Quatre detinguts al desmantellar-se una banda que va estafar 53.000 euros a clients d’un prostíbul a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a Benidorm una organització criminal d'origen polonés els integrants del qual regentaven un prostíbul que utilitzaven com a mitjà per a estafar grans quantitats de diners als diferents clients que feien ús allí de la seua targeta de crèdit. L'import total defraudat ascendix a més de 53.000 euros. Fins al moment han sigut detinguts l'encarregat de l'establiment i tres empleades. El local va obrir les seues portes en el mes d'abril, segons ha informat la Comissaria provincial, que ha precisat que aqueix mateix mes ja es va rebre la primera denúncia. A partir d'ací, els investigadors van començar a rebre un «goteig constant» de denúncies per ús fraudulent de targetes bancàries.

Tots els denunciants afirmaven haver sigut estafats de la mateixa manera: contractaven un servei en un reservat de l'establiment per una quantitat prèviament pactada. El pagament havia de realitzar-se mitjançant targeta de crèdit. A l'hora d'abonar la quantitat, la cambrera encarregada de realitzar el cobrament presumptament modificava el valor del mateix afegint, en la majoria de les ocasions, un zero a la xifra, per la qual cosa el client abonava deu vegades que el pactat. Generalment la còpia del pagament se la quedava l'establiment, no sent conscient el client del realment abonat pel servei contractat. Hi ha una vintena de denúncies. Analitzades les denúncies i practicades diverses perquisicions policials, els agents van determinar el sistema emprat pels presumptes responsables, «orientat a la clara estratègia d'estafar als clients». El funcionament del negoci es basava en l'oferta de balls sensuals i la companyia de dones amb diferents tarifes, en funció dels quals es consumia o del temps que durava l'espectacle. Totes les empleades, ballarines o cambreres cobraven comissions en funció de la quantitat facturada i, generalment, no romanien treballant en este negoci més de tres mesos, la qual cosa dificultava la identificació de totes elles, explica la Policia.

Quan els clients es disposaven a realitzar el pagament pels serveis contractats, la cambrera encarregada de realitzar els cobraments mostrava al perjudicat la xifra correcta en la pantalla del TPV, accedint el client i facilitant-li seguidament la seua targeta de crèdit per a procedir al pagament. En aqueix instant i, aprofitant en algunes ocasions l'estat d'embriaguesa del client, una ballarina li distreia interposant-se entre ell i la cambrera, permetent a aquesta última a modificar la quantitat, afegint en la majoria de les ocasions un zero a la xifra sense que aquest se n'adonara. La ballarina seguia distraient-li en el moment d'introduir la clau en el datàfon, per la qual cosa d'aquesta manera es pagava sense el consentiment de la víctima de l'estafa deu vegades més pels serveis contractats.

A més, la còpia de l'abonament se la quedava presumptament l'establiment per a evitar que el perjudicat se n'adonara del que hi havia finalment pagat.En altres ocasions, les quantitats cobrades ni tan sols obeïen a una petició dels clients, sinó que eren cobrades de forma aleatòria per les cambreres. Començaven sent baixes per a anar pujant exponencialment fins a finalment adaptar-se al crèdit de la targeta de la víctima.Amb aquesta manera de procedir, l'organització presumptament va aconseguir estafar en a penes huit mesos més de 53.000 euros a clients i de moment són 20 les denúncies formulades, encara que no es descarten més afectats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.