Pare li pega foc al cotxe de la filla al mig del carrer en Alzira

Imatge d’arxiu d’un cotxe cremant-se   | Arxiu

 

La Policia Nacional ha detingut en Alzira, capital de la comarca valenciana de la Ribera, a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte de danys després de botar-li foc al cotxe de la seua filla, segons han informat fonts policials.

 

Anuncios

El succés s’ha produït cap a les sis de la matinada, quan els agents han sigut avisats perquè s’estava incendiant un cotxe i estava afectant la part de davant d’una vivenda. Segons les fonts, una persona estava intentant apagar sense èxit el foc i, encara que els policies ho van intentar amb un extintor, a causa de com s’havia escampat, van haver de demanar l’ajuda dels bombers.

 

Mentres intentaven apagar el foc, van vore a un home que mirava com es cremava el cotxe i, segons van explicar dos persones, va ser ell qui havia causat l’incendi, després d’omplir de papers la part de davant del vehicle. L’home, que va ser detingut, és pare de la propietària del cotxe incendiat, segons han indicat les mateixes fonts.

 

No és el primer cas que la capital riberenca patix un incendi d’un vehicle en ple carrer a mans d’una persona pròxima a la propietària. Fa poc més d’un mes, l’exparella d’una dona li va cremar el cotxe, es va endur a la filla en comú i, poc després, va morir atropellat en Moixent.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.

El Circuit Ricardo Tormo i la VIU llancen la primera Càtedra Motorsport a Espanya

El Circuit Ricardo Tormo i la Universitat Internacional de València creen la Càtedra Motorsport, un projecte pioner a Espanya que unix seguretat viària, rendiment i salut en l'esport de motor.

Hosbec rebutja la taxa turística i exigix millor finançament i infraestructures

El president de Hosbec critica la taxa turística per no resoldre la saturació ni finançar els servicis públics i reclama un millor finançament autonòmic i inversions en infraestructures clau per al turisme valencià.

Simulacre per a comprovar el sistema ÉS-Alert a l’entorn de la central nuclear de Cofrentes

Protecció Civil i Delegació del Govern realitzaran el 13 de maig un simulacre del sistema ÉS-Alert en la Zona I del PENVA de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i funcionament en un radi de 10 quilòmetres.

PP i Vox bloquegen en Les Corts una comissió sobre els cribratges de càncer de mama

PP i Vox rebutgen crear una comissió d'investigació en Les Corts sobre els cribratges de càncer de mama en la Comunitat Valenciana, proposta pel PSPV i recolzada per Compromís.