Pare li pega foc al cotxe de la filla al mig del carrer en Alzira

Imatge d’arxiu d’un cotxe cremant-se   | Arxiu

 

La Policia Nacional ha detingut en Alzira, capital de la comarca valenciana de la Ribera, a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys després de botar-li foc al cotxe de la seua filla, segons han informat fonts policials.

 

El succés s’ha produït cap a les sis de la matinada, quan els agents han sigut avisats perquè s’estava incendiant un cotxe i estava afectant la part de davant d’una vivenda. Segons les fonts, una persona estava intentant apagar sense èxit el foc i, encara que els policies ho van intentar amb un extintor, a causa de com s’havia escampat, van haver de demanar l’ajuda dels bombers.

 

Mentres intentaven apagar el foc, van vore a un home que mirava com es cremava el cotxe i, segons van explicar dos persones, va ser ell qui havia causat l’incendi, després d’omplir de papers la part de davant del vehicle. L’home, que va ser detingut, és pare de la propietària del cotxe incendiat, segons han indicat les mateixes fonts.

 

No és el primer cas que la capital riberenca patix un incendi d’un vehicle en ple carrer a mans d’una persona pròxima a la propietària. Fa poc més d’un mes, l’exparella d’una dona li va cremar el cotxe, es va endur a la filla en comú i, poc després, va morir atropellat en Moixent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.