Dos ferits en el xoc d’una avioneta en Villar del Arzobispo

La nau afectada per l'accident

La nau afectada per l’accident | Twitter

 

 

Una avioneta amb dos ocupants ha patit un accident en el municipi de Villar del Arzobispo, en la comarca dels Serrans de València. 

 

Segons ha avançat el periòdic ‘Levante’, la nau ha s’ha xocat en un camp de tarongers de la zona, incident que ha deixat la nau en molt mal estat

 

Pel que pareix, un grup de ciclistes que realitzaven una ruta han avisat a emergències després de vore l’aparatós accident. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB), a més d’efectius de la Guàrdia Civil que han atés als dos hòmens, de 60 i 62 anys. 

 

Han sigut els mateixos ciclistes els que han ajudat a auxiliar als dos passatgers, que han resultat ferits, i els han allunyats de la nau, davant el risc que poguera esclatar. 

 

La nau pertanyeria a una escola de vol pròxima, que a més oferix el servici de lloguer de naus per a pilots amb llicència. Pel moment, es desconeix l’estat actual de salut dels ocupants. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat reforça la seua aposta per l’hidrogen verd en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ratifica l'impuls a l'hidrogen verd i analitza amb Enagás el pla de participació pública de la Xarxa Troncal, el traçat de la qual aconseguirà 100 municipis.

València Basket confia que la majoria de la seua expedició torne a casa este dimecres

Trenta dels 33 integrants de l'expedició júnior ja volen via Turquia i el club preveu la seua arribada el dimecres. Tres empleats seguixen a Abu Dhabi a l'espera de bitllets.

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.

L’IVIE situa en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató de València

L'IVIE va quantificar en 36,1 milions l'impacte directe de les proves a València i en 20 milions el retorn fiscal. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la Marató i quasi 14 en el Mitjà.