Espectacular incendi d’un cotxe que acabava d’eixir del taller en Fira València

INCENDI

El cotxe cremant-se en plena rotonda | Twitter

Un cotxe, que acabava d’eixir del taller, s’ha botat foc en plena rotonda este dijous de vesprada. El vehicle es trobava en una de les rotondes d’accés a Fira València quan ha començat a cremar-se, amb el conductor i una altra persona dins, i ha provocat una gran columna de fum.

 

Segons ha avançat ‘À Punt NTC’, efectius de la Policia Nacional, la Policia Local de València i Bombers de l’Ajuntament de la ciutat s’han desplaçat ràpidament fins al lloc dels fets per a tractar d’extingir les flames, que no han passat desapercebudes per a la resta de gent que passava per la zona. A més, la zona estava especialment transitada hui per la celebració d’un dels actes centrals de campanya de Vox en el recinte de Fira València.

 

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV) a ‘Las Provincias’, la Policia ha intentat acabar amb el foc amb l’extintor d’emergència que sempre porten en el cotxe patrulla, tot i que ha resultat impossible per la ràpida estensió de les flames.

INCENDI

L’incendi ha provocat una enorme columna de fum | Twitter

Tot i que el vehicle ha quedat «sinistre total», ja que només s’han pogut salvar dos bosses del maleter, cap de les dos persones que anaven dins del vehicle ha resultat ferida. Els dos afectats s’han donat compte de la situació quan un altre conductor els ha avisat de que estava eixint foc de la part inferior del cotxe.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.