12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Espectacular incendi d’un cotxe que acabava d’eixir del taller en Fira València

INCENDI

El cotxe cremant-se en plena rotonda | Twitter

Un cotxe, que acabava d’eixir del taller, s’ha botat foc en plena rotonda este dijous de vesprada. El vehicle es trobava en una de les rotondes d’accés a Fira València quan ha començat a cremar-se, amb el conductor i una altra persona dins, i ha provocat una gran columna de fum.

 

Segons ha avançat ‘À Punt NTC’, efectius de la Policia Nacional, la Policia Local de València i Bombers de l’Ajuntament de la ciutat s’han desplaçat ràpidament fins al lloc dels fets per a tractar d’extingir les flames, que no han passat desapercebudes per a la resta de gent que passava per la zona. A més, la zona estava especialment transitada hui per la celebració d’un dels actes centrals de campanya de Vox en el recinte de Fira València.

 

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV) a ‘Las Provincias’, la Policia ha intentat acabar amb el foc amb l’extintor d’emergència que sempre porten en el cotxe patrulla, tot i que ha resultat impossible per la ràpida estensió de les flames.

INCENDI

L’incendi ha provocat una enorme columna de fum | Twitter

Tot i que el vehicle ha quedat «sinistre total», ja que només s’han pogut salvar dos bosses del maleter, cap de les dos persones que anaven dins del vehicle ha resultat ferida. Els dos afectats s’han donat compte de la situació quan un altre conductor els ha avisat de que estava eixint foc de la part inferior del cotxe.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.

Juan Roig crida a anar per la Lliga després de la derrota en semifinals davant el Reial Madrid

El màxim accionista del València Basket va traslladar un missatge d'ànim després de l'ajustada caiguda en la Copa del Rei i va fixar com a meta immediata la Lliga Endesa.

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.