Condemnat a sis anys per violar a una menor en Vilafamés

Imagen de la víctima

Imatge d’arxiu d’una víctima amb la cara tapada, com ha declarat la xica en el juí  | Telecinco

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó i a una multa de 6.000 euros a un xic de Vilafamés, D. O. M., per violar a una veïna del poble, que era menor en el moment de l’agressió. A més, també estarà en llibertat vigilada durant 5 anys, després d’eixir de la presó. Els jutges han donat totalment credibilitat a la xica ja que la seua declaració va ser en tot moment «extensa, minuciosa i coherent», segons la sentència.

 

Els jutges han reconegut, segons avança el ‘Mediterráneo’, que tal com al·legava el condemnat, la víctima no tenia cap lesió. Ara bé, ho consideren «irrellevant», tenint en compte que, en molet ocasions, les agressions sexuals no presenten cap lesió física en una anàlisi forense, com va passar quan els dos forenses que van explorar a la xica després de la denúncia.

 

No s’assumixen les proves de la defensa d’ell

Ara bé, en l’informe dels metges forenses consta que la víctima «no tenia erosions, arraps, lesions internes…» però que «Una relació anal no consentida –com la que indica l’afectada– havera deixat alguna classe de lesió, alguna fisura important».

 

A més de l’informe mèdic, l’acusat també va al·legar que tenia missatges de Whatsapp que demostraven que hi havia relacions sexuals consentides entre els dos, tot i que els jutges han estimat que els comentaris sexuals eren d’ell i que «ella va donant llargues i ell s’enfada». Fins i tot, indiquen com a «significatiu» que quan arrestaren al condemnat ell no estava sorprés, cosa que demostra que ell sabia que «alguna cosa no ha estat bé en la relació que van mantindre».

 

Les declaracions dels implicats

La víctima, que tenia 17 anys en el moment dels fets, el 13 de novembre del 2017, ha declarat que ella «li va dir que tenia parella i que no volia. Ell va intentar besar-me i jo li apartava la cara, però li va tindre igual. Em va violar i, després, em va escopir». Segons ell, en canvi, va negar que fora violent i ha explicat que «Ja ens havíem gitat abans i, eixe dia, va tornar a passar. Tot va ser voluntari».

 

Amb tot, la sentència és clara i s’ha considerat més creïble la versió d’ella. Ara, el condemnat, passarà sis anys en la presó i cinc anys amb llibertat vigilada i li haurà de pagar 6.000 euros a la víctima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.