18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Jorge participarà este dijous en la reconstrucció de la mort de Marta Calvo

L’equip d’investigadors de la Guàrdia Civil que treballa en la investigació de la mort de Marta Calvo té previst dur este dijous a Jorge, el detingut per la desaparició de Marta Calvo, a la localitat de Manuel, en la Ribera, a on es va perdre la pista de la xica, per a la reconstrucció dels fets.

 

Segons han informat fonts coneixedores de la investigació, els especialistes en homicidis de la Guàrdia Civil desplaçats fins a València haurien pres esta decisió després d’haver escoltat la declaració del sospitós, Jorge Ignacio P.J., durant més de cinc hores.

 

D’esta manera, es preveu que, durant el matí d’este dijous, el detingut siga traslladat des de la Comandància Provincial de València, a on ha estat en les últimes hores, a la casa que té llogada en Manuel, a on es té constància de què va estar Marta Calvo abans de la seua desaparició.

 

La reconstrucció dels fets sol ser un tràmit habitual abans de què s’acorde el pas a disposició judicial de l’investigat. El passat 7 novembre es va perdre la pista de Marta Calvo, de 25 anys i natural d’Estivella (Camp de Morvedre), en Manuel, una xicoteta població de l’interior de València a on va acudir per a una cita amb un home.

 

Després d’entregar-se ahir dimecres en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent, el sospitós va confessar que havia trossejat el cos de la xica i que havia tirat les seues restes en diferents contenidors de Manuel, Silla i Carcaixent. A demés, hui hem pogut saber que Jorge ha assegurat que Marta va morir mentres practicaven sexe i consumien droga.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les obres del centre comercial de Turianova a València arrancaran a principis de 2026

Infinity, el futur complex de Turianova, iniciarà les obres a inicis de 2026, amb dos anys de treballs, 500 milions d'inversió i fins a 9.000 ocupacions previstes.

Catalá nega que Vox demanara renunciar a la ZBE per a facilitar a Pérez Llorca

L'alcaldessa ha rebutjat que la ZBE de València siga una moneda de canvi en la negociació autonòmica i ha defés mantindre el calendari per a no perdre fons europeus.

AVA estima que el graníssol del dilluns ha danyat 5.000 tones de caquis a la Ribera

AVA-Asaja estima 5.000 tones de caqui afectades per la calamarsada del dilluns a la Ribera, amb danys a Carlet i Massalavés. La pèrdua agreuja el minvament de la campanya i pot elevar el preu de la fruita sana

Massó consultarà als síndics i fixarà demà la investidura de Pérez Llorca

Massó consultarà als síndics este dijous sobre la candidatura de Juanfran Pérez Llorca i, després, fixarà la data del ple, que serà la setmana vinent. El PP va registrar la proposta després d'esgotar el termini i necessita el suport de Vox per a la majoria

Detingut a Castelló un fugitiu entre els deu més buscats del Canadà

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu inclòs entre els deu més buscats del Canadà. Està reclamat per frau, robatori d'identitat i trànsit d'informació personal.

El MUBAG enriquix la seua exposició permanent amb l’oli ‘Jardí de la Casa Sorolla’

El MUBAG ha presentat l'oli Jardí de la Casa Sorolla (1919), que s'exhibirà en l'exposició permanent durant tres anys gràcies al depòsit d'un col·leccionista. L'obra, de caràcter íntim i centrada en la llum, reforça el discurs sobre paisatge i modernitat.

Nando Pastor assumix la sindicatura del PP i reivindica el deixant de Pérez Llorca per a fer-ho bé

El nou síndic del PP en Les Corts ha defés un relleu continuista i orientat al diàleg, i ha assenyalat que no té sentit allargar la investidura.

El nou síndic del PP en Les Corts reivindica el deixant de Pérez Llorca

Nando Pastor ha sigut designat síndic del PP en Les Corts i ha assegurat que seguirà el deixant de Juanfran Pérez Llorca. Ha demanat no allargar la investidura.