13.7 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Dos detinguts per furtar una gran quantitat de joies a una familiar en Almenara

Joia

Els lladres havien furtat un gran número de joies | Pixabay

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a dos persones, un xic de 30 anys i una xica de 34 per, presumptament, ser els autors d’un delicte de robatori en una casa de la localitat d’Almenara, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons expliquen des de ‘Mediterráneo’, els efectius policials iniciaren una investigació en saber estos fets, que van comprovar com la porta de la casa no estava forçada. Però la propietària ha assegurat que li faltaven unes claus del seu marit, que va morir fa poc de temps, després de numeroses visites a la vivenda. L’objecte es trobava dins del mateix caixó en el que havia guardat les joies del seu home i que després van ser robades junt amb les seues. 

 

Estes joies les ha pogut recuperar la víctima, després de què la Guàrdia Civil localitzara als lladres, que havien utilitzat el mètode de la ‘clau falsa’ per a furtar estes peces. Curiosament, un dels detinguts és familiar de la denunciant i l’altra és la seua exparella. Els detinguts han sigut posats a disposició dels jutjats de Nules.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.