Ratifiquen l’ordre d’allunyament imposada a ‘El Cigala’ cap a la seua exparella

 

El Jutjat de Violència de Gènere ha ratificat l’ordre d’allunyament que se li va imposar a ‘El Cigala’ cap a la seua dona. Malgrat quedar lliure de càrrecs el passat 18 de juny, es va establir una ordre d’allunyament respecte a la seua exparella, Dolores Ruiz Méndez, després d’una denúncia per maltractaments continuats de caràcter físic i psicològic.

‘El Cigala’ haurà de pagar 1.200 euros, ara com ara provisionals als seus fills amb l’objectiu de garantir el correcte manteniment d’estos. A més, el jutjat ha declarat que ‘L’Escamarlà’ no podrà emportar-se als seus fills, ni tampoc quedar-se a dormir amb ells.

La denúncia de Diego ‘El Cigala’

 

‘El Cigala’ va ser detingut el passat 10 de juny en un hotel al carrer Atocha de Madrid. La seua exparella el va acusar de violència física i psicològica durant els dos últims anys. Tots dos vivien a Jerez, i no ha sigut fins fa a penes menys d’un mes que s’ha conegut el cas.

Kina Méndez, la seua exparella, va denunciar a ‘El Cigala’ davant la comissaria de la Policia Nacional de Jerez, i des d’allí es va enviar el requeriment a Madrid, on es va procedir a la immediata detenció del cantaor, que s’allotjava en un hotel al carrer Atocha.

Va passar la nit en comissaria i després va ser traslladat a Moratalaz on es va dur a terme el registre. Va declarar davant els Jutjats de Violència sobre la Dona número 7 de Madrid.

Hores més tard va quedar en llibertat sense càrrecs ni mesures cautelars, assegurant que no li havien imposat cap càrrec i sostenint que estava «content, molt content».

El jutge va prendre la decisió de deixar-li en llibertat al no apreciar risc de fugida i es va inhibir en favor del Jutjat de Jerez de la Frontera, on la seua exparella va realitzar la denúncia. A més, en les primeres declaracions a eixir del jutjat, va confirmar que s’anava a actuar a Màlaga.

‘El Cigala’ relaciona les raons de la denúncia amb qüestions econòmiques. Segons ell, va anar per «els diners, sempre volen diners les dones».

Últimes notícies

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.

Llíria encapçala un primer diumenge de setembre tòrrid amb quasi 40 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut un primer diumenge de setembre excepcionalment calorós, amb 39,2 graus a Llíria i rècord de 38,4 graus a l’aeroport de València-Manises.

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.