Rescaten a un home que s’havia perdut en caure per un barranc en l’Alcora

 

Efectius de la Guàrdia Civil han localitzat i rescatat a un home de 83 anys que estava desorientat després de caure per un barranc en una de les pistes de la zona de l’ermita de Sant Vicent de la localitat de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, l’ancià se’n va anar de sa casa a primera hora del matí d’este dilluns, des d’on havia eixit a passejar com tots els dies per la zona de l’ermita de Sant Vicent, però com que no tornava, la Guàrdia Civil va iniciar un dispositiu de busca.

 

Cap a les 18.00 hores de la vesprada un agent franc de servici pertanyent al Lloc de l’Alcora que s’havia unit a l’operatiu en enterar-se de la desaparició i que, a demés, era coneixedor de la zona, va trobar a la persona desapareguda gràcies a les indicacions que havia rebut per part del coordinador del dispositiu.

 

L’ancià havia patit una caiguda per un barranc en una de les pistes de la zona de l’ermita i es trobava aparentment il·lés, però desorientat i sense poder moure’s a causa del colp patit. L’home va ser traslladat en llitera i posteriorment en ambulància al centre de salut de l’Alcora, a on es va recuperar satisfactòriament.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.