Un jove patix un accident en caure a les vies de Metrovalencia

Un comboi de Metrovalencia | Metrovalencia

 

Este divendres, un xic jove va haver de ser atés d’urgència després de patir una caiguda en les vies de la xarxa de Metrovalencia

 

Segons relata el periòdic ‘Levante’, el xic va entropessar i, a conseqüència d’una distracció, va acabar caiguen en la xarxa de vies del metro, patint un gran colp després de la caiguda de més d’un metre d’altura.

 

L’incident va tindre lloc en l’estació de Plaça Espanya, en ple centre de la ciutat de València, al voltant de les 14.00 hores, quan hi havia una gran quantitat de gent en l’estació. 

 

L’incident va causar un gran sobresalt entre els usuaris de Metrovalencia, que ràpidament van ajudar al jove i van avisar al personal de seguretat. 

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar els servicis d’emergència, que després d’una primera atenció, van traslladar al xic a l’Hospital General de València, ja que presentava ferides i policontucions a conseqüència de l’impacte. 

 

Finalment, i a pesar de l’aparatosa caiguda, el servici de metro no es va vore interromput, ja que l’incident va tindre lloc quan cap comboi circulava per l’estació, motiu que va evitar que l’incident fora de major gravetat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.