11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Furten els mobles del pis de lloguer en el que vivien en Llíria

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat

Els lladres han furtat part dels mobles de la casa | Pixabay
 

La parella formada per Vicente P.L i Teresa R.P estan acusats d’haver-se quedat amb els mobles de la casa que havien llogat en el municipi de Llíria, el Camp de Túria (València). El fiscal demana 2 anys i 3 mesos de presó per un delicte d’apropiació indeguda.

 

Entre els mobles que han furtat hi ha una nevera, un rentaplats i una llavadora. Els acusats van llogar la vivenda en setembre del 2016 i, segons el contracte, la casa estava equipada amb tots els mobles i dotada amb electrodomèstics i altra classe d’aparells per a que entraren a viure de seguida.

 

Però els inquilins, «incomplint l’obligació que tenien de restituir els béns al termini del contracte», segons relata el fiscal en el seu escrit d’acusació per al juí que se celebrarà el pròxim dimarts 21 de gener en l’Audiència de València, es van quedar amb la nevera, el rentaplats, la llavadora, mobles del televisor, llits, matalaps, la taula de cuina, mobles de bany i altre tipo d’aparells.

 

En total, la suma econòmica dels objectes que han furtat arriba fins als 4.755 euros, segons el fiscal, qui demana la devolució d’eixos diners als propietaris de la casa –a demés dels interessos que procedisquen– i la citada condemna de dos anys i tres mesos de presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.