14.5 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Demanen presó per a un home que va pegar a una cambrera i es va oblidar la cartera en Gandia

agressió

Demanen 6 anys de presó per agredir a una cambrera  | Pixabay
 

El fiscal demana 6 anys de presó per a Francisco J.V, l’home que li va pegar amb el cap a una cambrera en un bar de la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), i li va trencar el nas durant una discussió.

 

Els fets van passar en octubre del 2018 quan l’acusat va començar a discutir amb la cambrera i després va resoldre l’enfrontament pegant-li amb el cap, per a ràpidament abandonar el local sense donar-se compte de què s’havia deixat en la barra del bar la cartera amb tota la documentació, segons relata el fiscal en un escrit d’acusació per al juí que se celebrarà en l’Audiència de València el pròxim dilluns.

 

La dona va patir una fractura desplaçada dels óssos del nas, a demés d’una ferida greu que va necessitar assistència mèdica, farmacològica i quirúrgica, i sofrix seqüeles com deformitats, una cicatriu i un bony, junt a dificultats respiratòries.

 

El fiscal considera que estos fets van constituir un delicte de lesions, pel que demana una pena de 6 anys de presó per a l’acusat, a demés d’una indemnització per a la víctima de 7.880 euros. L’acusació reclama per al juí que declaren la víctima i l’acusat, i també els metges forenses i proves documentals com, per exemple, el registre de la compareixença de l’acusat sol·licitant la devolució dels documents que tenia la cartera.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.