Pega i deixa inconscient a la seua parella en València

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Esta passada nit de dimecres, cap a les 23.45 hores, en una casa de València, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 30 anys, d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments a la seua dona de 43 anys.

 

Els fets van passar el dimecres de vesprada, quan els agents van ser avisats per un ciutadà i els va explicar que, moments abans, dos dones amb un xiquet havien entrat en un bar i s’havien amagat en el bany. El testimoni va poder observar com una d’elles tenia símptomes d’haver sigut agredida en la cara.

 

Els policies es van dirigir fins al lloc, a on van localitzar a les dos xiques i al menor, que eren mare i filla i net. Pel que pareix, la nit anterior la mare havia mantingut una discussió amb la seua parella, amb la que té un bebé de 9 mesos i durant la disputa verbal l’hauria pegat fins a deixar-la inconscient.

 

En despertar, va vore a la seua parella seguda en el llit amb el bebé en braços i un ganivet de grans dimensions en les mans. Ella va tractar de tranquil·litzar-lo, però no la va deixar que abandonara l’habitació en la què es trobaven.

 

Sobre les 16.00 hores de la vesprada, va arribar a casa la seua filla per a arreplegar al seu fill. Va ser en eixe moment quan va aprofitar la víctima per a fugir i refugiar-se en el bar, a on va ser localitzada per la policia. Durant les investigacions, els agents van descobrir que el sospitós es va amagar en la casa d’una exparella, a on el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

Els policies van tindre coneixement que una companya de pis havia rebut una cridada de l’ara detingut i li va comunicar que es fera càrrec del bebé que havia deixat damunt del llit. Però quan va anar a arreplegar-lo, se’l va trobar en terra. Continuant amb les investigacions, els agents van localitzar, en una jaqueta que s’hauria deixat en casa de la seua exparella, el telèfon mòbil de la víctima que el presumpte autor li hauria furtat.

 

La dona va ser traslladada a un hospital de València, a on continua ingressada a l’espera de ser operada. El detingut, amb antecedents policials, ha passat la vesprada de dijous a disposició judicial i se li ha decretat l’ingrés immediat a la presó.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.