14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Pillats un pare i un fill saltant-se les normes a plena llum del dia en València

 

Agents de la Segona Unitat de Districte de la Policia Local de València han identificat a un pare i a un fill que van ser sorpresos en el moment en el que, presumptament, tiraven sacs d’enderrocs d’una reforma en un abocador que estava tancat.

 

Els agents, que estaven fent faenes de vigilància en els voltants del carrer del Pare Presentat, al costat de la via de tren, presumptament van sorprendre els ocupants d’una furgoneta que estava oberta «amb gran quantitat de sacs» i, que immediatament es van introduir en el vehicle. No obstant això, els agents van poder identificar-los: es tractava d’un pare i el seu fill, de 64 i 29 anys.

 

Dins de la furgoneta hi havia diferents bosses amb la mateixa llegenda que els sacs de l’exterior. Els agents els van comunicar que s’enfronten a una possible infracció de l’ordenança de neteja, que pot suposar multes d’entre 751 a 3.001 euros, segons han informat fonts d’este cos de seguretat a Europa Press. El lloc a on estaven dipositats els sacs és un abocador clausurat «perfectament senyalitzat».

Últimes notícies

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.

Pescadors es mobilitzen a Santa Pola i Madrid contra la norma de control de la UE

Pescadors han parat l'activitat i s'han concentrat a Santa Pola i Madrid contra el reglament europeu de control, que titllen d'inviable i sancionador. El sector ha avisat que, si la reunió amb Pesca no llança avanços, seguiran els aturs en tot el país.

El fiscal demana 25 anys de presó per a l’acusat d’assassinar a la seua parella amb 18 punyalades

La Fiscalia ha mantingut la seua acusació i ha sol·licitat 25 anys de presó per a l'acusat de l'assassinat de la seua parella a Alcoi en 2022, amb 18 punyalades. El jurat rebrà l'objecte del veredicte per a iniciar la deliberació.