Un jove patix un accident en caure a les vies de Metrovalencia

Un comboi de Metrovalencia | Metrovalencia

 

Este divendres, un xic jove va haver de ser atés d’urgència després de patir una caiguda en les vies de la xarxa de Metrovalencia

 

Segons relata el periòdic ‘Levante’, el xic va entropessar i, a conseqüència d’una distracció, va acabar caiguen en la xarxa de vies del metro, patint un gran colp després de la caiguda de més d’un metre d’altura.

 

L’incident va tindre lloc en l’estació de Plaça Espanya, en ple centre de la ciutat de València, al voltant de les 14.00 hores, quan hi havia una gran quantitat de gent en l’estació. 

 

L’incident va causar un gran sobresalt entre els usuaris de Metrovalencia, que ràpidament van ajudar al jove i van avisar al personal de seguretat. 

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar els servicis d’emergència, que després d’una primera atenció, van traslladar al xic a l’Hospital General de València, ja que presentava ferides i policontucions a conseqüència de l’impacte. 

 

Finalment, i a pesar de l’aparatosa caiguda, el servici de metro no es va vore interromput, ja que l’incident va tindre lloc quan cap comboi circulava per l’estació, motiu que va evitar que l’incident fora de major gravetat. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig