12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Condemnat a sis anys per violar a una menor en Vilafamés

Imagen de la víctima

Imatge d’arxiu d’una víctima amb la cara tapada, com ha declarat la xica en el juí  | Telecinco

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó i a una multa de 6.000 euros a un xic de Vilafamés, D. O. M., per violar a una veïna del poble, que era menor en el moment de l’agressió. A més, també estarà en llibertat vigilada durant 5 anys, després d’eixir de la presó. Els jutges han donat totalment credibilitat a la xica ja que la seua declaració va ser en tot moment «extensa, minuciosa i coherent», segons la sentència.

 

Els jutges han reconegut, segons avança el ‘Mediterráneo’, que tal com al·legava el condemnat, la víctima no tenia cap lesió. Ara bé, ho consideren «irrellevant», tenint en compte que, en molet ocasions, les agressions sexuals no presenten cap lesió física en una anàlisi forense, com va passar quan els dos forenses que van explorar a la xica després de la denúncia.

 

No s’assumixen les proves de la defensa d’ell

Ara bé, en l’informe dels metges forenses consta que la víctima «no tenia erosions, arraps, lesions internes…» però que «Una relació anal no consentida –com la que indica l’afectada– havera deixat alguna classe de lesió, alguna fisura important».

 

A més de l’informe mèdic, l’acusat també va al·legar que tenia missatges de Whatsapp que demostraven que hi havia relacions sexuals consentides entre els dos, tot i que els jutges han estimat que els comentaris sexuals eren d’ell i que «ella va donant llargues i ell s’enfada». Fins i tot, indiquen com a «significatiu» que quan arrestaren al condemnat ell no estava sorprés, cosa que demostra que ell sabia que «alguna cosa no ha estat bé en la relació que van mantindre».

 

Les declaracions dels implicats

La víctima, que tenia 17 anys en el moment dels fets, el 13 de novembre del 2017, ha declarat que ella «li va dir que tenia parella i que no volia. Ell va intentar besar-me i jo li apartava la cara, però li va tindre igual. Em va violar i, després, em va escopir». Segons ell, en canvi, va negar que fora violent i ha explicat que «Ja ens havíem gitat abans i, eixe dia, va tornar a passar. Tot va ser voluntari».

 

Amb tot, la sentència és clara i s’ha considerat més creïble la versió d’ella. Ara, el condemnat, passarà sis anys en la presó i cinc anys amb llibertat vigilada i li haurà de pagar 6.000 euros a la víctima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.