Pega i deixa inconscient a la seua parella en València

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Esta passada nit de dimecres, cap a les 23.45 hores, en una casa de València, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 30 anys, d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments a la seua dona de 43 anys.

 

Els fets van passar el dimecres de vesprada, quan els agents van ser avisats per un ciutadà i els va explicar que, moments abans, dos dones amb un xiquet havien entrat en un bar i s’havien amagat en el bany. El testimoni va poder observar com una d’elles tenia símptomes d’haver sigut agredida en la cara.

 

Els policies es van dirigir fins al lloc, a on van localitzar a les dos xiques i al menor, que eren mare i filla i net. Pel que pareix, la nit anterior la mare havia mantingut una discussió amb la seua parella, amb la que té un bebé de 9 mesos i durant la disputa verbal l’hauria pegat fins a deixar-la inconscient.

 

En despertar, va vore a la seua parella seguda en el llit amb el bebé en braços i un ganivet de grans dimensions en les mans. Ella va tractar de tranquil·litzar-lo, però no la va deixar que abandonara l’habitació en la què es trobaven.

 

Sobre les 16.00 hores de la vesprada, va arribar a casa la seua filla per a arreplegar al seu fill. Va ser en eixe moment quan va aprofitar la víctima per a fugir i refugiar-se en el bar, a on va ser localitzada per la policia. Durant les investigacions, els agents van descobrir que el sospitós es va amagar en la casa d’una exparella, a on el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

Els policies van tindre coneixement que una companya de pis havia rebut una cridada de l’ara detingut i li va comunicar que es fera càrrec del bebé que havia deixat damunt del llit. Però quan va anar a arreplegar-lo, se’l va trobar en terra. Continuant amb les investigacions, els agents van localitzar, en una jaqueta que s’hauria deixat en casa de la seua exparella, el telèfon mòbil de la víctima que el presumpte autor li hauria furtat.

 

La dona va ser traslladada a un hospital de València, a on continua ingressada a l’espera de ser operada. El detingut, amb antecedents policials, ha passat la vesprada de dijous a disposició judicial i se li ha decretat l’ingrés immediat a la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.