Ratifiquen l’ordre d’allunyament imposada a ‘El Cigala’ cap a la seua exparella

Ejemplo de shortcode con estilo
  El Jutjat de Violència de Gènere ha ratificat l’ordre d’allunyament que se li va imposar a ‘El Cigala’ cap a la seua dona. Malgrat quedar lliure de càrrecs el passat 18 de juny, es va establir una ordre d’allunyament respecte a la seua exparella, Dolores Ruiz Méndez, després d’una denúncia per maltractaments continuats de caràcter físic i […]

 

El Jutjat de Violència de Gènere ha ratificat l’ordre d’allunyament que se li va imposar a ‘El Cigala’ cap a la seua dona. Malgrat quedar lliure de càrrecs el passat 18 de juny, es va establir una ordre d’allunyament respecte a la seua exparella, Dolores Ruiz Méndez, després d’una denúncia per maltractaments continuats de caràcter físic i psicològic.

‘El Cigala’ haurà de pagar 1.200 euros, ara com ara provisionals als seus fills amb l’objectiu de garantir el correcte manteniment d’estos. A més, el jutjat ha declarat que ‘L’Escamarlà’ no podrà emportar-se als seus fills, ni tampoc quedar-se a dormir amb ells.

La denúncia de Diego ‘El Cigala’

 

‘El Cigala’ va ser detingut el passat 10 de juny en un hotel al carrer Atocha de Madrid. La seua exparella el va acusar de violència física i psicològica durant els dos últims anys. Tots dos vivien a Jerez, i no ha sigut fins fa a penes menys d’un mes que s’ha conegut el cas.

Kina Méndez, la seua exparella, va denunciar a ‘El Cigala’ davant la comissaria de la Policia Nacional de Jerez, i des d’allí es va enviar el requeriment a Madrid, on es va procedir a la immediata detenció del cantaor, que s’allotjava en un hotel al carrer Atocha.

Va passar la nit en comissaria i després va ser traslladat a Moratalaz on es va dur a terme el registre. Va declarar davant els Jutjats de Violència sobre la Dona número 7 de Madrid.

Hores més tard va quedar en llibertat sense càrrecs ni mesures cautelars, assegurant que no li havien imposat cap càrrec i sostenint que estava «content, molt content».

El jutge va prendre la decisió de deixar-li en llibertat al no apreciar risc de fugida i es va inhibir en favor del Jutjat de Jerez de la Frontera, on la seua exparella va realitzar la denúncia. A més, en les primeres declaracions a eixir del jutjat, va confirmar que s’anava a actuar a Màlaga.

‘El Cigala’ relaciona les raons de la denúncia amb qüestions econòmiques. Segons ell, va anar per «els diners, sempre volen diners les dones».

Últimes notícies

El Valencia Basket cau davant el Maccabi en un final ajustat al Roig Arena

El Valencia Basket ha perdut 88-91 contra el Maccabi Tel Aviv en un duel marcat per la falta de duresa defensiva i l’herència anímica de la derrota prèvia davant l’Olympiacos, segons ha admés Xavi Albert.

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.