Un jove ferit en un accident entre un cotxe i un patinet en Vila-real

Ejemplo de shortcode con estilo
  A primera hora d’este matí de dimecres, cap a les 07.00 hores, s’ha produït un accident en xocar un cotxe i un patinet en el carrer del Rei en Jaume en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), en el que un jove de 24 anys ha acabat ferit.   […]

 

A primera hora d’este matí de dimecres, cap a les 07.00 hores, s’ha produït un accident en xocar un cotxe i un patinet en el carrer del Rei en Jaume en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), en el que un jove de 24 anys ha acabat ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i el seu equip mèdic ha assistit a la víctima per un traumatisme cranioencefàlic.

 

Una volta estabilitzat, el xic ha sigut traslladat fins a l’Hospital Universitari de la Plana de la localitat. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.

Lloguer car, sous baixos i poc temps: així viu la joventut valenciana la seua frustració

Un informe de la Fundació SM mostra que els joves valencians se senten sobretot frustrats per l’economia domèstica, el treball precari i les dificultats per accedir a una vivenda pròpia.

La presidenta de l’Audiència de Castelló relata 30 anys d’assetjament pel bulo del Bar España

La magistrada Sofía Díaz ha explicat davant el jutjat de Castelló tres dècades de mentides, difamacions i amenaces pel bulo del Bar España, que han marcat la seua vida personal i professional. El juí continua esta vesprada amb la declaració d’altres víctimes, entre elles Francisco Camps i Mónica Oltra.

Més de 12.000 professionals i 3.000 startups impulsen la IA al VDS 2026 de València

València s’ha convertit en epicentre tecnològic amb el VDS 2026, que reunix més de 12.000 professionals, 3.000 startups i 600 ponents centrats en la intel·ligència artificial i les seues aplicacions en indústria, defensa i noves oportunitats de negoci.