15.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Demanen presó per a un home que va pegar a una cambrera i es va oblidar la cartera en Gandia

agressió

Demanen 6 anys de presó per agredir a una cambrera  | Pixabay
 

El fiscal demana 6 anys de presó per a Francisco J.V, l’home que li va pegar amb el cap a una cambrera en un bar de la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), i li va trencar el nas durant una discussió.

 

Els fets van passar en octubre del 2018 quan l’acusat va començar a discutir amb la cambrera i després va resoldre l’enfrontament pegant-li amb el cap, per a ràpidament abandonar el local sense donar-se compte de què s’havia deixat en la barra del bar la cartera amb tota la documentació, segons relata el fiscal en un escrit d’acusació per al juí que se celebrarà en l’Audiència de València el pròxim dilluns.

 

La dona va patir una fractura desplaçada dels óssos del nas, a demés d’una ferida greu que va necessitar assistència mèdica, farmacològica i quirúrgica, i sofrix seqüeles com deformitats, una cicatriu i un bony, junt a dificultats respiratòries.

 

El fiscal considera que estos fets van constituir un delicte de lesions, pel que demana una pena de 6 anys de presó per a l’acusat, a demés d’una indemnització per a la víctima de 7.880 euros. L’acusació reclama per al juí que declaren la víctima i l’acusat, i també els metges forenses i proves documentals com, per exemple, el registre de la compareixença de l’acusat sol·licitant la devolució dels documents que tenia la cartera.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.