Condemnat a sis anys per violar a una menor en Vilafamés

Imagen de la víctima

Imatge d’arxiu d’una víctima amb la cara tapada, com ha declarat la xica en el juí  | Telecinco

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó i a una multa de 6.000 euros a un xic de Vilafamés, D. O. M., per violar a una veïna del poble, que era menor en el moment de l’agressió. A més, també estarà en llibertat vigilada durant 5 anys, després d’eixir de la presó. Els jutges han donat totalment credibilitat a la xica ja que la seua declaració va ser en tot moment «extensa, minuciosa i coherent», segons la sentència.

 

Els jutges han reconegut, segons avança el ‘Mediterráneo’, que tal com al·legava el condemnat, la víctima no tenia cap lesió. Ara bé, ho consideren «irrellevant», tenint en compte que, en molet ocasions, les agressions sexuals no presenten cap lesió física en una anàlisi forense, com va passar quan els dos forenses que van explorar a la xica després de la denúncia.

 

No s’assumixen les proves de la defensa d’ell

Ara bé, en l’informe dels metges forenses consta que la víctima «no tenia erosions, arraps, lesions internes…» però que «Una relació anal no consentida –com la que indica l’afectada– havera deixat alguna classe de lesió, alguna fisura important».

 

A més de l’informe mèdic, l’acusat també va al·legar que tenia missatges de Whatsapp que demostraven que hi havia relacions sexuals consentides entre els dos, tot i que els jutges han estimat que els comentaris sexuals eren d’ell i que «ella va donant llargues i ell s’enfada». Fins i tot, indiquen com a «significatiu» que quan arrestaren al condemnat ell no estava sorprés, cosa que demostra que ell sabia que «alguna cosa no ha estat bé en la relació que van mantindre».

 

Les declaracions dels implicats

La víctima, que tenia 17 anys en el moment dels fets, el 13 de novembre del 2017, ha declarat que ella «li va dir que tenia parella i que no volia. Ell va intentar besar-me i jo li apartava la cara, però li va tindre igual. Em va violar i, després, em va escopir». Segons ell, en canvi, va negar que fora violent i ha explicat que «Ja ens havíem gitat abans i, eixe dia, va tornar a passar. Tot va ser voluntari».

 

Amb tot, la sentència és clara i s’ha considerat més creïble la versió d’ella. Ara, el condemnat, passarà sis anys en la presó i cinc anys amb llibertat vigilada i li haurà de pagar 6.000 euros a la víctima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.