11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Dos ferits en el xoc d’una avioneta en Villar del Arzobispo

La nau afectada per l'accident

La nau afectada per l’accident | Twitter

 

 

Una avioneta amb dos ocupants ha patit un accident en el municipi de Villar del Arzobispo, en la comarca dels Serrans de València. 

 

Segons ha avançat el periòdic ‘Levante’, la nau ha s’ha xocat en un camp de tarongers de la zona, incident que ha deixat la nau en molt mal estat

 

Pel que pareix, un grup de ciclistes que realitzaven una ruta han avisat a emergències després de vore l’aparatós accident. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB), a més d’efectius de la Guàrdia Civil que han atés als dos hòmens, de 60 i 62 anys. 

 

Han sigut els mateixos ciclistes els que han ajudat a auxiliar als dos passatgers, que han resultat ferits, i els han allunyats de la nau, davant el risc que poguera esclatar. 

 

La nau pertanyeria a una escola de vol pròxima, que a més oferix el servici de lloguer de naus per a pilots amb llicència. Pel moment, es desconeix l’estat actual de salut dels ocupants. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.