Furten els mobles del pis de lloguer en el que vivien en Llíria

Els lladres han entrat en dos hotels del Baix Llobregat

Els lladres han furtat part dels mobles de la casa | Pixabay
 

La parella formada per Vicente P.L i Teresa R.P estan acusats d’haver-se quedat amb els mobles de la casa que havien llogat en el municipi de Llíria, el Camp de Túria (València). El fiscal demana 2 anys i 3 mesos de presó per un delicte d’apropiació indeguda.

 

Entre els mobles que han furtat hi ha una nevera, un rentaplats i una llavadora. Els acusats van llogar la vivenda en setembre del 2016 i, segons el contracte, la casa estava equipada amb tots els mobles i dotada amb electrodomèstics i altra classe d’aparells per a que entraren a viure de seguida.

 

Però els inquilins, «incomplint l’obligació que tenien de restituir els béns al termini del contracte», segons relata el fiscal en el seu escrit d’acusació per al juí que se celebrarà el pròxim dimarts 21 de gener en l’Audiència de València, es van quedar amb la nevera, el rentaplats, la llavadora, mobles del televisor, llits, matalaps, la taula de cuina, mobles de bany i altre tipo d’aparells.

 

En total, la suma econòmica dels objectes que han furtat arriba fins als 4.755 euros, segons el fiscal, qui demana la devolució d’eixos diners als propietaris de la casa –a demés dels interessos que procedisquen– i la citada condemna de dos anys i tres mesos de presó.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.