Detingut un xic de 26 per violar una dona de 64 anys, en desembre, en Carcaixent

L’agressor va aprofitar que era de matinada i que la víctima anava a soles   |  Arxiu

 

Este dijous ha prestat declaració davant de la jutge un xic de 26 anys acusat de violar a una dona de 64 anys en una cotxera de Carcaixent en desembre de l’any passat. El jove, capturat este dimarts, ha sigut detingut esta setmana a causa de la investigació que ha dut a terme la Guàrdia Civil i la Policia Judicial de Cullera durant estos set mesos.

 

Segons pareix, el presumpte agressor va aprofitar que la dona caminava a soles per l’avinguda de les Germanies de Carcaixent durant la matinada, després d’unes activitats festius que havia organitzat la població per a eixos dies, tal com informa el diari ‘Levante’. En eixe moment, el xic es va tirar damunt d’ella i la va espentar fins a un garatge que tenia la porta trencada i no estava tancada. 

 

Tot i que la dona es va resistir, el xic va poder agredir-la sexualment i, després, la va deixar allí en la cotxera. Seguidament, la dona va allargar-se a la caserna de la Guàrdia Civil i va denunciar al xic, que no havia vist mai en la vida. En eixe moment, es va encetar la investigació, cosa que acaba de finalitzar gràcies a les proves genètiques que els agents van arreplegar en desembre i que concorden totalment amb les del detingut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.

Castelló obri ajudes de més de 500.000 euros per a rehabilitar vivendes

L'Ajuntament de Castelló ha obert una convocatòria de 501.428 euros per a rehabilitar edificis residencials, amb sol·licituds fins al 31 d'agost de 2026.