Aporreja la porta de la casa de la seua exnóvia i l’amenaça en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La víctima es va negar a obrir-li la porta | Pxhere

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un xic de 26 anys després d’aporrejar la porta de la casa de la seua exnóvia, de 23 anys, i l’amenaçara. Els fets s’han produït la passada nit de dijous, cap a les 22.35 hores.

 

Agents de la primera Unitat de Districte i de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) van ser avisats per la Sala de Transmissions del Cos perquè, pel que pareix, un xic estava pegant a la porta de la casa de la xica, al mateix temps que l’amenaçava a crits. 

 

Quan els policies van arribar, l’agressor havia fugit amb cotxe, però gràcies als testimonis que van poder recaptar i en col·laboració amb la Policia Local d’un altre municipi, van activar un dispositiu de busca sobre el presumpte agressor, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Pel que pareix, el presumpte agressor havia pujat a la residència de la dona i havia començat a colpejar la porta de casa mentres cridava, sense que ella li obrira. A continuació, va baixar al pati molt agressiu i alterat, moment en el que va començar a agredir al porter de l’edifici.

 

Després, el xic, suposadament, va eixir de l’edifici i va tornar instants després en el seu vehicle. Després d’aparcar-lo en el portal, va entrar en l’edifici una volta més per a continuar amb el comportament anterior fins que se’n va anar.

 

Com que els fets pareixien haver-se originat per un possible cas de violència de gènere, els agents van demanar la presència d’un altre indicatiu per a atendre la víctima. La jove ha ficat una denúncia contra el presumpte agressor ja que, pel que pareix, els episodis de violència eren reiterats.

 

Des de la Policia Local de València han precisat que la víctima, presumptament, ha patit un «infern» de faltes de respecte i amenaces contínues, episodis de violència i intents frustrats d’acabar la relació. La xica no havia denunciat els fets abans.

 

D’esta forma, els policies van deixar constància de què, durant el temps que va durar la intervenció, el suposat autor dels fets va fer diferents telefonades a la jove que ella no va contestar, utilitzant diferents números de telèfon. Finalment, els agents van conseguir localitzar al presumpte agressor, que va ser detingut i traslladat a Dependències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.