12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Rescaten a un home que s’havia perdut en caure per un barranc en l’Alcora

 

Efectius de la Guàrdia Civil han localitzat i rescatat a un home de 83 anys que estava desorientat després de caure per un barranc en una de les pistes de la zona de l’ermita de Sant Vicent de la localitat de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, l’ancià se’n va anar de sa casa a primera hora del matí d’este dilluns, des d’on havia eixit a passejar com tots els dies per la zona de l’ermita de Sant Vicent, però com que no tornava, la Guàrdia Civil va iniciar un dispositiu de busca.

 

Cap a les 18.00 hores de la vesprada un agent franc de servici pertanyent al Lloc de l’Alcora que s’havia unit a l’operatiu en enterar-se de la desaparició i que, a demés, era coneixedor de la zona, va trobar a la persona desapareguda gràcies a les indicacions que havia rebut per part del coordinador del dispositiu.

 

L’ancià havia patit una caiguda per un barranc en una de les pistes de la zona de l’ermita i es trobava aparentment il·lés, però desorientat i sense poder moure’s a causa del colp patit. L’home va ser traslladat en llitera i posteriorment en ambulància al centre de salut de l’Alcora, a on es va recuperar satisfactòriament.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.