Furten els mobles del pis de lloguer en el que vivien en Llíria

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat

Els lladres han furtat part dels mobles de la casa | Pixabay
 

La parella formada per Vicente P.L i Teresa R.P estan acusats d’haver-se quedat amb els mobles de la casa que havien llogat en el municipi de Llíria, el Camp de Túria (València). El fiscal demana 2 anys i 3 mesos de presó per un delicte d’apropiació indeguda.

 

Entre els mobles que han furtat hi ha una nevera, un rentaplats i una llavadora. Els acusats van llogar la vivenda en setembre del 2016 i, segons el contracte, la casa estava equipada amb tots els mobles i dotada amb electrodomèstics i altra classe d’aparells per a que entraren a viure de seguida.

 

Però els inquilins, «incomplint l’obligació que tenien de restituir els béns al termini del contracte», segons relata el fiscal en el seu escrit d’acusació per al juí que se celebrarà el pròxim dimarts 21 de gener en l’Audiència de València, es van quedar amb la nevera, el rentaplats, la llavadora, mobles del televisor, llits, matalaps, la taula de cuina, mobles de bany i altre tipo d’aparells.

 

En total, la suma econòmica dels objectes que han furtat arriba fins als 4.755 euros, segons el fiscal, qui demana la devolució d’eixos diners als propietaris de la casa –a demés dels interessos que procedisquen– i la citada condemna de dos anys i tres mesos de presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.