Espectacular incendi d’un cotxe que acabava d’eixir del taller en Fira València

INCENDI

El cotxe cremant-se en plena rotonda | Twitter

Un cotxe, que acabava d’eixir del taller, s’ha botat foc en plena rotonda este dijous de vesprada. El vehicle es trobava en una de les rotondes d’accés a Fira València quan ha començat a cremar-se, amb el conductor i una altra persona dins, i ha provocat una gran columna de fum.

 

Segons ha avançat ‘À Punt NTC’, efectius de la Policia Nacional, la Policia Local de València i Bombers de l’Ajuntament de la ciutat s’han desplaçat ràpidament fins al lloc dels fets per a tractar d’extingir les flames, que no han passat desapercebudes per a la resta de gent que passava per la zona. A més, la zona estava especialment transitada hui per la celebració d’un dels actes centrals de campanya de Vox en el recinte de Fira València.

 

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV) a ‘Las Provincias’, la Policia ha intentat acabar amb el foc amb l’extintor d’emergència que sempre porten en el cotxe patrulla, tot i que ha resultat impossible per la ràpida estensió de les flames.

INCENDI

L’incendi ha provocat una enorme columna de fum | Twitter

Tot i que el vehicle ha quedat «sinistre total», ja que només s’han pogut salvar dos bosses del maleter, cap de les dos persones que anaven dins del vehicle ha resultat ferida. Els dos afectats s’han donat compte de la situació quan un altre conductor els ha avisat de que estava eixint foc de la part inferior del cotxe.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.