14.7 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Espectacular incendi d’un cotxe que acabava d’eixir del taller en Fira València

INCENDI

El cotxe cremant-se en plena rotonda | Twitter

Un cotxe, que acabava d’eixir del taller, s’ha botat foc en plena rotonda este dijous de vesprada. El vehicle es trobava en una de les rotondes d’accés a Fira València quan ha començat a cremar-se, amb el conductor i una altra persona dins, i ha provocat una gran columna de fum.

 

Segons ha avançat ‘À Punt NTC’, efectius de la Policia Nacional, la Policia Local de València i Bombers de l’Ajuntament de la ciutat s’han desplaçat ràpidament fins al lloc dels fets per a tractar d’extingir les flames, que no han passat desapercebudes per a la resta de gent que passava per la zona. A més, la zona estava especialment transitada hui per la celebració d’un dels actes centrals de campanya de Vox en el recinte de Fira València.

 

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV) a ‘Las Provincias’, la Policia ha intentat acabar amb el foc amb l’extintor d’emergència que sempre porten en el cotxe patrulla, tot i que ha resultat impossible per la ràpida estensió de les flames.

INCENDI

L’incendi ha provocat una enorme columna de fum | Twitter

Tot i que el vehicle ha quedat «sinistre total», ja que només s’han pogut salvar dos bosses del maleter, cap de les dos persones que anaven dins del vehicle ha resultat ferida. Els dos afectats s’han donat compte de la situació quan un altre conductor els ha avisat de que estava eixint foc de la part inferior del cotxe.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.