16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Un policia li salva la vida a un home a punt de morir dessagnat en València

Dos agentes de la Policía Nacional por las calles de Madrid el 16 de diciembre de 2019

Un agent de la Policia Nacional de València li salva la vida a un home a punt de morir | Europa Press

Un agent de la Policia Nacional de València li ha salvat la vida a un home, de 49 anys, que estava a punt de morir dessagnat. Els fets es van produir la matinada del passat diumenge, cap a les 3.45 hores de la matinada, quan la víctima es va fer un tall molt profund en l’avantbraç dret.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’home hauria començat a sagnar descontroladament després de pegar-li una punyada a una porta de vidre. Ràpidament, la seua dona va avisar a Emergències en vore la gran quantitat de sang que estava perdent el seu home.

 

Una patrulla de la Policia Nacional i una de la Policia Local es van traslladar ràpidament fins a la casa, molt prop de l’avinguda de Pérez Galdós de València, mentres esperaven que arribara l’ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Com que l’home estava perdent molta sang i els servicis sanitaris encara no havien arribat, un agent li tallà l’hemorràgia a la víctima amb un torniquet que duia en el cotxe patrulla, una acció essencial per a evitar que es dessagnara, segons han afirmat fonts sanitàries. En arribar el SAMU, van traslladar a l’home a l’Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.