Jorge participarà este dijous en la reconstrucció de la mort de Marta Calvo

L’equip d’investigadors de la Guàrdia Civil que treballa en la investigació de la mort de Marta Calvo té previst dur este dijous a Jorge, el detingut per la desaparició de Marta Calvo, a la localitat de Manuel, en la Ribera, a on es va perdre la pista de la xica, per a la reconstrucció dels fets.

 

Segons han informat fonts coneixedores de la investigació, els especialistes en homicidis de la Guàrdia Civil desplaçats fins a València haurien pres esta decisió després d’haver escoltat la declaració del sospitós, Jorge Ignacio P.J., durant més de cinc hores.

 

D’esta manera, es preveu que, durant el matí d’este dijous, el detingut siga traslladat des de la Comandància Provincial de València, a on ha estat en les últimes hores, a la casa que té llogada en Manuel, a on es té constància de què va estar Marta Calvo abans de la seua desaparició.

 

La reconstrucció dels fets sol ser un tràmit habitual abans de què s’acorde el pas a disposició judicial de l’investigat. El passat 7 novembre es va perdre la pista de Marta Calvo, de 25 anys i natural d’Estivella (Camp de Morvedre), en Manuel, una xicoteta població de l’interior de València a on va acudir per a una cita amb un home.

 

Després d’entregar-se ahir dimecres en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent, el sospitós va confessar que havia trossejat el cos de la xica i que havia tirat les seues restes en diferents contenidors de Manuel, Silla i Carcaixent. A demés, hui hem pogut saber que Jorge ha assegurat que Marta va morir mentres practicaven sexe i consumien droga.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els valencians ja poden consultar on votar en les eleccions generals del 29 de novembre

L'Oficina del Cens Electoral facilita la consulta dels col·legis i les meses electorals de cara als pròxims comicis

Dimarts amb oratge estable: poc de núvol i lleuger descens de les màximes

Dimarts arribarà amb cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, temperatures màximes lleugerament més baixes i vent fluix variable. Dimecres augmentarà la nuvolositat i hi haurà probabilitat de pluges dèbils, sobretot al litoral i al sud.

Ndukwe firma l’empat del Levante al minut 99 davant el Sevilla

El Levante ha salvat un punt al Ciutat de València gràcies a un gol d’Ifeanyi Ndukwe en el minut 99 davant el Sevilla, després d’una frenètica recta final amb dos gols andalusos i dos remuntats pels granotes.

Allegri i Rafa Marín avisen d’un duel molt dur a La Ceràmica entre Villarreal i Nàpols

Massimiliano Allegri i Rafa Marín han remarcat la dificultat del partit de Champions a La Ceràmica davant un Villarreal que arriba en creixement i concedeix poques ocasions. El tècnic i el central del Nàpols demanen ordre, concentració i pocs errors per a traure un bon resultat.

Rescatat en helicòpter un home de 80 anys després de caure en un camí de Vilamarxant

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat en helicòpter un home duns 80 anys que ha caigut en un camí de Vilamarxant i no podia continuar caminant. La víctima, amb una lesió en una cama, ha sigut traslladada a lHospital La Fe de València.

Setembre de 2026, el més càlid a la Comunitat Valenciana des de 1950

Setembre de 2026 ha sigut el mes de setembre més càlid a la Comunitat Valenciana des de, com a mínim, 1950, amb més de 23 graus de mitjana, segons Aemet. També ha sigut el segon setembre més càlid del món i el tercer d’Europa registrat fins ara.

Moleiro confia en el Villarreal per a reaccionar en la Champions contra el Nàpols

Alberto Moleiro ha assegurat que el Villarreal arriba amb confiança i idees clares al duel de Champions contra el Nàpols a Vila-real, marcat pel desig de refer-se de l’última temporada. El migcampista ha avisat que en esta competició no hi ha marge per a la relaxació des del primer partit.

El Vila-real apel·la a la ment i a l’autoestima per al duel clau amb el Nàpols

Iñigo Pérez i Alberto Moleiro han reivindicat la importància de la fortalesa mental, la il·lusió i el bon moment físic per a rebre el Nàpols en un duel de Champions que el Vila-real vol aprofitar per a dissipar dubtes. Tots dos han apel·lat a l’experiència recent i a l’aprenentatge europeu per afrontar el partit amb més ambició.