Mastodon
25.6 C
València
Dissabte, 6 setembre, 2025

Detingut per tocar el cul i els pits a una xica i impedir-li anar-se’n d’un pis de València

menor

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 26 anys, d’origen veneçolà, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, després de, presumptament, tocar sense consentiment el cul i el pit d’una dona.

 

Els fets van passar en una casa del districte valencià de Russafa. Els agents van descobrir que el presumpte agressor hauria contactat amb la víctima per telèfon a fi de concertar una cita i pagar-li els diners que li devia per un treball que havien fet junts.  Quan la xica va acudir a la casa per a cobrar els diners, el sospitós, presumptament, la va abraçar i li va tocar, sense el consentiment d’ella, el cul i el pit mentres la besava.

 

La víctima li va demanar que la soltara però ell hauria continuat i s’hauria posat davant de la porta per a que no eixira mentres li demanava que la besara a canvi de deixar-la anar. Ella es va negar i el xic, finalment, la va deixar eixir de la vivenda. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial. L’autoritat judicial ha decretat una ordre d’allunyament respecte a la víctima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Selfies en la façana i elogis al disseny i al so en l’obertura del Roig Arena

El nou recinte multiusos s'estrena a València amb un homenatge a Nino Bravo, entrades esgotades i aplaudiments al disseny futurista i a la qualitat del so.

Patxi López acusa el PP de convertir els seus discursos en insults i brega

El portaveu del PSOE en el Congrés acusa el PP de copiar el marc de Vox en posar la immigració en el centre i associar-la amb la delinqüència. Assenyala a Feijóo i Ayuso per alimentar la crispació sense aportar propostes.

Obertura del Roig Arena: selfies en la façana i elogis a la seua estètica i acústica

Centenars de persones es van fotografiar davant la façana del nou recinte multiusos de València, que va debutar amb un homenatge a Nino Bravo i aplaudiments a la seua acústica. El pavelló, finançat amb 400 milions, va esgotar entrades i apunta a marcar l'agenda cultural i esportiva de la ciutat.

Descobrixen capeges il·legals després del tall de l’AP-7 per la fugida d’una vaquilla a Alacant

L'AP-7 es va tancar 40 minuts a Alacant per una vaquilla escapada. En seguir el camió que la transportava, la Policia Local va destapar una capeja sense llicència en una finca.

Capturades les dos últimes vaques braves escapolides d’un camió a Alcalà de Xivert

Localitzen i capturen els dos últims #cap# de bestiar que quedaven soltes en zones rurals d'Alcalà de Xivert després de la fugida d'un camió. L'operatiu es dona per tancat.

EMT València reforça el servici per l’inici del curs i recupera la línia 63

L'EMT incrementa freqüències i torna a posar en marxa la línia 63 cap al campus de Burjassot per a cobrir la demanda de l'inici de curs. La mesura arriba després d'un estiu amb més viatgers i reforços en la xarxa.

La Generalitat rep 19 sol·licituds per a les ajudes a la producció audiovisual

La Generalitat ha registrat 19 sol·licituds a la convocatòria d'ajudes a la producció audiovisual, dotada amb 9,5 milions fins a 2027. El procés de valoració ja està en marxa amb criteris de gasto local, qualitat i impacte social.

Dos jóvens ingressats després d’una baralla a l’Esplanada d’Alacant

Dos hòmens de 27 i 28 anys van resultar ferits en una baralla en el passeig de l'Esplanada i van ser traslladats a l'hospital Doctor Balmis. L'avís va arribar al CICU a les 9.40 hores.