12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un jove patix un accident en caure a les vies de Metrovalencia

Un comboi de Metrovalencia | Metrovalencia

 

Este divendres, un xic jove va haver de ser atés d’urgència després de patir una caiguda en les vies de la xarxa de Metrovalencia

 

Segons relata el periòdic ‘Levante’, el xic va entropessar i, a conseqüència d’una distracció, va acabar caiguen en la xarxa de vies del metro, patint un gran colp després de la caiguda de més d’un metre d’altura.

 

L’incident va tindre lloc en l’estació de Plaça Espanya, en ple centre de la ciutat de València, al voltant de les 14.00 hores, quan hi havia una gran quantitat de gent en l’estació. 

 

L’incident va causar un gran sobresalt entre els usuaris de Metrovalencia, que ràpidament van ajudar al jove i van avisar al personal de seguretat. 

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar els servicis d’emergència, que després d’una primera atenció, van traslladar al xic a l’Hospital General de València, ja que presentava ferides i policontucions a conseqüència de l’impacte. 

 

Finalment, i a pesar de l’aparatosa caiguda, el servici de metro no es va vore interromput, ja que l’incident va tindre lloc quan cap comboi circulava per l’estació, motiu que va evitar que l’incident fora de major gravetat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La vivenda on va ocórrer el crim ha aparegut amb pintades i seguix precintada. L'arrestat ha passat la seua primera nit a la presó i el funeral se celebra esta vesprada.

Consell i alcaldes veuen necessari adaptar la normativa nacional per a agilitzar les obres postdana

La Generalitat i els municipis de l'Horta Sud han coincidit a adaptar la normativa nacional per a accelerar la reconstrucció després de la DANA, amb 2.500 milions mobilitzats i noves reunions per a coordinar obres en domini públic hidràulic.

Les pintures de Sorolla de la Hispanic Society arribaran a València abans de l’estiu en tres enviaments

Generalitat i Ajuntament de València han firmat amb la Hispanic Society l'arribada abans de l'estiu d'unes 220 obres de Joaquín Sorolla. Hi haurà tres enviaments, seu provisional en el Museu de la Ciutat i futura seu europea en el Palau de les Comunicacions.

Emergències recomana extremar precaucions per vent, onatge i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior demana prudència davant un episodi amb alertes per vent, fenòmens costaners i neu. S'activen avisos taronges i grocs en diverses zones.

Sal i salmorra en la CV-35 i CV-355 per a previndre neu i plaques de gel

El Consell ha aplicat sal i salmorra en la CV-35 i la CV-355 per a previndre neu i plaques de gel. El dispositiu de serveis viaris hivernals opera de manera preventiva i coordinada en la xarxa autonòmica.

Chiva aprova més de 1,5 milions en noves ajudes per a afectats per la DANA

El ple municipal ha donat llum verda a més de 1,5 milions en ajudes per a damnificats de la DANA del 29 d'octubre, amb fons de la Fundació Amancio Ortega i altres donacions. A més, corregix la taxa d'escombraries i amplia fins a 2026 l'exempció de taxes urbanístiques.