Furten els mobles del pis de lloguer en el que vivien en Llíria

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat

Els lladres han furtat part dels mobles de la casa | Pixabay
 

La parella formada per Vicente P.L i Teresa R.P estan acusats d’haver-se quedat amb els mobles de la casa que havien llogat en el municipi de Llíria, el Camp de Túria (València). El fiscal demana 2 anys i 3 mesos de presó per un delicte d’apropiació indeguda.

 

Entre els mobles que han furtat hi ha una nevera, un rentaplats i una llavadora. Els acusats van llogar la vivenda en setembre del 2016 i, segons el contracte, la casa estava equipada amb tots els mobles i dotada amb electrodomèstics i altra classe d’aparells per a que entraren a viure de seguida.

 

Però els inquilins, «incomplint l’obligació que tenien de restituir els béns al termini del contracte», segons relata el fiscal en el seu escrit d’acusació per al juí que se celebrarà el pròxim dimarts 21 de gener en l’Audiència de València, es van quedar amb la nevera, el rentaplats, la llavadora, mobles del televisor, llits, matalaps, la taula de cuina, mobles de bany i altre tipo d’aparells.

 

En total, la suma econòmica dels objectes que han furtat arriba fins als 4.755 euros, segons el fiscal, qui demana la devolució d’eixos diners als propietaris de la casa –a demés dels interessos que procedisquen– i la citada condemna de dos anys i tres mesos de presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2,3 milions de passatgers al juliol

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández ha augmentat un 11,1 % els passatgers al juliol, fins a més de 2,3 milions, i frega ja els 12,5 milions en els set primers mesos de 2026.

Brugué, Dela, Iván Romero i Mandi lideraran la capitania del Llevant en la temporada 2026-27

Roger Brugué, Adrián de la Fuente 'Dela', Iván Romero i el recent fitxatge Aïssa Mandi formen el nou grup de capitans del Llevant per a la temporada 2026-27, segons ha anunciat el club en un comunicat.

Elena Buenavida jugarà amb Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament en 2027

L’exterior del Valencia Basket Elena Buenavida ha signat un contracte de desenvolupament amb Minnesota Lynx, líder de la WNBA, per a l’estiu de 2027, segons ha precisat el club taronja.

Alerta per calor de nivell taronja en deu comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dimecres el nivell de risc taronja per altes temperatures en municipis de deu comarques de les províncies de València i Castelló, coincidint amb l’eclipsi total de sol.

Naixen dues noves oficines per a blindar la ciberseguretat i el Dato de Salut

Sanitat ha creat l’Oficina Autonòmica de Ciberseguretat Sanitària i l’Oficina Autonòmica del Dato de Salut, que reforçaran la protecció dels sistemes i de les dades del Sistema Valencià de Salut sense superar el gasto assignat.

Tallats els accessos a l’Albufera i El Saler pel màxim risc d’incendis en l’eclipse solar

L’Ajuntament de València ha activat un dispositiu especial per l’eclipse solar amb tancament d’accessos al parc natural de l’Albufera i al bosc de la Devesa, i restriccions a les platges del sud.

Quatre detinguts per una estafa de 380.000 euros amb factures falses de palets

La Policia Nacional ha detingut quatre hòmens a Benidorm i Sant Vicent del Raspeig acusats d’estafar més de 380.000 euros a una empresa mitjançant factures simulades de compra de palets.

Mor un banyista a la Gran Platja de Santa Pola després de 50 minuts de reanimació

Un home ha mort este dimarts a la Gran Platja de Santa Pola després d intenses maniobres de reanimació durant quasi 50 minuts. L autòpsia haurà d aclarir ara la causa exacta de la seua mort.