Impactants fotos d’un accident en ple centre de València

Accident en el carrer Guillem de Castro de València

Accident en el carrer Guillem de Castro de València | València Diari

 

Este migdia de dijous, sobre les 12.20 hores, prop del centre de la ciutat de València, una dona, de 64 anys, ha resultat ferida en un accident de trànsit. Els fets s’han produït en el carrer Guillem de Castro número 64 i ha causat grans retencions en una de les artèries de la capital del Túria.

 

Accident en el Carrer Guillem de Castro de València

L’accident ha obligat a tallar el trànsit en esta zona | València Diari

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, fins al lloc han arribat policies locals, equips sanitaris d’emergències i els bombers, que han hagut de rescatar a la víctima, ja que havia quedat atrapada dins del vehicle. Pel que pareix, el cotxe ha pegat unes quantes voltes de campana després de xocar amb un fanal de la vorera i ha acabat en mig del carrer.

 

Accident en el carrer Guillem de Castro de València

El cotxe ha xocat contra un fanal, que l’ha deixat destrossat | València Diari

 

La dona, que ha patit lesions, es troba conscient, però ha sigut traslladada amb una ambulància a un centre mèdic. Les últimes informacions del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) apunten a que la víctima té policontusions. La Policia Local de València ha tallat el carrer Guillem de Castro a l’altura del nº 60 i hi ha restriccions al trànsit des de la Biblioteca Pública Provincial. Els agents estarien investigant este fet. 

 

Alguns testimonis de la zona expliquen què la persona accidentada podria haver patit un desmai mentres conduïa. Altres versions expliquen que la dona havia eixit de la feina perquè es trobava malament o inclús que hauria xocat contra el fanal per a evitar atropellar a un vianant.

 

Talls en el trànsit en el carrer Guillem de Castro

Talls en el trànsit en el carrer Guillem de Castro | València Diari

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.