11.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Localitzen dos pasteres buides en la costa d’Orihuela i assistixen a 21 migrants

Pastera buida

Creu Roja remolca una de les pasteres a port | Creu Roja Alacant

 

Efectius de Creu Roja Alacant han localitzat dos pasteres que han arribat este dissabte a la costa d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i han prestat assistència sanitària a 16 adults i cinc menors, segons han informat fonts de l’ONG.

 

Les mateixes fonts han precisat que sobre les 11.00 hores s’ha alertat de què hi havia dos pasteres buides en la platja de Punta Prima. Les forces de seguretat només han conseguit localitzar a un home de 32 anys que ha rebut l’assistència de Creu Roja en la caserna de la Guàrdia Civil en Torrevieja. Els equips de Salvament Marítim de Creu Roja s’han encarregat de recuperar les pasteres i portar-les a port.

 

De la mateixa manera, cap a les 18.00 hores, Creu Roja ha rebut l’avís de què s’havia localitzat i rescatat a un grup de 20 persones, dels que cinc són menors, i que eren traslladats al Port d’Alacant. Creu Roja ha assitit als migrants en la Comissaria de la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un motorista de 26 anys després de perdre el control en la CV-800 a Xixona

Un motorista de 26 anys va morir en la CV-800, a Xixona, després de perdre el control i xocar amb la bionda. L'accident va ocórrer sobre les 17.35 i s'investiga.

Quatre detinguts per assaltar una vivenda a Orihuela i intentar set extraccions amb la targeta robada

Quatre persones han sigut detingudes a Orihuela per un robatori amb violència en una vivenda. Després de l'assalt, van intentar set extraccions amb la targeta robada, totes denegades.

Compromís demana paralitzar el projecte de Correus després de descartar-se l’ús immediat per a Sorolla

Compromís ha reclamat frenar de manera definitiva la transformació de l'antic edifici de Correus a palau de Comunicacions després de descartar el seu ús immediat per a exhibir obres de Sorolla. La coalició denuncia gestió erràtica, costos elevats i proposa un ús públic i social de l'immoble.

Aemet ha activat l’avís groc a l’interior per vent de l’oest de fins a 80 km/h este divendres

Aemet ha establit un avís groc per vent de l'oest amb ratxes de fins a 80 km/h. Afecta a l'interior d'Alacant i València fins a les 16 h i a l'interior nord de Castelló tot el dia.

El preu de la vivenda puja un 19% a València i l’Horta Nord és la comarca més cara

L'obra nova a València ha augmentat un 19% interanual en el quart trimestre de 2025 i aconseguix de mitjana 4.086 €/m². L'alça s'estén a l'àrea metropolitana, amb l'Horta Nord com a zona més cara, molt pròxima als nivells de la capital.

València cronifica el seu problema de vivenda després d’una gestió erràtica, segons la UPV

Un informe de la UPV sosté que València ha entrat en una emergència residencial estructural després d'una dècada d'errors i inacció. L'obra nova supera 4.000 €/m² i el lloguer s'ha tornat residual.

Tres detinguts per cultivar marihuana en vivendes de Nàquera i Serra: dos han ingressat a la presó

La Guàrdia Civil ha desmantellat dos plantacions interiors en vivendes de Nàquera i Serra. S'han aprehés 992 plantes i abundant material, i dos dels tres detinguts han ingressat a la presó.

Les temperatures es recuperen en la Comunitat Valenciana amb el ponent, que bufarà molt fort

Pugen les mínimes en la mitat nord i repunten les màximes en el terç nord i en el nord d'Alacant. El vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes al final del dia.