Furta 3.000 euros durant un any a la tia de la seua nóvia en Onda

Ladrón

Imatge d’arxiu d’un lladre  | Cedida

 

Agents de la Guàrdia Civil han anunciat este dijous la detenció d’un home de 40 anys de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), per robar en la casa i en la perruqueria de la tia de la seua nóvia des de fa un any.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, des de principis del 2019 el lladre entrava a la casa per a furtar-li xicotetes quantitats de diners en metàl·lic que conseguia de la perruqueria de la víctima. En total, va recaptar fins a 3.000 euros. La dona, que fins i tot havia amagat els diners en altres llocs davant d’estos fets, igualment li desapareixien.

 

Les portes de la casa, que està connectada des de dins amb la perruqueria, no estaven forçades, igual que les del local. Segons els agents policials, el lladre hauria utilitzat el mètode de la ‘clau falsa’, és a dir, les hauria robat per a accedir a la casa. El detingut ja ha sigut posat a disposició dels jutjats de Nules.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.