Una manifestació col·lapsa el centre de València

Trànsit en el carrer Sant Vicent de València

Trànsit col·lapsat en el Sant Vicent en València | València Diari

 

Este matí de divendres, sobre les 09.00 hores, en la ciutat de València, s’ha celebrat una manifestació contra la reconversió de l’autovia d’El Saler. Motoristes, tractors i furgonetes han col·lapsat les principals artèries de la ciutat, després de concentrar-se en la zona del Palau de les Arts.

 

Manifestació de tractors en València

Cua de tractors en el carrer Guillem de Castro | València Diari

 

Veïns del Perelló, Mareny de Barraquetes, El Palmar, Perellonet i la Devesa s’han concentrat, després, enfront de l’Ajuntament de València. Han reclamat que estan “vius” i han exigit que no s’elimine l’autovia CV-500 en el Saler, ja que «suposarà ‘la mort’ dels comerços i el despoblament».

 

La plaça de l’Ajuntament ha quedat col·lapsada per prop d’un miler de persones baix el lema «No a l’eliminació de l’autovia del Saler. Ajuda a parar el desastre dels pobles del sud». La Policia Local ha regulat el trànsit, però igualment s’han produït retencions importants, com és el cas del carrer Sant Vicent i Plaça Espanya.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.