Detingut un xic de 26 per violar una dona de 64 anys, en desembre, en Carcaixent

L’agressor va aprofitar que era de matinada i que la víctima anava a soles   |  Arxiu

 

Este dijous ha prestat declaració davant de la jutge un xic de 26 anys acusat de violar a una dona de 64 anys en una cotxera de Carcaixent en desembre de l’any passat. El jove, capturat este dimarts, ha sigut detingut esta setmana a causa de la investigació que ha dut a terme la Guàrdia Civil i la Policia Judicial de Cullera durant estos set mesos.

 

Segons pareix, el presumpte agressor va aprofitar que la dona caminava a soles per l’avinguda de les Germanies de Carcaixent durant la matinada, després d’unes activitats festius que havia organitzat la població per a eixos dies, tal com informa el diari ‘Levante’. En eixe moment, el xic es va tirar damunt d’ella i la va espentar fins a un garatge que tenia la porta trencada i no estava tancada. 

 

Tot i que la dona es va resistir, el xic va poder agredir-la sexualment i, després, la va deixar allí en la cotxera. Seguidament, la dona va allargar-se a la caserna de la Guàrdia Civil i va denunciar al xic, que no havia vist mai en la vida. En eixe moment, es va encetar la investigació, cosa que acaba de finalitzar gràcies a les proves genètiques que els agents van arreplegar en desembre i que concorden totalment amb les del detingut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.