Detingut un xic de 26 per violar una dona de 64 anys, en desembre, en Carcaixent

L’agressor va aprofitar que era de matinada i que la víctima anava a soles   |  Arxiu

 

Este dijous ha prestat declaració davant de la jutge un xic de 26 anys acusat de violar a una dona de 64 anys en una cotxera de Carcaixent en desembre de l’any passat. El jove, capturat este dimarts, ha sigut detingut esta setmana a causa de la investigació que ha dut a terme la Guàrdia Civil i la Policia Judicial de Cullera durant estos set mesos.

 

Segons pareix, el presumpte agressor va aprofitar que la dona caminava a soles per l’avinguda de les Germanies de Carcaixent durant la matinada, després d’unes activitats festius que havia organitzat la població per a eixos dies, tal com informa el diari ‘Levante’. En eixe moment, el xic es va tirar damunt d’ella i la va espentar fins a un garatge que tenia la porta trencada i no estava tancada. 

 

Tot i que la dona es va resistir, el xic va poder agredir-la sexualment i, després, la va deixar allí en la cotxera. Seguidament, la dona va allargar-se a la caserna de la Guàrdia Civil i va denunciar al xic, que no havia vist mai en la vida. En eixe moment, es va encetar la investigació, cosa que acaba de finalitzar gràcies a les proves genètiques que els agents van arreplegar en desembre i que concorden totalment amb les del detingut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.