Furta 3.000 euros durant un any a la tia de la seua nóvia en Onda

Ladrón

Imatge d’arxiu d’un lladre  | Cedida

 

Agents de la Guàrdia Civil han anunciat este dijous la detenció d’un home de 40 anys de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), per robar en la casa i en la perruqueria de la tia de la seua nóvia des de fa un any.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, des de principis del 2019 el lladre entrava a la casa per a furtar-li xicotetes quantitats de diners en metàl·lic que conseguia de la perruqueria de la víctima. En total, va recaptar fins a 3.000 euros. La dona, que fins i tot havia amagat els diners en altres llocs davant d’estos fets, igualment li desapareixien.

 

Les portes de la casa, que està connectada des de dins amb la perruqueria, no estaven forçades, igual que les del local. Segons els agents policials, el lladre hauria utilitzat el mètode de la ‘clau falsa’, és a dir, les hauria robat per a accedir a la casa. El detingut ja ha sigut posat a disposició dels jutjats de Nules.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.