Ratifiquen l’ordre d’allunyament imposada a ‘El Cigala’ cap a la seua exparella

 

El Jutjat de Violència de Gènere ha ratificat l’ordre d’allunyament que se li va imposar a ‘El Cigala’ cap a la seua dona. Malgrat quedar lliure de càrrecs el passat 18 de juny, es va establir una ordre d’allunyament respecte a la seua exparella, Dolores Ruiz Méndez, després d’una denúncia per maltractaments continuats de caràcter físic i psicològic.

‘El Cigala’ haurà de pagar 1.200 euros, ara com ara provisionals als seus fills amb l’objectiu de garantir el correcte manteniment d’estos. A més, el jutjat ha declarat que ‘L’Escamarlà’ no podrà emportar-se als seus fills, ni tampoc quedar-se a dormir amb ells.

La denúncia de Diego ‘El Cigala’

 

‘El Cigala’ va ser detingut el passat 10 de juny en un hotel al carrer Atocha de Madrid. La seua exparella el va acusar de violència física i psicològica durant els dos últims anys. Tots dos vivien a Jerez, i no ha sigut fins fa a penes menys d’un mes que s’ha conegut el cas.

Kina Méndez, la seua exparella, va denunciar a ‘El Cigala’ davant la comissaria de la Policia Nacional de Jerez, i des d’allí es va enviar el requeriment a Madrid, on es va procedir a la immediata detenció del cantaor, que s’allotjava en un hotel al carrer Atocha.

Va passar la nit en comissaria i després va ser traslladat a Moratalaz on es va dur a terme el registre. Va declarar davant els Jutjats de Violència sobre la Dona número 7 de Madrid.

Hores més tard va quedar en llibertat sense càrrecs ni mesures cautelars, assegurant que no li havien imposat cap càrrec i sostenint que estava “content, molt content”.

El jutge va prendre la decisió de deixar-li en llibertat al no apreciar risc de fugida i es va inhibir en favor del Jutjat de Jerez de la Frontera, on la seua exparella va realitzar la denúncia. A més, en les primeres declaracions a eixir del jutjat, va confirmar que s’anava a actuar a Màlaga.

‘El Cigala’ relaciona les raons de la denúncia amb qüestions econòmiques. Segons ell, va anar per “els diners, sempre volen diners les dones”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.