Quatre detinguts al desmantellar-se una banda que va estafar 53.000 euros a clients d’un prostíbul a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a Benidorm una organització criminal d'origen polonés els integrants del qual regentaven un prostíbul que utilitzaven com a mitjà per a estafar grans quantitats de diners als diferents clients que feien ús allí de la seua targeta de crèdit. L'import total defraudat ascendix a més de 53.000 euros. Fins al moment han sigut detinguts l'encarregat de l'establiment i tres empleades. El local va obrir les seues portes en el mes d'abril, segons ha informat la Comissaria provincial, que ha precisat que aqueix mateix mes ja es va rebre la primera denúncia. A partir d'ací, els investigadors van començar a rebre un «goteig constant» de denúncies per ús fraudulent de targetes bancàries.

Tots els denunciants afirmaven haver sigut estafats de la mateixa manera: contractaven un servei en un reservat de l'establiment per una quantitat prèviament pactada. El pagament havia de realitzar-se mitjançant targeta de crèdit. A l'hora d'abonar la quantitat, la cambrera encarregada de realitzar el cobrament presumptament modificava el valor del mateix afegint, en la majoria de les ocasions, un zero a la xifra, per la qual cosa el client abonava deu vegades que el pactat. Generalment la còpia del pagament se la quedava l'establiment, no sent conscient el client del realment abonat pel servei contractat. Hi ha una vintena de denúncies. Analitzades les denúncies i practicades diverses perquisicions policials, els agents van determinar el sistema emprat pels presumptes responsables, «orientat a la clara estratègia d'estafar als clients». El funcionament del negoci es basava en l'oferta de balls sensuals i la companyia de dones amb diferents tarifes, en funció dels quals es consumia o del temps que durava l'espectacle. Totes les empleades, ballarines o cambreres cobraven comissions en funció de la quantitat facturada i, generalment, no romanien treballant en este negoci més de tres mesos, la qual cosa dificultava la identificació de totes elles, explica la Policia.

Quan els clients es disposaven a realitzar el pagament pels serveis contractats, la cambrera encarregada de realitzar els cobraments mostrava al perjudicat la xifra correcta en la pantalla del TPV, accedint el client i facilitant-li seguidament la seua targeta de crèdit per a procedir al pagament. En aqueix instant i, aprofitant en algunes ocasions l'estat d'embriaguesa del client, una ballarina li distreia interposant-se entre ell i la cambrera, permetent a aquesta última a modificar la quantitat, afegint en la majoria de les ocasions un zero a la xifra sense que aquest se n'adonara. La ballarina seguia distraient-li en el moment d'introduir la clau en el datàfon, per la qual cosa d'aquesta manera es pagava sense el consentiment de la víctima de l'estafa deu vegades més pels serveis contractats.

A més, la còpia de l'abonament se la quedava presumptament l'establiment per a evitar que el perjudicat se n'adonara del que hi havia finalment pagat.En altres ocasions, les quantitats cobrades ni tan sols obeïen a una petició dels clients, sinó que eren cobrades de forma aleatòria per les cambreres. Començaven sent baixes per a anar pujant exponencialment fins a finalment adaptar-se al crèdit de la targeta de la víctima.Amb aquesta manera de procedir, l'organització presumptament va aconseguir estafar en a penes huit mesos més de 53.000 euros a clients i de moment són 20 les denúncies formulades, encara que no es descarten més afectats.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.