Aporreja la porta de la casa de la seua exnóvia i l’amenaça en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La víctima es va negar a obrir-li la porta | Pxhere

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un xic de 26 anys després d’aporrejar la porta de la casa de la seua exnóvia, de 23 anys, i l’amenaçara. Els fets s’han produït la passada nit de dijous, cap a les 22.35 hores.

 

Agents de la primera Unitat de Districte i de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) van ser avisats per la Sala de Transmissions del Cos perquè, pel que pareix, un xic estava pegant a la porta de la casa de la xica, al mateix temps que l’amenaçava a crits. 

 

Quan els policies van arribar, l’agressor havia fugit amb cotxe, però gràcies als testimonis que van poder recaptar i en col·laboració amb la Policia Local d’un altre municipi, van activar un dispositiu de busca sobre el presumpte agressor, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Pel que pareix, el presumpte agressor havia pujat a la residència de la dona i havia començat a colpejar la porta de casa mentres cridava, sense que ella li obrira. A continuació, va baixar al pati molt agressiu i alterat, moment en el que va començar a agredir al porter de l’edifici.

 

Després, el xic, suposadament, va eixir de l’edifici i va tornar instants després en el seu vehicle. Després d’aparcar-lo en el portal, va entrar en l’edifici una volta més per a continuar amb el comportament anterior fins que se’n va anar.

 

Com que els fets pareixien haver-se originat per un possible cas de violència de gènere, els agents van demanar la presència d’un altre indicatiu per a atendre la víctima. La jove ha ficat una denúncia contra el presumpte agressor ja que, pel que pareix, els episodis de violència eren reiterats.

 

Des de la Policia Local de València han precisat que la víctima, presumptament, ha patit un «infern» de faltes de respecte i amenaces contínues, episodis de violència i intents frustrats d’acabar la relació. La xica no havia denunciat els fets abans.

 

D’esta forma, els policies van deixar constància de què, durant el temps que va durar la intervenció, el suposat autor dels fets va fer diferents telefonades a la jove que ella no va contestar, utilitzant diferents números de telèfon. Finalment, els agents van conseguir localitzar al presumpte agressor, que va ser detingut i traslladat a Dependències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.
FILMOTECA D'ESTIU