Furten els mobles del pis de lloguer en el que vivien en Llíria

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat

Els lladres han furtat part dels mobles de la casa | Pixabay
 

La parella formada per Vicente P.L i Teresa R.P estan acusats d’haver-se quedat amb els mobles de la casa que havien llogat en el municipi de Llíria, el Camp de Túria (València). El fiscal demana 2 anys i 3 mesos de presó per un delicte d’apropiació indeguda.

 

Entre els mobles que han furtat hi ha una nevera, un rentaplats i una llavadora. Els acusats van llogar la vivenda en setembre del 2016 i, segons el contracte, la casa estava equipada amb tots els mobles i dotada amb electrodomèstics i altra classe d’aparells per a que entraren a viure de seguida.

 

Però els inquilins, «incomplint l’obligació que tenien de restituir els béns al termini del contracte», segons relata el fiscal en el seu escrit d’acusació per al juí que se celebrarà el pròxim dimarts 21 de gener en l’Audiència de València, es van quedar amb la nevera, el rentaplats, la llavadora, mobles del televisor, llits, matalaps, la taula de cuina, mobles de bany i altre tipo d’aparells.

 

En total, la suma econòmica dels objectes que han furtat arriba fins als 4.755 euros, segons el fiscal, qui demana la devolució d’eixos diners als propietaris de la casa –a demés dels interessos que procedisquen– i la citada condemna de dos anys i tres mesos de presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís alerta que s’acaba el termini per a la zona de baixes emissions a València

Compromís ha avisat que el 30 de juny finalitza la pròrroga estatal per a desplegar la zona de baixes emissions a València i advertix d’un possible impacte econòmic de més de 150 milions d’euros, mentre l’equip de Govern defensa que la ciutat complix els requisits amb una ZBE provisional.

El criteri d’arrelament per a accedir a les VPP serà de preferència i no exclourà ningú

La Generalitat ha detallat que l’arrelament en l’accés a les Vivendes de Protecció Pública no respon a una prioritat nacional, sinó a la vinculació amb el territori, i que funcionarà com a criteri de preferència i no d’exclusió.

La jutgessa de la DANA reclama a Camarero els arxius adjunts del xat del Consell

El jutjat de Catarroja ha demanat a Susana Camarero que entregue voluntàriament els arxius adjunts del xat 'Consell PP' abans de decidir si cita a declarar com a testimoni el conseller Vicente Martínez Mus per la gestió de la DANA de 2024.

Pérez Llorca defensa que la singularitat que s’ha de tractar és la valenciana en la nova finançació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, rebutja negociar la finançació en taules bilaterals i defensa que, si hi ha singularitats, s’atenga la de la Comunitat Valenciana, la menys finançada. La CEV reclama una reunió entre Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo i que el debat es faça al Consell de Política Fiscal i Financera.

Els empresaris exigixen un calendari ferm per al túnel passador ferroviari de València

La CEV ha reclamat al Govern d Espanya un calendari vinculant per a executar el túnel passador ferroviari de València, clau per a la connexió amb Europa i que, segons els empresaris, continua pràcticament a zero.

L’alumne amb millor nota de la Comunitat estudiarà Medicina a la UMH

Ricardo Regalado, alumne del col·legi La Purísima de Torrevieja, ha aconseguit un 13,92 sobre 14 en la PAU i cursarà Medicina a la Universitat Miguel Hernández, al campus de Sant Joan d’Alacant.

Rovira recorda que l’‘Extra FLA’ és deute i que a la Comunitat no li regalen res

El conseller d’Hisenda José Antonio Rovira ha remarcat que l’‘Extra FLA’ és nou endeutament i que el Govern central només ingressa a la Comunitat Valenciana el que li correspon per llei.

Set dies de paros en TRAM d’Alacant durant les Fogueres i quatre en Metrovalència este juny

Els maquinistes de FGV han convocat un nou cicle de paros entre el 19 i el 30 de juny, amb set jornades en TRAM d’Alacant, que coincidixen amb les Fogueres, i quatre dies en Metrovalència, per a reclamar més seguretat operacional i millores professionals.