Jorge participarà este dijous en la reconstrucció de la mort de Marta Calvo

L’equip d’investigadors de la Guàrdia Civil que treballa en la investigació de la mort de Marta Calvo té previst dur este dijous a Jorge, el detingut per la desaparició de Marta Calvo, a la localitat de Manuel, en la Ribera, a on es va perdre la pista de la xica, per a la reconstrucció dels fets.

 

Segons han informat fonts coneixedores de la investigació, els especialistes en homicidis de la Guàrdia Civil desplaçats fins a València haurien pres esta decisió després d’haver escoltat la declaració del sospitós, Jorge Ignacio P.J., durant més de cinc hores.

 

D’esta manera, es preveu que, durant el matí d’este dijous, el detingut siga traslladat des de la Comandància Provincial de València, a on ha estat en les últimes hores, a la casa que té llogada en Manuel, a on es té constància de què va estar Marta Calvo abans de la seua desaparició.

 

La reconstrucció dels fets sol ser un tràmit habitual abans de què s’acorde el pas a disposició judicial de l’investigat. El passat 7 novembre es va perdre la pista de Marta Calvo, de 25 anys i natural d’Estivella (Camp de Morvedre), en Manuel, una xicoteta població de l’interior de València a on va acudir per a una cita amb un home.

 

Després d’entregar-se ahir dimecres en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent, el sospitós va confessar que havia trossejat el cos de la xica i que havia tirat les seues restes en diferents contenidors de Manuel, Silla i Carcaixent. A demés, hui hem pogut saber que Jorge ha assegurat que Marta va morir mentres practicaven sexe i consumien droga.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.

L’IVIE situa en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató de València

L'IVIE va quantificar en 36,1 milions l'impacte directe de les proves a València i en 20 milions el retorn fiscal. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la Marató i quasi 14 en el Mitjà.

El Llevant veu retallat a la mitat el seu límit de cost de plantilla: de 35,5 a 17,4 milions

LaLiga va publicar l'actualització del Límit de Cost de Plantilla i el del Llevant ha baixat de 35,5 a 17,4 milions, més del 50%. Passa a ser el més baix de Primera, per davall del Sevilla.

La reina defén l’equitat en diagnòstic i investigació de les malalties rares

La reina ha reclamat equitat real en l'accés al diagnòstic, la investigació i els tractaments de les malalties rares, subratllant que cada vida conta. La jornada ha reunit pacients, professionals i autoritats amb una crida a reforçar la ciència i reduir els temps de diagnòstic.