Aporreja la porta de la casa de la seua exnóvia i l’amenaça en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La víctima es va negar a obrir-li la porta | Pxhere

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un xic de 26 anys després d’aporrejar la porta de la casa de la seua exnóvia, de 23 anys, i l’amenaçara. Els fets s’han produït la passada nit de dijous, cap a les 22.35 hores.

 

Agents de la primera Unitat de Districte i de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) van ser avisats per la Sala de Transmissions del Cos perquè, pel que pareix, un xic estava pegant a la porta de la casa de la xica, al mateix temps que l’amenaçava a crits. 

 

Quan els policies van arribar, l’agressor havia fugit amb cotxe, però gràcies als testimonis que van poder recaptar i en col·laboració amb la Policia Local d’un altre municipi, van activar un dispositiu de busca sobre el presumpte agressor, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Pel que pareix, el presumpte agressor havia pujat a la residència de la dona i havia començat a colpejar la porta de casa mentres cridava, sense que ella li obrira. A continuació, va baixar al pati molt agressiu i alterat, moment en el que va començar a agredir al porter de l’edifici.

 

Després, el xic, suposadament, va eixir de l’edifici i va tornar instants després en el seu vehicle. Després d’aparcar-lo en el portal, va entrar en l’edifici una volta més per a continuar amb el comportament anterior fins que se’n va anar.

 

Com que els fets pareixien haver-se originat per un possible cas de violència de gènere, els agents van demanar la presència d’un altre indicatiu per a atendre la víctima. La jove ha ficat una denúncia contra el presumpte agressor ja que, pel que pareix, els episodis de violència eren reiterats.

 

Des de la Policia Local de València han precisat que la víctima, presumptament, ha patit un «infern» de faltes de respecte i amenaces contínues, episodis de violència i intents frustrats d’acabar la relació. La xica no havia denunciat els fets abans.

 

D’esta forma, els policies van deixar constància de què, durant el temps que va durar la intervenció, el suposat autor dels fets va fer diferents telefonades a la jove que ella no va contestar, utilitzant diferents números de telèfon. Finalment, els agents van conseguir localitzar al presumpte agressor, que va ser detingut i traslladat a Dependències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.