Detingut per tocar el cul i els pits a una xica i impedir-li anar-se’n d’un pis de València

menor

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 26 anys, d’origen veneçolà, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, després de, presumptament, tocar sense consentiment el cul i el pit d’una dona.

 

Els fets van passar en una casa del districte valencià de Russafa. Els agents van descobrir que el presumpte agressor hauria contactat amb la víctima per telèfon a fi de concertar una cita i pagar-li els diners que li devia per un treball que havien fet junts.  Quan la xica va acudir a la casa per a cobrar els diners, el sospitós, presumptament, la va abraçar i li va tocar, sense el consentiment d’ella, el cul i el pit mentres la besava.

 

La víctima li va demanar que la soltara però ell hauria continuat i s’hauria posat davant de la porta per a que no eixira mentres li demanava que la besara a canvi de deixar-la anar. Ella es va negar i el xic, finalment, la va deixar eixir de la vivenda. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial. L’autoritat judicial ha decretat una ordre d’allunyament respecte a la víctima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.