12.4 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Onada de robatoris en aprofitar el soroll de les tempestes en Segorbe

Segorbe

Els robatoris han passat en carrers del centre històric | Google Maps

 

Una onada de robatoris afecta els últims dies la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló). Com a mínim s’han produït 5 assalts en diferents cases del centre històric gràcies al temporal dels últims dies.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els lladres volien aprofitar el soroll de la tempesta per a dissimular els colps però, en un dels assalts, en el carrer del Monte, van ser sorpresos per una dona, que estava dins de sa casa i van haver de pegar a fugir. Podrien ser més els robatoris causats els últims dies en el municipi, ja que algunes cases són segones residències i, per tant, els propietaris no estan.

 

A demés d’este últim fet, també es tenen notícies d’altres assalts en els carrers dels Silleros i de Maria d’Aragó. La Guàrdia Civil, que investiga estos casos, tindria ja alguna pista dels possibles lladres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.

Castelló manté les classes del dilluns i activa el protocol en la Marjalería

L'Ajuntament ha mantingut l'activitat lectiva prevista per al dilluns malgrat l'alerta taronja per pluges i ha activat el protocol en la Marjalería. La reunió del Cecopal ha incorporat mesures preventives com el tancament de la Pineda del Grau.

La Universitat de València suspén les classes presencials este dilluns fins a les 15.00

La UV ha declarat el nivell d'emergència 2 i ha suspés la docència presencial este dilluns fins a les 15.00. Les classes passen a format en línia quan siga possible.