Un policia li salva la vida a un home a punt de morir dessagnat en València

Dos agentes de la Policía Nacional por las calles de Madrid el 16 de diciembre de 2019

Un agent de la Policia Nacional de València li salva la vida a un home a punt de morir | Europa Press

Un agent de la Policia Nacional de València li ha salvat la vida a un home, de 49 anys, que estava a punt de morir dessagnat. Els fets es van produir la matinada del passat diumenge, cap a les 3.45 hores de la matinada, quan la víctima es va fer un tall molt profund en l’avantbraç dret.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’home hauria començat a sagnar descontroladament després de pegar-li una punyada a una porta de vidre. Ràpidament, la seua dona va avisar a Emergències en vore la gran quantitat de sang que estava perdent el seu home.

 

Una patrulla de la Policia Nacional i una de la Policia Local es van traslladar ràpidament fins a la casa, molt prop de l’avinguda de Pérez Galdós de València, mentres esperaven que arribara l’ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Com que l’home estava perdent molta sang i els servicis sanitaris encara no havien arribat, un agent li tallà l’hemorràgia a la víctima amb un torniquet que duia en el cotxe patrulla, una acció essencial per a evitar que es dessagnara, segons han afirmat fonts sanitàries. En arribar el SAMU, van traslladar a l’home a l’Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.