12.1 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Rescaten a un home que s’havia perdut en caure per un barranc en l’Alcora

 

Efectius de la Guàrdia Civil han localitzat i rescatat a un home de 83 anys que estava desorientat després de caure per un barranc en una de les pistes de la zona de l’ermita de Sant Vicent de la localitat de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, l’ancià se’n va anar de sa casa a primera hora del matí d’este dilluns, des d’on havia eixit a passejar com tots els dies per la zona de l’ermita de Sant Vicent, però com que no tornava, la Guàrdia Civil va iniciar un dispositiu de busca.

 

Cap a les 18.00 hores de la vesprada un agent franc de servici pertanyent al Lloc de l’Alcora que s’havia unit a l’operatiu en enterar-se de la desaparició i que, a demés, era coneixedor de la zona, va trobar a la persona desapareguda gràcies a les indicacions que havia rebut per part del coordinador del dispositiu.

 

L’ancià havia patit una caiguda per un barranc en una de les pistes de la zona de l’ermita i es trobava aparentment il·lés, però desorientat i sense poder moure’s a causa del colp patit. L’home va ser traslladat en llitera i posteriorment en ambulància al centre de salut de l’Alcora, a on es va recuperar satisfactòriament.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.