Furta 3.000 euros durant un any a la tia de la seua nóvia en Onda

Ladrón

Imatge d’arxiu d’un lladre  | Cedida

 

Agents de la Guàrdia Civil han anunciat este dijous la detenció d’un home de 40 anys de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), per robar en la casa i en la perruqueria de la tia de la seua nóvia des de fa un any.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, des de principis del 2019 el lladre entrava a la casa per a furtar-li xicotetes quantitats de diners en metàl·lic que conseguia de la perruqueria de la víctima. En total, va recaptar fins a 3.000 euros. La dona, que fins i tot havia amagat els diners en altres llocs davant d’estos fets, igualment li desapareixien.

 

Les portes de la casa, que està connectada des de dins amb la perruqueria, no estaven forçades, igual que les del local. Segons els agents policials, el lladre hauria utilitzat el mètode de la ‘clau falsa’, és a dir, les hauria robat per a accedir a la casa. El detingut ja ha sigut posat a disposició dels jutjats de Nules.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.