16.3 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Un jove patix un accident en caure a les vies de Metrovalencia

Un comboi de Metrovalencia | Metrovalencia

 

Este divendres, un xic jove va haver de ser atés d’urgència després de patir una caiguda en les vies de la xarxa de Metrovalencia

 

Segons relata el periòdic ‘Levante’, el xic va entropessar i, a conseqüència d’una distracció, va acabar caiguen en la xarxa de vies del metro, patint un gran colp després de la caiguda de més d’un metre d’altura.

 

L’incident va tindre lloc en l’estació de Plaça Espanya, en ple centre de la ciutat de València, al voltant de les 14.00 hores, quan hi havia una gran quantitat de gent en l’estació. 

 

L’incident va causar un gran sobresalt entre els usuaris de Metrovalencia, que ràpidament van ajudar al jove i van avisar al personal de seguretat. 

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar els servicis d’emergència, que després d’una primera atenció, van traslladar al xic a l’Hospital General de València, ja que presentava ferides i policontucions a conseqüència de l’impacte. 

 

Finalment, i a pesar de l’aparatosa caiguda, el servici de metro no es va vore interromput, ja que l’incident va tindre lloc quan cap comboi circulava per l’estació, motiu que va evitar que l’incident fora de major gravetat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant demana la dimissió del conseller de Sanitat i una auditoria urgent de l’Hospital del Vinalopó

Diana Morant ha exigit una auditoria urgent de l'Hospital del Vinalopó, gestionat per Ribera Salut, i ha demanat la dimissió del conseller Marciano Gómez. Denúncia que la pròrroga de la concessió agreuja retards i deriva pressió a l'Hospital General d'Elx.

Morant defén que el PSOE practica el ‘jo sí que et crec’ i actua immediatament davant denúncies d’assetjament sexual

Morant ha assegurat que el PSOE aplica el 'jo sí que et crec' i reacciona en hores davant denúncies d'assetjament sexual, citant els casos de Francisco Salazar i José Tomé. També ha contrastat la resposta del partit davant casos de corrupció amb la del PP i ha reivindicat tolerància zero i revisió de protocols.

Retiren les delegacions i la tinença d’alcaldia a un edil de Vox a Xàbia per presumpte assetjament sexual

L'alcaldessa Rosa Cardona ha retirat les delegacions i la tinença d'alcaldia a José Marcos Pons (Vox) després d'una denúncia per presumpte assetjament sexual del seu exasesora. La mesura és provisional, apel·la a l'exemplaritat i preserva la presumpció d'innocència.

Feijóo després de ser citat per la dana: el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

Feijóo ha sigut citat com a testimoni en la causa per la gestió de la dana i ha defés que la seua funció aquell 29 d'octubre va ser exigir l'emergència nacional. La jutgessa li ha demanat registres de comunicacions amb Carlos Mazón d'eixe dia.

La jutgessa de la DANA cita a Feijóo com a testimoni i li sol·licita de manera voluntària registres de comunicacions

La instructora del cas per la gestió de la DANA ha acordat citar a Feijóo per a esclarir quina informació li va traslladar Carlos Mazón en temps real. També li demana, de manera voluntària, llistats de crides i missatges del 29 d'octubre de 2024.

Morant defén que el PSOE aplica el ‘jo sí que et crec’ i actua immediatament davant denúncies d’assetjament

Diana Morant ha assegurat que el PSOE dona credibilitat a les denúncies d'assetjament, fins i tot anònimes, i pren mesures en hores. Ha contrastat esta resposta amb els casos del PP i la trama Gürtel.

Feijóo defén que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional després de ser citat per la DANA

Alberto Núñez Feijóo ha assegurat que el 29 d'octubre de 2024 la seua funció va ser exigir al Govern l'emergència nacional. La citació com a testimoni s'ha conegut durant un acte en Talarrubias.

Hospitalitzat un britànic després de rebre diversos impactes de bala en Orihuela Costa

Un ciutadà britànic roman ingressat en estat estable després de rebre diversos impactes de bala en Mont Zenia, Orihuela Costa. La Guàrdia Civil investiga i no hi ha detencions.