Detingut un xic de 26 per violar una dona de 64 anys, en desembre, en Carcaixent

L’agressor va aprofitar que era de matinada i que la víctima anava a soles   |  Arxiu

 

Este dijous ha prestat declaració davant de la jutge un xic de 26 anys acusat de violar a una dona de 64 anys en una cotxera de Carcaixent en desembre de l’any passat. El jove, capturat este dimarts, ha sigut detingut esta setmana a causa de la investigació que ha dut a terme la Guàrdia Civil i la Policia Judicial de Cullera durant estos set mesos.

 

Segons pareix, el presumpte agressor va aprofitar que la dona caminava a soles per l’avinguda de les Germanies de Carcaixent durant la matinada, després d’unes activitats festius que havia organitzat la població per a eixos dies, tal com informa el diari ‘Levante’. En eixe moment, el xic es va tirar damunt d’ella i la va espentar fins a un garatge que tenia la porta trencada i no estava tancada. 

 

Tot i que la dona es va resistir, el xic va poder agredir-la sexualment i, després, la va deixar allí en la cotxera. Seguidament, la dona va allargar-se a la caserna de la Guàrdia Civil i va denunciar al xic, que no havia vist mai en la vida. En eixe moment, es va encetar la investigació, cosa que acaba de finalitzar gràcies a les proves genètiques que els agents van arreplegar en desembre i que concorden totalment amb les del detingut.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig