Pare li pega foc al cotxe de la filla al mig del carrer en Alzira

Imatge d’arxiu d’un cotxe cremant-se   | Arxiu

 

La Policia Nacional ha detingut en Alzira, capital de la comarca valenciana de la Ribera, a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys després de botar-li foc al cotxe de la seua filla, segons han informat fonts policials.

 

El succés s’ha produït cap a les sis de la matinada, quan els agents han sigut avisats perquè s’estava incendiant un cotxe i estava afectant la part de davant d’una vivenda. Segons les fonts, una persona estava intentant apagar sense èxit el foc i, encara que els policies ho van intentar amb un extintor, a causa de com s’havia escampat, van haver de demanar l’ajuda dels bombers.

 

Mentres intentaven apagar el foc, van vore a un home que mirava com es cremava el cotxe i, segons van explicar dos persones, va ser ell qui havia causat l’incendi, després d’omplir de papers la part de davant del vehicle. L’home, que va ser detingut, és pare de la propietària del cotxe incendiat, segons han indicat les mateixes fonts.

 

No és el primer cas que la capital riberenca patix un incendi d’un vehicle en ple carrer a mans d’una persona pròxima a la propietària. Fa poc més d’un mes, l’exparella d’una dona li va cremar el cotxe, es va endur a la filla en comú i, poc després, va morir atropellat en Moixent.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.