Rescaten a un home que s’havia perdut en caure per un barranc en l’Alcora

 

Efectius de la Guàrdia Civil han localitzat i rescatat a un home de 83 anys que estava desorientat després de caure per un barranc en una de les pistes de la zona de l’ermita de Sant Vicent de la localitat de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, l’ancià se’n va anar de sa casa a primera hora del matí d’este dilluns, des d’on havia eixit a passejar com tots els dies per la zona de l’ermita de Sant Vicent, però com que no tornava, la Guàrdia Civil va iniciar un dispositiu de busca.

 

Cap a les 18.00 hores de la vesprada un agent franc de servici pertanyent al Lloc de l’Alcora que s’havia unit a l’operatiu en enterar-se de la desaparició i que, a demés, era coneixedor de la zona, va trobar a la persona desapareguda gràcies a les indicacions que havia rebut per part del coordinador del dispositiu.

 

L’ancià havia patit una caiguda per un barranc en una de les pistes de la zona de l’ermita i es trobava aparentment il·lés, però desorientat i sense poder moure’s a causa del colp patit. L’home va ser traslladat en llitera i posteriorment en ambulància al centre de salut de l’Alcora, a on es va recuperar satisfactòriament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.