Jorge participarà este dijous en la reconstrucció de la mort de Marta Calvo

L’equip d’investigadors de la Guàrdia Civil que treballa en la investigació de la mort de Marta Calvo té previst dur este dijous a Jorge, el detingut per la desaparició de Marta Calvo, a la localitat de Manuel, en la Ribera, a on es va perdre la pista de la xica, per a la reconstrucció dels fets.

 

Segons han informat fonts coneixedores de la investigació, els especialistes en homicidis de la Guàrdia Civil desplaçats fins a València haurien pres esta decisió després d’haver escoltat la declaració del sospitós, Jorge Ignacio P.J., durant més de cinc hores.

 

D’esta manera, es preveu que, durant el matí d’este dijous, el detingut siga traslladat des de la Comandància Provincial de València, a on ha estat en les últimes hores, a la casa que té llogada en Manuel, a on es té constància de què va estar Marta Calvo abans de la seua desaparició.

 

La reconstrucció dels fets sol ser un tràmit habitual abans de què s’acorde el pas a disposició judicial de l’investigat. El passat 7 novembre es va perdre la pista de Marta Calvo, de 25 anys i natural d’Estivella (Camp de Morvedre), en Manuel, una xicoteta població de l’interior de València a on va acudir per a una cita amb un home.

 

Després d’entregar-se ahir dimecres en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent, el sospitós va confessar que havia trossejat el cos de la xica i que havia tirat les seues restes en diferents contenidors de Manuel, Silla i Carcaixent. A demés, hui hem pogut saber que Jorge ha assegurat que Marta va morir mentres practicaven sexe i consumien droga.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.