Impactants fotos d’un accident en ple centre de València

Accident en el carrer Guillem de Castro de València

Accident en el carrer Guillem de Castro de València | València Diari

 

Este migdia de dijous, sobre les 12.20 hores, prop del centre de la ciutat de València, una dona, de 64 anys, ha resultat ferida en un accident de trànsit. Els fets s’han produït en el carrer Guillem de Castro número 64 i ha causat grans retencions en una de les artèries de la capital del Túria.

 

Accident en el Carrer Guillem de Castro de València

L’accident ha obligat a tallar el trànsit en esta zona | València Diari

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, fins al lloc han arribat policies locals, equips sanitaris d’emergències i els bombers, que han hagut de rescatar a la víctima, ja que havia quedat atrapada dins del vehicle. Pel que pareix, el cotxe ha pegat unes quantes voltes de campana després de xocar amb un fanal de la vorera i ha acabat en mig del carrer.

 

Accident en el carrer Guillem de Castro de València

El cotxe ha xocat contra un fanal, que l’ha deixat destrossat | València Diari

 

La dona, que ha patit lesions, es troba conscient, però ha sigut traslladada amb una ambulància a un centre mèdic. Les últimes informacions del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) apunten a que la víctima té policontusions. La Policia Local de València ha tallat el carrer Guillem de Castro a l’altura del nº 60 i hi ha restriccions al trànsit des de la Biblioteca Pública Provincial. Els agents estarien investigant este fet. 

 

Alguns testimonis de la zona expliquen què la persona accidentada podria haver patit un desmai mentres conduïa. Altres versions expliquen que la dona havia eixit de la feina perquè es trobava malament o inclús que hauria xocat contra el fanal per a evitar atropellar a un vianant.

 

Talls en el trànsit en el carrer Guillem de Castro

Talls en el trànsit en el carrer Guillem de Castro | València Diari

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.