15.1 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Rescaten a un home que s’havia perdut en caure per un barranc en l’Alcora

 

Efectius de la Guàrdia Civil han localitzat i rescatat a un home de 83 anys que estava desorientat després de caure per un barranc en una de les pistes de la zona de l’ermita de Sant Vicent de la localitat de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, l’ancià se’n va anar de sa casa a primera hora del matí d’este dilluns, des d’on havia eixit a passejar com tots els dies per la zona de l’ermita de Sant Vicent, però com que no tornava, la Guàrdia Civil va iniciar un dispositiu de busca.

 

Cap a les 18.00 hores de la vesprada un agent franc de servici pertanyent al Lloc de l’Alcora que s’havia unit a l’operatiu en enterar-se de la desaparició i que, a demés, era coneixedor de la zona, va trobar a la persona desapareguda gràcies a les indicacions que havia rebut per part del coordinador del dispositiu.

 

L’ancià havia patit una caiguda per un barranc en una de les pistes de la zona de l’ermita i es trobava aparentment il·lés, però desorientat i sense poder moure’s a causa del colp patit. L’home va ser traslladat en llitera i posteriorment en ambulància al centre de salut de l’Alcora, a on es va recuperar satisfactòriament.

Últimes notícies

Detingut un home de 65 anys pel tiroteig mortal de Xirivella del 4 de setembre

La Policia Nacional ha detingut a Xirivella a un home de 65 anys com a presumpte autor del tiroteig del 4 de setembre, en el qual va morir un home de 35. Els investigadors creuen que va actuar al costat del seu fill, arrestat al novembre, i este dijous ha sigut posat a disposició judicial.

Planes tatxa d’irreal la proposta de la CE per a la pesca al Mediterrani: 9,7 dies a l’any

El ministre Luis Planas va criticar que la Comissió Europea plantege només 9,7 dies de faena a l'any per vaixell en 2026 i va defendre que Espanya aconseguirà més jornades. Va reclamar que es reconega l'esforç de selectivitat del sector i que no es reinicie el comptador cada any.

Desarticulada a Gandia una xarxa que empadronava irregularment a estrangers: cinc detinguts

La Policia Nacional ha detingut a cinc persones i ha desarticulat una organització que falsificava documents per a empadronar massivament a estrangers a Gandia. S'han detectat 127 altes irregulars i almenys 15 propietaris afectats.

Nuvolositat i pluges probables des del divendres en la Comunitat Valenciana

Aemet preveu un gir a llevant i gregal que augmentarà la nuvolositat i deixarà precipitacions el cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb descens tèrmic diürn.

El Suprem envia a juí a Ábalos i a Koldo García i manté la presó preventiva

El Suprem ha obert juí oral contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama per presumptes comissions en contractes de màscares. Manté la presó preventiva per als dos primers i imposa una fiança de 60.000 euros.

La IA generativa pot ampliar la bretxa laboral sense polítiques públiques fermes

Un estudi de la UPV i UTAMED alerta que la IA generativa pot intensificar la vulnerabilitat de jóvens i majors i demana formació, transparència i accés equitatiu.

Detinguts dos menors per robar 250 euros i un patinet amb violència a Oliva (València)

Dos menors de 15 anys han sigut detinguts a Oliva per colpejar a un home i robar-li 250 euros i un patinet elèctric. El cas està ja en seu judicial.

Tres detinguts després de desmantellar una plantació amb 881 plantes de marihuana a Dénia

Tres hòmens de 20, 40 i 43 anys han sigut detinguts a Dénia després de desmantellar un cultiu 'indoor' amb 881 plantes. Se'ls atribuïxen tràfic de drogues i frau elèctric.