Un policia li salva la vida a un home a punt de morir dessagnat en València

Dos agentes de la Policía Nacional por las calles de Madrid el 16 de diciembre de 2019

Un agent de la Policia Nacional de València li salva la vida a un home a punt de morir | Europa Press

Un agent de la Policia Nacional de València li ha salvat la vida a un home, de 49 anys, que estava a punt de morir dessagnat. Els fets es van produir la matinada del passat diumenge, cap a les 3.45 hores de la matinada, quan la víctima es va fer un tall molt profund en l’avantbraç dret.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’home hauria començat a sagnar descontroladament després de pegar-li una punyada a una porta de vidre. Ràpidament, la seua dona va avisar a Emergències en vore la gran quantitat de sang que estava perdent el seu home.

 

Una patrulla de la Policia Nacional i una de la Policia Local es van traslladar ràpidament fins a la casa, molt prop de l’avinguda de Pérez Galdós de València, mentres esperaven que arribara l’ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Com que l’home estava perdent molta sang i els servicis sanitaris encara no havien arribat, un agent li tallà l’hemorràgia a la víctima amb un torniquet que duia en el cotxe patrulla, una acció essencial per a evitar que es dessagnara, segons han afirmat fonts sanitàries. En arribar el SAMU, van traslladar a l’home a l’Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

González Urrutia reclama recuperar institucions i confiança per a reconstruir Veneçuela

Edmundo González Urrutia i María Corina Machado reben el XXXIV Premi de Convivència i alerten que la reconstrucció de Veneçuela passa per recuperar les institucions, la confiança i la llibertat, mentre agraïxen la solidaritat internacional després dels últims terratrémols.

INECA alerta que el pressupost de la Generalitat per a 2026 consolida els comptes però no transforma

INECA considera que el pressupost de la Generalitat per a 2026 consolida les finances gràcies a una recaptació rècord, però critica la falta de capacitat transformadora per l’escassa execució i l’opacitat territorial, especialment en perjudici d’Alacant.

La jutgessa exigix a Emergències totes les comunicacions per ràdio amb ajuntaments del 29 d’octubre

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a la Conselleria d’Emergències entregar en tres dies el registre de totes les crides per ràdio amb ajuntaments del 29 d’octubre de 2024, i ha rebutjat una nova declaració de l’alcaldessa de València, María José Catalá.

La jutgessa reclama a Emergències totes les comunicacions per ràdio amb ajuntaments el 29 d’octubre

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a la Conselleria d’Emergències entregar en tres dies el llistat complet de comunicacions per ràdio amb els ajuntaments del 29 d’octubre de 2024 i ha rebutjat una nova declaració de l’alcaldessa de València, María José Catalá.

Protecció Civil activa un pla especial pel triple eclipsi que afectarà Espanya fins a 2028

El pla específic 'Trío de Eclipses. Eclipse total 2026' coordinarà administracions davant els riscos associats als tres grans eclipsis previstos entre 2026 i 2028, amb especial impacte turístic i mediambiental a Espanya.

78 milions més per a potenciar la investigació d’excel·lència i donar-li projecció internacional

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats ha concedit 78 milions addicionals, un 83 % més que en 2018, per a finançar plans estratègics de 10 centres i 6 unitats d’excel·lència i formació de 142 nous investigadors.

Com preparar-se per a l’eclipsi d’agost: així és el pla especial de Protecció Civil

Protecció Civil ha aprovat un pla específic per a coordinar administracions i previndre riscos durant els tres grans eclipsis previstos entre 2026 i 2028, que atrauran milers de visitants a Espanya.

Els centres d’excel·lència rebran 78 milions per a reforçar la investigació espanyola

El Ministeri de Ciència ha concedit 78 milions i 142 contractes predoctorals addicionals a 10 centres i 6 unitats d’excel·lència per a reforçar la seua projecció internacional.