, la cronologia dels fets és la següent: els dos havien quedat a través d’una pàgina web en sa casa, en Manuel i haurien practicat sexe consentit mentres consumien cocaïnaMarta hauria mort de manera accidental per una fallada cardíaca, potser a causa de la quantitat de droga que havia consumit, sempre segons la declaració de Jorge Ignacio.

 

En vista dels seus antecedents —ja havia estat relacionat amb la mort d’una prostituta en el barri de Russafa (València)—, el sospitós es va vore acorralat i va trossejar el cos de Marta. Després, va distribuir el cadàver per diferents contenidors de la zona, va netejar a consciència el pis de Manuel i va fugir de la regió.

 

No s’ha pogut comprovar la seua versió

En este sentit, no han trobat cap resta biològica que puga sustentar o contradir esta versió. La veritat és que hi ha un espectre molt ampli quant a la pena de presó que podria complir. De confirmar-se l’assassinat, li podrien caure fins a 25 anys. Si al final li condemnen per profanació, la pena màxima és de cinc mesos de presó substituïbles per una multa.

 

Després de la seua detenció, poc després de les tres de la matinada d’este dimecres 4 de desembre, Jorge Ignacio Palma va ser assistit per un advocat de pagament. Va poder haver oferit una versió preparada a mesura, meditada durant els llargs 27 dies que ha estat en parador desconegut. Només la troballa del cos i la seua posterior anàlisi podrien llançar un poc de llum a un cas que ha tornat a commocionar al país.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.