Localitzen dos pasteres buides en la costa d’Orihuela i assistixen a 21 migrants

Pastera buida

Creu Roja remolca una de les pasteres a port | Creu Roja Alacant

 

Efectius de Creu Roja Alacant han localitzat dos pasteres que han arribat este dissabte a la costa d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i han prestat assistència sanitària a 16 adults i cinc menors, segons han informat fonts de l’ONG.

 

Les mateixes fonts han precisat que sobre les 11.00 hores s’ha alertat de què hi havia dos pasteres buides en la platja de Punta Prima. Les forces de seguretat només han conseguit localitzar a un home de 32 anys que ha rebut l’assistència de Creu Roja en la caserna de la Guàrdia Civil en Torrevieja. Els equips de Salvament Marítim de Creu Roja s’han encarregat de recuperar les pasteres i portar-les a port.

 

De la mateixa manera, cap a les 18.00 hores, Creu Roja ha rebut l’avís de què s’havia localitzat i rescatat a un grup de 20 persones, dels que cinc són menors, i que eren traslladats al Port d’Alacant. Creu Roja ha assitit als migrants en la Comissaria de la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.