21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Mor Emilio José, el futbolista viral de la Llosa, en un accident de trànsit

Emilio José Comarcal TV

Emilio José en el vídeo de Comarcal TV que el va fer famós | Comarcal TV

 

Dol en el món del deport i dol en el món de l’internet viral valencià. Este diumenge de vesprada, cap a les 13.40 hores, ha mort Emilio José Martí Gómez o, com molta gent el recorda senzillament, ‘Emilio José’. El jove, un xic de la Llosa de Ranes –en la comarca de la Costera– que es va fer famós gràcies a un vídeo seu penjat en internet de quan era un adolescent, ha patit un accident que li ha costat la vida. Amb ell mor un dels primers valencians en fer-se conegut en internet.

 

Un fenomen ‘televisiu’ d’internet

Corria l’any 2007 i un periodista de Comarcal TV, amb ganes de broma, li feia repetir a un joveníssim Emilio el seu nom 9 voltes. I a la gent li va fer gràcia la franquesa del xiquet i la naturalitat. «¿Emilio José pa’ls amics, no?», preguntava el periodista. «Sí, Emilio Jose», contestava el de la Llosa. I la càmera de la televisió de la comarca anava gravant com l’entrevistador marejava al xiquet. Al final, Emilio acaba caiguent: «Xe, estàs ratllant-me massa, eh? Hòstia!».

 

Unes quantes còpies del vídeo, que no arriba al minut, van córrer. Entre totes, hui tenen més de mig milió de visites. I els qui ja comencen a saber la notícia ja estan mostrant el seu condol per la mort del jove, de només 28 anys, en la carretera.

 

 

Un xoc frontal amb un mort i dos ferits

I ha sigut este diumenge, cap a les 13.40 hores del migdia, quan s’ha produït un accident mortal en la carretera CV-41 (la que unix Alzira amb Xàtiva). Segons pareix, hi ha hagut un xoc frontal entre dos vehicles en el quilòmetre 3, a l’altura del terme municipal de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València).

 

Xoc frontal dos cotxes Carcaixent

Estat en què han quedat els dos cotxes després de patir la col·lisió | Bombers de València

 

Tal com han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València, ha calgut la intervenció de tres dotacions dels parcs de Xàtiva i d’Alzira per a poder alliberar, com a mínim, a una dona que estava en un dels vehicles.

 

Posteriorment, han actuat una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Quan els agents mèdics han intervingut, han pogut atendre a un xic de 29 anys per policontusions i a una xica, de 31, que tenia fractures en el turmell. Els dos han sigut traslladats a l’Hospital comarcal de la Ribera i no ha transcendit la seua evolució.

 

Respecte de l’altre implicat en l’accident, el jove Emilio José, per desgràcia l’atenció sanitària no ha pogut fer res per ell. El jove, de 28 anys, ha mort a causa de l’accident. Ara per ara, continua desconeixent-se la causa de l’impacte. Dotze anys després d’haver-se fet famós, els de la Llosa ens ha deixat.

 

Emilio Jose, jugador del Club Deportiu la Llosa

Emilio Jose, jugador del Club Deportiu la Llosa | CD la Llosa

Condolences públiques

Emilio José, que treballava en una fàbrica del seu municipi i que jugava en el futbol amateur, com informa ‘Levante’,era conegut en els camps de futbol a on jugava. Guanyara o perdera el seu equip, el Club Deportiu la Llosa, molts cantaven el seu nom i, fins i tot, repetien el gest i les paraules: «Jo volia mullar». I eixa fama cap a Emilio José i el seu caràcter fa que hui els veïns de la Llosa estiguen més a soles i més tristos. Com afirma el seu antic equip, sempre el recordarem.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.