Dos detinguts per furtar una gran quantitat de joies a una familiar en Almenara

Joia

Els lladres havien furtat un gran número de joies | Pixabay

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a dos persones, un xic de 30 anys i una xica de 34 per, presumptament, ser els autors d’un delicte de robatori en una casa de la localitat d’Almenara, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons expliquen des de ‘Mediterráneo’, els efectius policials iniciaren una investigació en saber estos fets, que van comprovar com la porta de la casa no estava forçada. Però la propietària ha assegurat que li faltaven unes claus del seu marit, que va morir fa poc de temps, després de numeroses visites a la vivenda. L’objecte es trobava dins del mateix caixó en el que havia guardat les joies del seu home i que després van ser robades junt amb les seues. 

 

Estes joies les ha pogut recuperar la víctima, després de què la Guàrdia Civil localitzara als lladres, que havien utilitzat el mètode de la ‘clau falsa’ per a furtar estes peces. Curiosament, un dels detinguts és familiar de la denunciant i l’altra és la seua exparella. Els detinguts han sigut posats a disposició dels jutjats de Nules.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.