10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Pega i deixa inconscient a la seua parella en València

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Esta passada nit de dimecres, cap a les 23.45 hores, en una casa de València, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 30 anys, d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments a la seua dona de 43 anys.

 

Els fets van passar el dimecres de vesprada, quan els agents van ser avisats per un ciutadà i els va explicar que, moments abans, dos dones amb un xiquet havien entrat en un bar i s’havien amagat en el bany. El testimoni va poder observar com una d’elles tenia símptomes d’haver sigut agredida en la cara.

 

Els policies es van dirigir fins al lloc, a on van localitzar a les dos xiques i al menor, que eren mare i filla i net. Pel que pareix, la nit anterior la mare havia mantingut una discussió amb la seua parella, amb la que té un bebé de 9 mesos i durant la disputa verbal l’hauria pegat fins a deixar-la inconscient.

 

En despertar, va vore a la seua parella seguda en el llit amb el bebé en braços i un ganivet de grans dimensions en les mans. Ella va tractar de tranquil·litzar-lo, però no la va deixar que abandonara l’habitació en la què es trobaven.

 

Sobre les 16.00 hores de la vesprada, va arribar a casa la seua filla per a arreplegar al seu fill. Va ser en eixe moment quan va aprofitar la víctima per a fugir i refugiar-se en el bar, a on va ser localitzada per la policia. Durant les investigacions, els agents van descobrir que el sospitós es va amagar en la casa d’una exparella, a on el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

Els policies van tindre coneixement que una companya de pis havia rebut una cridada de l’ara detingut i li va comunicar que es fera càrrec del bebé que havia deixat damunt del llit. Però quan va anar a arreplegar-lo, se’l va trobar en terra. Continuant amb les investigacions, els agents van localitzar, en una jaqueta que s’hauria deixat en casa de la seua exparella, el telèfon mòbil de la víctima que el presumpte autor li hauria furtat.

 

La dona va ser traslladada a un hospital de València, a on continua ingressada a l’espera de ser operada. El detingut, amb antecedents policials, ha passat la vesprada de dijous a disposició judicial i se li ha decretat l’ingrés immediat a la presó.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.