11.5 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Jorge participarà este dijous en la reconstrucció de la mort de Marta Calvo

L’equip d’investigadors de la Guàrdia Civil que treballa en la investigació de la mort de Marta Calvo té previst dur este dijous a Jorge, el detingut per la desaparició de Marta Calvo, a la localitat de Manuel, en la Ribera, a on es va perdre la pista de la xica, per a la reconstrucció dels fets.

 

Segons han informat fonts coneixedores de la investigació, els especialistes en homicidis de la Guàrdia Civil desplaçats fins a València haurien pres esta decisió després d’haver escoltat la declaració del sospitós, Jorge Ignacio P.J., durant més de cinc hores.

 

D’esta manera, es preveu que, durant el matí d’este dijous, el detingut siga traslladat des de la Comandància Provincial de València, a on ha estat en les últimes hores, a la casa que té llogada en Manuel, a on es té constància de què va estar Marta Calvo abans de la seua desaparició.

 

La reconstrucció dels fets sol ser un tràmit habitual abans de què s’acorde el pas a disposició judicial de l’investigat. El passat 7 novembre es va perdre la pista de Marta Calvo, de 25 anys i natural d’Estivella (Camp de Morvedre), en Manuel, una xicoteta població de l’interior de València a on va acudir per a una cita amb un home.

 

Després d’entregar-se ahir dimecres en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent, el sospitós va confessar que havia trossejat el cos de la xica i que havia tirat les seues restes en diferents contenidors de Manuel, Silla i Carcaixent. A demés, hui hem pogut saber que Jorge ha assegurat que Marta va morir mentres practicaven sexe i consumien droga.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Suprem envia a juí a Ábalos i a Koldo García i manté la presó preventiva

El Suprem ha obert juí oral contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama per presumptes comissions en contractes de màscares. Manté la presó preventiva per als dos primers i imposa una fiança de 60.000 euros.

La IA generativa pot ampliar la bretxa laboral sense polítiques públiques fermes

Un estudi de la UPV i UTAMED alerta que la IA generativa pot intensificar la vulnerabilitat de jóvens i majors i demana formació, transparència i accés equitatiu.

Detinguts dos menors per robar 250 euros i un patinet amb violència a Oliva (València)

Dos menors de 15 anys han sigut detinguts a Oliva per colpejar a un home i robar-li 250 euros i un patinet elèctric. El cas està ja en seu judicial.

Tres detinguts després de desmantellar una plantació amb 881 plantes de marihuana a Dénia

Tres hòmens de 20, 40 i 43 anys han sigut detinguts a Dénia després de desmantellar un cultiu 'indoor' amb 881 plantes. Se'ls atribuïxen tràfic de drogues i frau elèctric.

La Sindicatura de Comptes detecta incompliments molt significatius en els contractes d’emergència d’FGV per la DANA

Un informe de la Sindicatura de Comptes ha detectat incompliments molt significatius en contractes d'FGV lligats a la DANA de 2024, amb preus desviats i motivacions insuficients en diverses adjudicacions.

Cel nuvolós a València i Alacant i màximes en descens este dijous en la Comunitat

Jornada amb cel nuvolós a València i Alacant i intervals a Castelló. Descendixen les màximes de forma generalitzada i les mínimes baixen a l'interior nord.

Controlat l’incendi industrial a Alzira després de quasi quatre hores de treball

El foc en una nau sense activitat que emmagatzemava cartó i bidons, al carrer Callao, va quedar controlat a les 22.32. Va haver-hi desallotjaments preventius en vivendes pròximes.

El Congrés suspén a Ábalos de drets i deures com a diputat després de l’acte ferm del Suprem

La Mesa del Congrés ha acordat la suspensió de José Luis Ábalos després que el Tribunal Suprem haja confirmat el seu processament. La mesura aplica l'article 21.2 del Reglament i implica la pèrdua de prerrogatives i percepcions econòmiques.