Pega i deixa inconscient a la seua parella en València

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge d’arxiu | Cedida   Esta passada nit de dimecres, cap a les 23.45 hores, en una casa de València, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 30 anys, d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments a la seua dona de 43 anys.   Els fets van passar el […]

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Esta passada nit de dimecres, cap a les 23.45 hores, en una casa de València, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 30 anys, d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments a la seua dona de 43 anys.

 

Els fets van passar el dimecres de vesprada, quan els agents van ser avisats per un ciutadà i els va explicar que, moments abans, dos dones amb un xiquet havien entrat en un bar i s’havien amagat en el bany. El testimoni va poder observar com una d’elles tenia símptomes d’haver sigut agredida en la cara.

 

Els policies es van dirigir fins al lloc, a on van localitzar a les dos xiques i al menor, que eren mare i filla i net. Pel que pareix, la nit anterior la mare havia mantingut una discussió amb la seua parella, amb la que té un bebé de 9 mesos i durant la disputa verbal l’hauria pegat fins a deixar-la inconscient.

 

En despertar, va vore a la seua parella seguda en el llit amb el bebé en braços i un ganivet de grans dimensions en les mans. Ella va tractar de tranquil·litzar-lo, però no la va deixar que abandonara l’habitació en la què es trobaven.

 

Sobre les 16.00 hores de la vesprada, va arribar a casa la seua filla per a arreplegar al seu fill. Va ser en eixe moment quan va aprofitar la víctima per a fugir i refugiar-se en el bar, a on va ser localitzada per la policia. Durant les investigacions, els agents van descobrir que el sospitós es va amagar en la casa d’una exparella, a on el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

Els policies van tindre coneixement que una companya de pis havia rebut una cridada de l’ara detingut i li va comunicar que es fera càrrec del bebé que havia deixat damunt del llit. Però quan va anar a arreplegar-lo, se’l va trobar en terra. Continuant amb les investigacions, els agents van localitzar, en una jaqueta que s’hauria deixat en casa de la seua exparella, el telèfon mòbil de la víctima que el presumpte autor li hauria furtat.

 

La dona va ser traslladada a un hospital de València, a on continua ingressada a l’espera de ser operada. El detingut, amb antecedents policials, ha passat la vesprada de dijous a disposició judicial i se li ha decretat l’ingrés immediat a la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.