12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Aporreja la porta de la casa de la seua exnóvia i l’amenaça en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La víctima es va negar a obrir-li la porta | Pxhere

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un xic de 26 anys després d’aporrejar la porta de la casa de la seua exnóvia, de 23 anys, i l’amenaçara. Els fets s’han produït la passada nit de dijous, cap a les 22.35 hores.

 

Agents de la primera Unitat de Districte i de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) van ser avisats per la Sala de Transmissions del Cos perquè, pel que pareix, un xic estava pegant a la porta de la casa de la xica, al mateix temps que l’amenaçava a crits. 

 

Quan els policies van arribar, l’agressor havia fugit amb cotxe, però gràcies als testimonis que van poder recaptar i en col·laboració amb la Policia Local d’un altre municipi, van activar un dispositiu de busca sobre el presumpte agressor, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Pel que pareix, el presumpte agressor havia pujat a la residència de la dona i havia començat a colpejar la porta de casa mentres cridava, sense que ella li obrira. A continuació, va baixar al pati molt agressiu i alterat, moment en el que va començar a agredir al porter de l’edifici.

 

Després, el xic, suposadament, va eixir de l’edifici i va tornar instants després en el seu vehicle. Després d’aparcar-lo en el portal, va entrar en l’edifici una volta més per a continuar amb el comportament anterior fins que se’n va anar.

 

Com que els fets pareixien haver-se originat per un possible cas de violència de gènere, els agents van demanar la presència d’un altre indicatiu per a atendre la víctima. La jove ha ficat una denúncia contra el presumpte agressor ja que, pel que pareix, els episodis de violència eren reiterats.

 

Des de la Policia Local de València han precisat que la víctima, presumptament, ha patit un «infern» de faltes de respecte i amenaces contínues, episodis de violència i intents frustrats d’acabar la relació. La xica no havia denunciat els fets abans.

 

D’esta forma, els policies van deixar constància de què, durant el temps que va durar la intervenció, el suposat autor dels fets va fer diferents telefonades a la jove que ella no va contestar, utilitzant diferents números de telèfon. Finalment, els agents van conseguir localitzar al presumpte agressor, que va ser detingut i traslladat a Dependències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.