Localitzen dos pasteres buides en la costa d’Orihuela i assistixen a 21 migrants

Pastera buida

Creu Roja remolca una de les pasteres a port | Creu Roja Alacant

 

Efectius de Creu Roja Alacant han localitzat dos pasteres que han arribat este dissabte a la costa d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i han prestat assistència sanitària a 16 adults i cinc menors, segons han informat fonts de l’ONG.

 

Les mateixes fonts han precisat que sobre les 11.00 hores s’ha alertat de què hi havia dos pasteres buides en la platja de Punta Prima. Les forces de seguretat només han conseguit localitzar a un home de 32 anys que ha rebut l’assistència de Creu Roja en la caserna de la Guàrdia Civil en Torrevieja. Els equips de Salvament Marítim de Creu Roja s’han encarregat de recuperar les pasteres i portar-les a port.

 

De la mateixa manera, cap a les 18.00 hores, Creu Roja ha rebut l’avís de què s’havia localitzat i rescatat a un grup de 20 persones, dels que cinc són menors, i que eren traslladats al Port d’Alacant. Creu Roja ha assitit als migrants en la Comissaria de la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig