Localitzen dos pasteres buides en la costa d’Orihuela i assistixen a 21 migrants

Pastera buida

Creu Roja remolca una de les pasteres a port | Creu Roja Alacant

 

Efectius de Creu Roja Alacant han localitzat dos pasteres que han arribat este dissabte a la costa d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i han prestat assistència sanitària a 16 adults i cinc menors, segons han informat fonts de l’ONG.

 

Les mateixes fonts han precisat que sobre les 11.00 hores s’ha alertat de què hi havia dos pasteres buides en la platja de Punta Prima. Les forces de seguretat només han conseguit localitzar a un home de 32 anys que ha rebut l’assistència de Creu Roja en la caserna de la Guàrdia Civil en Torrevieja. Els equips de Salvament Marítim de Creu Roja s’han encarregat de recuperar les pasteres i portar-les a port.

 

De la mateixa manera, cap a les 18.00 hores, Creu Roja ha rebut l’avís de què s’havia localitzat i rescatat a un grup de 20 persones, dels que cinc són menors, i que eren traslladats al Port d’Alacant. Creu Roja ha assitit als migrants en la Comissaria de la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.

Visites multisensorials perquè les Fogueres d Alacant siguen accessibles per a tots

Un grup d investigació de la Universitat d Alacant i la Foguera Sèneca-Autobusos ha posat en marxa una prova pilot de visites multisensorials per a acostar el monument a persones amb discapacitat. El projecte FogUAccess busca fer l art i la festa més accessibles amb olors, sons, textures i explicacions adaptades.