Quatre detinguts al desmantellar-se una banda que va estafar 53.000 euros a clients d’un prostíbul a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a Benidorm una organització criminal d'origen polonés els integrants del qual regentaven un prostíbul que utilitzaven com a mitjà per a estafar grans quantitats de diners als diferents clients que feien ús allí de la seua targeta de crèdit. L'import total defraudat ascendix a més de 53.000 euros. Fins al moment han sigut detinguts l'encarregat de l'establiment i tres empleades. El local va obrir les seues portes en el mes d'abril, segons ha informat la Comissaria provincial, que ha precisat que aqueix mateix mes ja es va rebre la primera denúncia. A partir d'ací, els investigadors van començar a rebre un «goteig constant» de denúncies per ús fraudulent de targetes bancàries.

Tots els denunciants afirmaven haver sigut estafats de la mateixa manera: contractaven un servei en un reservat de l'establiment per una quantitat prèviament pactada. El pagament havia de realitzar-se mitjançant targeta de crèdit. A l'hora d'abonar la quantitat, la cambrera encarregada de realitzar el cobrament presumptament modificava el valor del mateix afegint, en la majoria de les ocasions, un zero a la xifra, per la qual cosa el client abonava deu vegades que el pactat. Generalment la còpia del pagament se la quedava l'establiment, no sent conscient el client del realment abonat pel servei contractat. Hi ha una vintena de denúncies. Analitzades les denúncies i practicades diverses perquisicions policials, els agents van determinar el sistema emprat pels presumptes responsables, «orientat a la clara estratègia d'estafar als clients». El funcionament del negoci es basava en l'oferta de balls sensuals i la companyia de dones amb diferents tarifes, en funció dels quals es consumia o del temps que durava l'espectacle. Totes les empleades, ballarines o cambreres cobraven comissions en funció de la quantitat facturada i, generalment, no romanien treballant en este negoci més de tres mesos, la qual cosa dificultava la identificació de totes elles, explica la Policia.

Quan els clients es disposaven a realitzar el pagament pels serveis contractats, la cambrera encarregada de realitzar els cobraments mostrava al perjudicat la xifra correcta en la pantalla del TPV, accedint el client i facilitant-li seguidament la seua targeta de crèdit per a procedir al pagament. En aqueix instant i, aprofitant en algunes ocasions l'estat d'embriaguesa del client, una ballarina li distreia interposant-se entre ell i la cambrera, permetent a aquesta última a modificar la quantitat, afegint en la majoria de les ocasions un zero a la xifra sense que aquest se n'adonara. La ballarina seguia distraient-li en el moment d'introduir la clau en el datàfon, per la qual cosa d'aquesta manera es pagava sense el consentiment de la víctima de l'estafa deu vegades més pels serveis contractats.

A més, la còpia de l'abonament se la quedava presumptament l'establiment per a evitar que el perjudicat se n'adonara del que hi havia finalment pagat.En altres ocasions, les quantitats cobrades ni tan sols obeïen a una petició dels clients, sinó que eren cobrades de forma aleatòria per les cambreres. Començaven sent baixes per a anar pujant exponencialment fins a finalment adaptar-se al crèdit de la targeta de la víctima.Amb aquesta manera de procedir, l'organització presumptament va aconseguir estafar en a penes huit mesos més de 53.000 euros a clients i de moment són 20 les denúncies formulades, encara que no es descarten més afectats.

Últimes notícies

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.

Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal

La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.

Pérez Llorca assegura que els pressupostos autonòmics tiraran avant “quasi amb tota seguretat”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que els pressupostos de la Comunitat Valenciana s’aprovaran quasi amb tota seguretat després del debat d’esmenes. També ha defensat el recurs del Consell contra el decret estatal de regularització de persones migrades i ha apel·lat al respecte a la justícia.