Quatre detinguts al desmantellar-se una banda que va estafar 53.000 euros a clients d’un prostíbul a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a Benidorm una organització criminal d'origen polonés els integrants del qual regentaven un prostíbul que utilitzaven com a mitjà per a estafar grans quantitats de diners als diferents clients que feien ús allí de la seua targeta de crèdit. L'import total defraudat ascendix a més de 53.000 euros. Fins al moment han sigut detinguts l'encarregat de l'establiment i tres empleades. El local va obrir les seues portes en el mes d'abril, segons ha informat la Comissaria provincial, que ha precisat que aqueix mateix mes ja es va rebre la primera denúncia. A partir d'ací, els investigadors van començar a rebre un «goteig constant» de denúncies per ús fraudulent de targetes bancàries.

Tots els denunciants afirmaven haver sigut estafats de la mateixa manera: contractaven un servei en un reservat de l'establiment per una quantitat prèviament pactada. El pagament havia de realitzar-se mitjançant targeta de crèdit. A l'hora d'abonar la quantitat, la cambrera encarregada de realitzar el cobrament presumptament modificava el valor del mateix afegint, en la majoria de les ocasions, un zero a la xifra, per la qual cosa el client abonava deu vegades que el pactat. Generalment la còpia del pagament se la quedava l'establiment, no sent conscient el client del realment abonat pel servei contractat. Hi ha una vintena de denúncies. Analitzades les denúncies i practicades diverses perquisicions policials, els agents van determinar el sistema emprat pels presumptes responsables, «orientat a la clara estratègia d'estafar als clients». El funcionament del negoci es basava en l'oferta de balls sensuals i la companyia de dones amb diferents tarifes, en funció dels quals es consumia o del temps que durava l'espectacle. Totes les empleades, ballarines o cambreres cobraven comissions en funció de la quantitat facturada i, generalment, no romanien treballant en este negoci més de tres mesos, la qual cosa dificultava la identificació de totes elles, explica la Policia.

Quan els clients es disposaven a realitzar el pagament pels serveis contractats, la cambrera encarregada de realitzar els cobraments mostrava al perjudicat la xifra correcta en la pantalla del TPV, accedint el client i facilitant-li seguidament la seua targeta de crèdit per a procedir al pagament. En aqueix instant i, aprofitant en algunes ocasions l'estat d'embriaguesa del client, una ballarina li distreia interposant-se entre ell i la cambrera, permetent a aquesta última a modificar la quantitat, afegint en la majoria de les ocasions un zero a la xifra sense que aquest se n'adonara. La ballarina seguia distraient-li en el moment d'introduir la clau en el datàfon, per la qual cosa d'aquesta manera es pagava sense el consentiment de la víctima de l'estafa deu vegades més pels serveis contractats.

A més, la còpia de l'abonament se la quedava presumptament l'establiment per a evitar que el perjudicat se n'adonara del que hi havia finalment pagat.En altres ocasions, les quantitats cobrades ni tan sols obeïen a una petició dels clients, sinó que eren cobrades de forma aleatòria per les cambreres. Començaven sent baixes per a anar pujant exponencialment fins a finalment adaptar-se al crèdit de la targeta de la víctima.Amb aquesta manera de procedir, l'organització presumptament va aconseguir estafar en a penes huit mesos més de 53.000 euros a clients i de moment són 20 les denúncies formulades, encara que no es descarten més afectats.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.