Una manifestació col·lapsa el centre de València

Trànsit en el carrer Sant Vicent de València

Trànsit col·lapsat en el Sant Vicent en València | València Diari

 

Este matí de divendres, sobre les 09.00 hores, en la ciutat de València, s’ha celebrat una manifestació contra la reconversió de l’autovia d’El Saler. Motoristes, tractors i furgonetes han col·lapsat les principals artèries de la ciutat, després de concentrar-se en la zona del Palau de les Arts.

 

Manifestació de tractors en València

Cua de tractors en el carrer Guillem de Castro | València Diari

 

Veïns del Perelló, Mareny de Barraquetes, El Palmar, Perellonet i la Devesa s’han concentrat, després, enfront de l’Ajuntament de València. Han reclamat que estan “vius” i han exigit que no s’elimine l’autovia CV-500 en el Saler, ja que «suposarà ‘la mort’ dels comerços i el despoblament».

 

La plaça de l’Ajuntament ha quedat col·lapsada per prop d’un miler de persones baix el lema «No a l’eliminació de l’autovia del Saler. Ajuda a parar el desastre dels pobles del sud». La Policia Local ha regulat el trànsit, però igualment s’han produït retencions importants, com és el cas del carrer Sant Vicent i Plaça Espanya.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.