8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Impactants fotos d’un accident en ple centre de València

Accident en el carrer Guillem de Castro de València

Accident en el carrer Guillem de Castro de València | València Diari

 

Este migdia de dijous, sobre les 12.20 hores, prop del centre de la ciutat de València, una dona, de 64 anys, ha resultat ferida en un accident de trànsit. Els fets s’han produït en el carrer Guillem de Castro número 64 i ha causat grans retencions en una de les artèries de la capital del Túria.

 

Accident en el Carrer Guillem de Castro de València

L’accident ha obligat a tallar el trànsit en esta zona | València Diari

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, fins al lloc han arribat policies locals, equips sanitaris d’emergències i els bombers, que han hagut de rescatar a la víctima, ja que havia quedat atrapada dins del vehicle. Pel que pareix, el cotxe ha pegat unes quantes voltes de campana després de xocar amb un fanal de la vorera i ha acabat en mig del carrer.

 

Accident en el carrer Guillem de Castro de València

El cotxe ha xocat contra un fanal, que l’ha deixat destrossat | València Diari

 

La dona, que ha patit lesions, es troba conscient, però ha sigut traslladada amb una ambulància a un centre mèdic. Les últimes informacions del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) apunten a que la víctima té policontusions. La Policia Local de València ha tallat el carrer Guillem de Castro a l’altura del nº 60 i hi ha restriccions al trànsit des de la Biblioteca Pública Provincial. Els agents estarien investigant este fet. 

 

Alguns testimonis de la zona expliquen què la persona accidentada podria haver patit un desmai mentres conduïa. Altres versions expliquen que la dona havia eixit de la feina perquè es trobava malament o inclús que hauria xocat contra el fanal per a evitar atropellar a un vianant.

 

Talls en el trànsit en el carrer Guillem de Castro

Talls en el trànsit en el carrer Guillem de Castro | València Diari

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.