Una manifestació col·lapsa el centre de València

Trànsit en el carrer Sant Vicent de València

Trànsit col·lapsat en el Sant Vicent en València | València Diari

 

Este matí de divendres, sobre les 09.00 hores, en la ciutat de València, s’ha celebrat una manifestació contra la reconversió de l’autovia d’El Saler. Motoristes, tractors i furgonetes han col·lapsat les principals artèries de la ciutat, després de concentrar-se en la zona del Palau de les Arts.

 

Manifestació de tractors en València

Cua de tractors en el carrer Guillem de Castro | València Diari

 

Veïns del Perelló, Mareny de Barraquetes, El Palmar, Perellonet i la Devesa s’han concentrat, després, enfront de l’Ajuntament de València. Han reclamat que estan “vius” i han exigit que no s’elimine l’autovia CV-500 en el Saler, ja que «suposarà ‘la mort’ dels comerços i el despoblament».

 

La plaça de l’Ajuntament ha quedat col·lapsada per prop d’un miler de persones baix el lema «No a l’eliminació de l’autovia del Saler. Ajuda a parar el desastre dels pobles del sud». La Policia Local ha regulat el trànsit, però igualment s’han produït retencions importants, com és el cas del carrer Sant Vicent i Plaça Espanya.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les places en vivendes turístiques baixen amb força a València i Alacant

Exceltur atribueix el descens a la finestreta única digital i al major control sobre l’oferta turística

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.