Pare li pega foc al cotxe de la filla al mig del carrer en Alzira

Imatge d’arxiu d’un cotxe cremant-se   | Arxiu

 

La Policia Nacional ha detingut en Alzira, capital de la comarca valenciana de la Ribera, a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys després de botar-li foc al cotxe de la seua filla, segons han informat fonts policials.

 

El succés s’ha produït cap a les sis de la matinada, quan els agents han sigut avisats perquè s’estava incendiant un cotxe i estava afectant la part de davant d’una vivenda. Segons les fonts, una persona estava intentant apagar sense èxit el foc i, encara que els policies ho van intentar amb un extintor, a causa de com s’havia escampat, van haver de demanar l’ajuda dels bombers.

 

Mentres intentaven apagar el foc, van vore a un home que mirava com es cremava el cotxe i, segons van explicar dos persones, va ser ell qui havia causat l’incendi, després d’omplir de papers la part de davant del vehicle. L’home, que va ser detingut, és pare de la propietària del cotxe incendiat, segons han indicat les mateixes fonts.

 

No és el primer cas que la capital riberenca patix un incendi d’un vehicle en ple carrer a mans d’una persona pròxima a la propietària. Fa poc més d’un mes, l’exparella d’una dona li va cremar el cotxe, es va endur a la filla en comú i, poc després, va morir atropellat en Moixent.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i alerta d’un possible col·lapse

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i el president de la Generalitat advertix que l'arribada prevista d'altres 1.900 supera la capacitat del sistema d'acolliment autonòmic. A més, critica el nou decret de regularització del Govern central, al qual acusa de posar en risc els servicis públics i de respondre a interessos electorals.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella a Alacant admet que l’ha cagada

El responsable de tramitar en exclusiva les sol·licituds de la promoció Els Naus va reconéixer davant el seu superior que havia comés un error en adjudicar una vivenda de protecció pública a la seua parella i que assumiria tota la responsabilitat.

Les víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen la inacció política

Tres associacions de víctimes de la DANA de València exigixen en el Congrés justícia, la fi de l'aforament de Carlos Mazón i mesures eficaces davant futurs episodis climàtics extrems.

Pérez Llorca i l’oposició s’enreden en Les Corts per la corrupció i les peticions de perdó

La sessió de control en Les Corts es convertix en un encreuament d'acusacions de corrupció entre Juanfran Pérez Llorca i l'oposició, que s'exigix mútuament dimissions i peticions de perdó.

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox a 150 euros en vivendes

La Guàrdia Civil desmantella tres clíniques estètiques il·legals en domicilis de Tarragona, València i Alacant que oferien bòtox i àcid hialurònic sense control sanitari a preus molt per davall del mercat.

La meteoròloga d’À Punt defén que la dana ja advertia d’un risc brutal per a la població

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que les previsions de la dana del 29 d'octubre ja anunciaven pluges històriques i un risc màxim per a la població, amb dades accessibles per a institucions i ciutadania.

Tibant encreuament d’acusacions de corrupció entre Pérez Llorca i l’oposició en Les Corts

Juanfran Pérez Llorca i els grups de l'oposició s'enfronten en la sessió de control de Les Corts amb dures acusacions de corrupció i exigències de dimissió i perdó.

El Govern retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que atorga 3.669 milions addicionals a la Comunitat Valenciana i acusa a la Generalitat de rebutjar una oferta que considera beneficiosa per al conjunt de les autonomies.