Pega i deixa inconscient a la seua parella en València

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Esta passada nit de dimecres, cap a les 23.45 hores, en una casa de València, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 30 anys, d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments a la seua dona de 43 anys.

 

Els fets van passar el dimecres de vesprada, quan els agents van ser avisats per un ciutadà i els va explicar que, moments abans, dos dones amb un xiquet havien entrat en un bar i s’havien amagat en el bany. El testimoni va poder observar com una d’elles tenia símptomes d’haver sigut agredida en la cara.

 

Els policies es van dirigir fins al lloc, a on van localitzar a les dos xiques i al menor, que eren mare i filla i net. Pel que pareix, la nit anterior la mare havia mantingut una discussió amb la seua parella, amb la que té un bebé de 9 mesos i durant la disputa verbal l’hauria pegat fins a deixar-la inconscient.

 

En despertar, va vore a la seua parella seguda en el llit amb el bebé en braços i un ganivet de grans dimensions en les mans. Ella va tractar de tranquil·litzar-lo, però no la va deixar que abandonara l’habitació en la què es trobaven.

 

Sobre les 16.00 hores de la vesprada, va arribar a casa la seua filla per a arreplegar al seu fill. Va ser en eixe moment quan va aprofitar la víctima per a fugir i refugiar-se en el bar, a on va ser localitzada per la policia. Durant les investigacions, els agents van descobrir que el sospitós es va amagar en la casa d’una exparella, a on el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

Els policies van tindre coneixement que una companya de pis havia rebut una cridada de l’ara detingut i li va comunicar que es fera càrrec del bebé que havia deixat damunt del llit. Però quan va anar a arreplegar-lo, se’l va trobar en terra. Continuant amb les investigacions, els agents van localitzar, en una jaqueta que s’hauria deixat en casa de la seua exparella, el telèfon mòbil de la víctima que el presumpte autor li hauria furtat.

 

La dona va ser traslladada a un hospital de València, a on continua ingressada a l’espera de ser operada. El detingut, amb antecedents policials, ha passat la vesprada de dijous a disposició judicial i se li ha decretat l’ingrés immediat a la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.