Aporreja la porta de la casa de la seua exnóvia i l’amenaça en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La víctima es va negar a obrir-li la porta | Pxhere

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un xic de 26 anys després d’aporrejar la porta de la casa de la seua exnóvia, de 23 anys, i l’amenaçara. Els fets s’han produït la passada nit de dijous, cap a les 22.35 hores.

 

Agents de la primera Unitat de Districte i de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) van ser avisats per la Sala de Transmissions del Cos perquè, pel que pareix, un xic estava pegant a la porta de la casa de la xica, al mateix temps que l’amenaçava a crits. 

 

Quan els policies van arribar, l’agressor havia fugit amb cotxe, però gràcies als testimonis que van poder recaptar i en col·laboració amb la Policia Local d’un altre municipi, van activar un dispositiu de busca sobre el presumpte agressor, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Pel que pareix, el presumpte agressor havia pujat a la residència de la dona i havia començat a colpejar la porta de casa mentres cridava, sense que ella li obrira. A continuació, va baixar al pati molt agressiu i alterat, moment en el que va començar a agredir al porter de l’edifici.

 

Després, el xic, suposadament, va eixir de l’edifici i va tornar instants després en el seu vehicle. Després d’aparcar-lo en el portal, va entrar en l’edifici una volta més per a continuar amb el comportament anterior fins que se’n va anar.

 

Com que els fets pareixien haver-se originat per un possible cas de violència de gènere, els agents van demanar la presència d’un altre indicatiu per a atendre la víctima. La jove ha ficat una denúncia contra el presumpte agressor ja que, pel que pareix, els episodis de violència eren reiterats.

 

Des de la Policia Local de València han precisat que la víctima, presumptament, ha patit un «infern» de faltes de respecte i amenaces contínues, episodis de violència i intents frustrats d’acabar la relació. La xica no havia denunciat els fets abans.

 

D’esta forma, els policies van deixar constància de què, durant el temps que va durar la intervenció, el suposat autor dels fets va fer diferents telefonades a la jove que ella no va contestar, utilitzant diferents números de telèfon. Finalment, els agents van conseguir localitzar al presumpte agressor, que va ser detingut i traslladat a Dependències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.