Ratifiquen l’ordre d’allunyament imposada a ‘El Cigala’ cap a la seua exparella

Ejemplo de shortcode con estilo
  El Jutjat de Violència de Gènere ha ratificat l’ordre d’allunyament que se li va imposar a ‘El Cigala’ cap a la seua dona. Malgrat quedar lliure de càrrecs el passat 18 de juny, es va establir una ordre d’allunyament respecte a la seua exparella, Dolores Ruiz Méndez, després d’una denúncia per maltractaments continuats de caràcter físic i […]

 

El Jutjat de Violència de Gènere ha ratificat l’ordre d’allunyament que se li va imposar a ‘El Cigala’ cap a la seua dona. Malgrat quedar lliure de càrrecs el passat 18 de juny, es va establir una ordre d’allunyament respecte a la seua exparella, Dolores Ruiz Méndez, després d’una denúncia per maltractaments continuats de caràcter físic i psicològic.

‘El Cigala’ haurà de pagar 1.200 euros, ara com ara provisionals als seus fills amb l’objectiu de garantir el correcte manteniment d’estos. A més, el jutjat ha declarat que ‘L’Escamarlà’ no podrà emportar-se als seus fills, ni tampoc quedar-se a dormir amb ells.

La denúncia de Diego ‘El Cigala’

 

‘El Cigala’ va ser detingut el passat 10 de juny en un hotel al carrer Atocha de Madrid. La seua exparella el va acusar de violència física i psicològica durant els dos últims anys. Tots dos vivien a Jerez, i no ha sigut fins fa a penes menys d’un mes que s’ha conegut el cas.

Kina Méndez, la seua exparella, va denunciar a ‘El Cigala’ davant la comissaria de la Policia Nacional de Jerez, i des d’allí es va enviar el requeriment a Madrid, on es va procedir a la immediata detenció del cantaor, que s’allotjava en un hotel al carrer Atocha.

Va passar la nit en comissaria i després va ser traslladat a Moratalaz on es va dur a terme el registre. Va declarar davant els Jutjats de Violència sobre la Dona número 7 de Madrid.

Hores més tard va quedar en llibertat sense càrrecs ni mesures cautelars, assegurant que no li havien imposat cap càrrec i sostenint que estava «content, molt content».

El jutge va prendre la decisió de deixar-li en llibertat al no apreciar risc de fugida i es va inhibir en favor del Jutjat de Jerez de la Frontera, on la seua exparella va realitzar la denúncia. A més, en les primeres declaracions a eixir del jutjat, va confirmar que s’anava a actuar a Màlaga.

‘El Cigala’ relaciona les raons de la denúncia amb qüestions econòmiques. Segons ell, va anar per «els diners, sempre volen diners les dones».

Últimes notícies

La Renda Valenciana d’Inclusió exigirà arrelament i veïnatge per a accedir a les ajudes

La nova regulació de la Renda Valenciana d’Inclusió, que entrarà en vigor dilluns, i la futura llei d’habitatge social incorporaran criteris d’arrelament i veïnatge per a accedir a estes prestacions i vivendes públiques.

Un nou dispositiu usarà el sudor per a detectar obesitat i diabetis

La UPV col·labora en UltraSense, un dispositiu portable que analitza el sudor per a detectar de manera precoç malalties metabòliques com l’obesitat, la diabetis o el fetge gras. El sistema, basat en biosensors de grafé, permetrà una monitorització contínua i remota de l’estat de salut.

Pérez Llorca es retrata tranquil davant el suposat dosier i insta el PSPV a portar-lo al jutjat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està completament tranquil pel suposat dosier sobre ell i membres del seu Consell i anima el PSPV a portar-lo als jutjats si veu alguna infracció. PSPV i Compromís qüestionen la seua continuïtat i el fet que el PP encara no l’haja confirmat com a candidat a la Generalitat.

La grip es dispara un 71 % mentre la incidència de covid cau a la meitat

La grip ha augmentat un 71,4 % en una setmana a la Comunitat Valenciana fins als 6 casos per cada cent mil persones, mentres la covid-19 ha baixat un 54,3 % i el conjunt d’infeccions respiratòries agudes també retrocedix.

Les dones que cosiren el futur de les seues famílies

El cronista Albert Llueca ret homenatge en el seu article a les costureres valencianes, reivindica que es recorde la seua aportació i defensa unes condicions laborals dignes.

Detingut a Dénia per amenaçar de mort una dona perquè no declarara en un juí

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 54 anys acusat d’amenaçar de mort una dona perquè no acudira a un juí a l’Audiència Provincial d’Alacant. La víctima i sa mare van arribar a plantejar-se no assistir per por a represàlies.

Continua ingressat l’home ferit de bala a València amb pronòstic reservat

L’home de 46 anys ferit de bala dimarts a la nit prop del Palau de Congressos de València continua hospitalitzat amb pronòstic reservat, mentres la Policia Nacional busca el presumpte autor dels trets.

Les rendes de 2025 de Pérez Llorca i Mazón: quasi 88.000 i 86.000 euros

Juanfran Pérez Llorca ha declarat rendes de 87.886,98 euros en 2025, mentre que l’expresident Carlos Mazón ha comunicat percepcions salarials netes de 86.372,12 euros, segons les declaracions remitides a Les Corts Valencianes.