Un policia li salva la vida a un home a punt de morir dessagnat en València

Dos agentes de la Policía Nacional por las calles de Madrid el 16 de diciembre de 2019

Un agent de la Policia Nacional de València li salva la vida a un home a punt de morir | Europa Press

Un agent de la Policia Nacional de València li ha salvat la vida a un home, de 49 anys, que estava a punt de morir dessagnat. Els fets es van produir la matinada del passat diumenge, cap a les 3.45 hores de la matinada, quan la víctima es va fer un tall molt profund en l’avantbraç dret.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’home hauria començat a sagnar descontroladament després de pegar-li una punyada a una porta de vidre. Ràpidament, la seua dona va avisar a Emergències en vore la gran quantitat de sang que estava perdent el seu home.

 

Una patrulla de la Policia Nacional i una de la Policia Local es van traslladar ràpidament fins a la casa, molt prop de l’avinguda de Pérez Galdós de València, mentres esperaven que arribara l’ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Com que l’home estava perdent molta sang i els servicis sanitaris encara no havien arribat, un agent li tallà l’hemorràgia a la víctima amb un torniquet que duia en el cotxe patrulla, una acció essencial per a evitar que es dessagnara, segons han afirmat fonts sanitàries. En arribar el SAMU, van traslladar a l’home a l’Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avís groc per tronades i fins a 39 graus a les comarques d’Alacant i València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per tronades al sud de la província de València i per temperatures de fins a 39 graus a l’interior d’Alacant i de València.

Una altra nit sufocant a la Comunitat amb fins a 36 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 35-36 graus en municipis com Agullent, Parcent o Tàrbena i una forta sensació de basca a la costa.

Reventons càlids al sud d’Alacant amb ratxes de fins a 119 km/h i caiguda d’arbres

Els reventons càlids de la vesprada de dijous al sud d’Alacant han deixat ratxes de fins a 119 km/h i han provocat 24 incidents per caiguda d’arbres i elements en la via pública.

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.