Dos ferits en el xoc d’una avioneta en Villar del Arzobispo

La nau afectada per l'accident

La nau afectada per l’accident | Twitter

 

 

Una avioneta amb dos ocupants ha patit un accident en el municipi de Villar del Arzobispo, en la comarca dels Serrans de València. 

 

Segons ha avançat el periòdic ‘Levante’, la nau ha s’ha xocat en un camp de tarongers de la zona, incident que ha deixat la nau en molt mal estat

 

Pel que pareix, un grup de ciclistes que realitzaven una ruta han avisat a emergències després de vore l’aparatós accident. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB), a més d’efectius de la Guàrdia Civil que han atés als dos hòmens, de 60 i 62 anys. 

 

Han sigut els mateixos ciclistes els que han ajudat a auxiliar als dos passatgers, que han resultat ferits, i els han allunyats de la nau, davant el risc que poguera esclatar. 

 

La nau pertanyeria a una escola de vol pròxima, que a més oferix el servici de lloguer de naus per a pilots amb llicència. Pel moment, es desconeix l’estat actual de salut dels ocupants. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Experts alerten que eliminar el gluten per moda provoca dèficits nutricionals

El Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana advertix que retirar el gluten sense diagnòstic mèdic pot causar dèficits nutricionals, empitjorar la relació amb el menjar i dificultar el diagnòstic de celiaquia.

Detingudes 31 persones en el major operatiu de la Guàrdia Civil contra la droga flakka a Espanya

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que distribuïa flakka per missatgeria des d'altres països europeus a València, amb 31 detinguts, dos a la presó preventiva, i quasi quatre quilos d'esta droga confiscats.

Integrar la salut mental en l’atenció a la inflamació crònica millora l’evolució dels pacients

La inclusió sistemàtica de la salut mental en l'atenció a persones amb malaltia inflamatòria intestinal millora la seua qualitat de vida, reforça l'adherència al tractament i augmenta l'eficàcia de les teràpies.

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana tanca 2025 en 210 euros per metre quadrat

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana va aconseguir els 210 euros per metre quadrat al tancament de 2025, per damunt de la mitjana estatal i en un context de repunt de preus i operacions després de la pandèmia.

Detinguts quatre membres d’un grup especialitzat en robatoris en vivendes a València

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre hòmens que marcaven portes de vivendes per a planejar robatoris amb força. El grup, d'origen georgià i amb antecedents, ha quedat desarticulat després de la intervenció d'agents anara de servici.

El turisme valencià davant la seua major transformació: sostenibilitat, ocupació de qualitat i futur

La Comunitat Valenciana impulsa un model turístic més equilibrat, innovador i compromés amb el benestar de les persones

Investigat un conductor per circular en sentit contrari i provocar un greu xoc en l’A-7 a Tibi

Un conductor de 65 anys que circulava en sentit contrari per la A-7 a Tibi està sent investigat per conducció temerària i tres delictes de lesions greus després d'un xoc frontal que va deixar a quatre persones ferides.

La Comunitat Valenciana concentra un terç de les sol·licituds al fons estatal de l’amiant

La Comunitat Valenciana acumula 100 de les 323 sol·licituds presentades en tota Espanya al fons de compensació per a víctimes de l'amiant, però només s'han aprovat 82 expedients en el conjunt del país. Sindicats i associacions reclamen més quantia, canvis en el reglament i exempcions fiscals.