Demanen presó per a un home que va pegar a una cambrera i es va oblidar la cartera en Gandia

agressió

Demanen 6 anys de presó per agredir a una cambrera  | Pixabay
 

El fiscal demana 6 anys de presó per a Francisco J.V, l’home que li va pegar amb el cap a una cambrera en un bar de la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), i li va trencar el nas durant una discussió.

 

Els fets van passar en octubre del 2018 quan l’acusat va començar a discutir amb la cambrera i després va resoldre l’enfrontament pegant-li amb el cap, per a ràpidament abandonar el local sense donar-se compte de què s’havia deixat en la barra del bar la cartera amb tota la documentació, segons relata el fiscal en un escrit d’acusació per al juí que se celebrarà en l’Audiència de València el pròxim dilluns.

 

La dona va patir una fractura desplaçada dels óssos del nas, a demés d’una ferida greu que va necessitar assistència mèdica, farmacològica i quirúrgica, i sofrix seqüeles com deformitats, una cicatriu i un bony, junt a dificultats respiratòries.

 

El fiscal considera que estos fets van constituir un delicte de lesions, pel que demana una pena de 6 anys de presó per a l’acusat, a demés d’una indemnització per a la víctima de 7.880 euros. L’acusació reclama per al juí que declaren la víctima i l’acusat, i també els metges forenses i proves documentals com, per exemple, el registre de la compareixença de l’acusat sol·licitant la devolució dels documents que tenia la cartera.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts

Vandalitzen el mural de l’IES Cabanyal dedicat a la científica Eva Nogales amb la frase ‘Oltra encobridora’

El mural de l'IES Cabanyal dedicat a la biofísica Eva Nogales apareix amb la pintada 'Oltra encobridora', un atac que la UPV condemna com a acte vandàlic contra la cultura i la ciència.

Cau a València una xarxa de robatoris de coure a empreses del transport ferroviari

Sis detinguts, cinc d'ells a la presó, per una sèrie de robatoris de cable de coure en la xarxa ferroviària de València que van afectar més de 700 trens i van causar importants danys econòmics.

El València encadena nou partits de Lliga sense perdre davant el Celta a Mestalla

El València rep al Celta a Mestalla en la trentena jornada de Lliga amb una ratxa de nou partits invicte com a local davant el conjunt gallec, amb set triomfs i dos empats des de 2016.

L’Elx recorda la seua última derrota a Vallecas amb un gol en el descompte

L'Elx arriba a la seua visita a Vallecas amb el precedent de la temporada 2022-23, quan va perdre davant el Raig amb un gol en l'últim minut de l'afegit després d'haver-se avançat en el marcador.