Detingut per tocar el cul i els pits a una xica i impedir-li anar-se’n d’un pis de València

menor

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 26 anys, d’origen veneçolà, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, després de, presumptament, tocar sense consentiment el cul i el pit d’una dona.

 

Els fets van passar en una casa del districte valencià de Russafa. Els agents van descobrir que el presumpte agressor hauria contactat amb la víctima per telèfon a fi de concertar una cita i pagar-li els diners que li devia per un treball que havien fet junts.  Quan la xica va acudir a la casa per a cobrar els diners, el sospitós, presumptament, la va abraçar i li va tocar, sense el consentiment d’ella, el cul i el pit mentres la besava.

 

La víctima li va demanar que la soltara però ell hauria continuat i s’hauria posat davant de la porta per a que no eixira mentres li demanava que la besara a canvi de deixar-la anar. Ella es va negar i el xic, finalment, la va deixar eixir de la vivenda. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial. L’autoritat judicial ha decretat una ordre d’allunyament respecte a la víctima.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.