Pare li pega foc al cotxe de la filla al mig del carrer en Alzira

Imatge d’arxiu d’un cotxe cremant-se   | Arxiu

 

La Policia Nacional ha detingut en Alzira, capital de la comarca valenciana de la Ribera, a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys després de botar-li foc al cotxe de la seua filla, segons han informat fonts policials.

 

El succés s’ha produït cap a les sis de la matinada, quan els agents han sigut avisats perquè s’estava incendiant un cotxe i estava afectant la part de davant d’una vivenda. Segons les fonts, una persona estava intentant apagar sense èxit el foc i, encara que els policies ho van intentar amb un extintor, a causa de com s’havia escampat, van haver de demanar l’ajuda dels bombers.

 

Mentres intentaven apagar el foc, van vore a un home que mirava com es cremava el cotxe i, segons van explicar dos persones, va ser ell qui havia causat l’incendi, després d’omplir de papers la part de davant del vehicle. L’home, que va ser detingut, és pare de la propietària del cotxe incendiat, segons han indicat les mateixes fonts.

 

No és el primer cas que la capital riberenca patix un incendi d’un vehicle en ple carrer a mans d’una persona pròxima a la propietària. Fa poc més d’un mes, l’exparella d’una dona li va cremar el cotxe, es va endur a la filla en comú i, poc després, va morir atropellat en Moixent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a València un home buscat per un homicidi a Bòsnia-Herzegovina

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 31 anys reclamat per Interpol per un homicidi comés a Sarajevo en 2020.

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.