10.9 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Demanen presó per a un home que va pegar a una cambrera i es va oblidar la cartera en Gandia

agressió

Demanen 6 anys de presó per agredir a una cambrera  | Pixabay
 

El fiscal demana 6 anys de presó per a Francisco J.V, l’home que li va pegar amb el cap a una cambrera en un bar de la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), i li va trencar el nas durant una discussió.

 

Els fets van passar en octubre del 2018 quan l’acusat va començar a discutir amb la cambrera i després va resoldre l’enfrontament pegant-li amb el cap, per a ràpidament abandonar el local sense donar-se compte de què s’havia deixat en la barra del bar la cartera amb tota la documentació, segons relata el fiscal en un escrit d’acusació per al juí que se celebrarà en l’Audiència de València el pròxim dilluns.

 

La dona va patir una fractura desplaçada dels óssos del nas, a demés d’una ferida greu que va necessitar assistència mèdica, farmacològica i quirúrgica, i sofrix seqüeles com deformitats, una cicatriu i un bony, junt a dificultats respiratòries.

 

El fiscal considera que estos fets van constituir un delicte de lesions, pel que demana una pena de 6 anys de presó per a l’acusat, a demés d’una indemnització per a la víctima de 7.880 euros. L’acusació reclama per al juí que declaren la víctima i l’acusat, i també els metges forenses i proves documentals com, per exemple, el registre de la compareixença de l’acusat sol·licitant la devolució dels documents que tenia la cartera.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València examina l’estat anímic del Raig a Vallecas

El Raig busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.

La Generalitat recupera dos terços de les vies, passarel·les i ponts danyats per la DANA

Dos terços de les 58 actuacions municipals ja estan acabades i la Generalitat entra en la fase final de reconstrucció. El pla prioritza la resiliència enfront d'inundacions.

El xiquet rescatat de l’aigua a Oliva roman ingressat en La Fe amb pronòstic reservat

El menor de 10 anys va ser trobat de nit a 400 metres del port d'Oliva, inconscient en l'aigua, i va aconseguir ser reanimat. Continua en La Fe amb pronòstic reservat.

Els CIPS van notificar 440 nous casos de VIH en la Comunitat Valenciana en 2024

Els centres d'informació i prevenció de la sida van atendre prop de 18.000 consultes i més de 8.000 proves en 2024, amb 440 casos autòctons i 156 importats. El perfil predominant va ser d'hòmens de 25 a 29 anys i la transmissió es va concentrar en pràctiques sexuals sense preservatiu.