Detingut un xic de 26 per violar una dona de 64 anys, en desembre, en Carcaixent

L’agressor va aprofitar que era de matinada i que la víctima anava a soles   |  Arxiu

 

Este dijous ha prestat declaració davant de la jutge un xic de 26 anys acusat de violar a una dona de 64 anys en una cotxera de Carcaixent en desembre de l’any passat. El jove, capturat este dimarts, ha sigut detingut esta setmana a causa de la investigació que ha dut a terme la Guàrdia Civil i la Policia Judicial de Cullera durant estos set mesos.

 

Segons pareix, el presumpte agressor va aprofitar que la dona caminava a soles per l’avinguda de les Germanies de Carcaixent durant la matinada, després d’unes activitats festius que havia organitzat la població per a eixos dies, tal com informa el diari ‘Levante’. En eixe moment, el xic es va tirar damunt d’ella i la va espentar fins a un garatge que tenia la porta trencada i no estava tancada. 

 

Tot i que la dona es va resistir, el xic va poder agredir-la sexualment i, després, la va deixar allí en la cotxera. Seguidament, la dona va allargar-se a la caserna de la Guàrdia Civil i va denunciar al xic, que no havia vist mai en la vida. En eixe moment, es va encetar la investigació, cosa que acaba de finalitzar gràcies a les proves genètiques que els agents van arreplegar en desembre i que concorden totalment amb les del detingut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.