Onada de robatoris en aprofitar el soroll de les tempestes en Segorbe

Segorbe

Els robatoris han passat en carrers del centre històric | Google Maps

 

Una onada de robatoris afecta els últims dies la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló). Com a mínim s’han produït 5 assalts en diferents cases del centre històric gràcies al temporal dels últims dies.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els lladres volien aprofitar el soroll de la tempesta per a dissimular els colps però, en un dels assalts, en el carrer del Monte, van ser sorpresos per una dona, que estava dins de sa casa i van haver de pegar a fugir. Podrien ser més els robatoris causats els últims dies en el municipi, ja que algunes cases són segones residències i, per tant, els propietaris no estan.

 

A demés d’este últim fet, també es tenen notícies d’altres assalts en els carrers dels Silleros i de Maria d’Aragó. La Guàrdia Civil, que investiga estos casos, tindria ja alguna pista dels possibles lladres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.