Som Talent ofereix més de 130 ofertes d’ocupació a Castelló

RH en Positiu organitza el primer Fòrum d’Ocupació En línia Som Talent, un esdeveniment digital de cerca d’ocupació que abasta tota la província de Castelló.

La jornada té lloc el dijous 17 de juny de 9 a 14 h a través de la web.

La Marató d’entrevistes reuneix més de 130 ofertes d’ocupació i en total, participen més de 35 empreses i entitats. Les persones desocupades poden inscriure’s en la web de l’esdeveniment a totes aquelles ofertes que siguen del seu interés i si compleixen els requisits, se’ls assigna una hora concreta per a cada entrevista de treball acceptada, de manera en línia, durant el matí de la jornada.

La plataforma, que és una web sense instal·lació prèvia, manté els punts forts dels fòrums presencials de RH en positiu, unit als avantatges que un esdeveniment en línia suposa.

La plataforma integra una zona d’entrevistes de treball; una zona d’estands d’empresa, en la qual poden interactuar amb l’empresa i deixar el currículum directament; una zona d’estands d’entitats amb orientació i assessorament laboral; conferències i tallers pràctics en directe sobre claus per a millorar l’ocupabilitat i sobre motivació i actitud en la cerca d’ocupació.

L’I Fòrum d’ocupació en línia Província de Castelló està dirigit a totes les persones en cerca activa d’ocupació o de millora de la seua situació laboral a la província de Castelló.

La ubicació de cada oferta d’ocupació és molt variada i encara que concentra el seu gruix a Castelló, moltes es reparteixen per altres ciutats de la província com Vinaròs, Almenara, l’Alcora, Vila-real, Borriana, etc.

Els perfils que busquen les empreses són molt variats, des de caixers/as, administratius/as, carretoners/as, operaris/as de logística fins a programadors/as Backend PHP, desenvolupadors/as embedded, enginyers/as indústria 4.0, entre molts altres.

Ja han confirmat la seua assistència grans empreses com Leroy Merlin, Bricomart; empreses tecnològiques com Nayar Systems; empreses del sector de la ceràmica com Rocersa, Azuliber Grup, Marazzi o Torrecid; consultores de RH com Randstad, Psicotalent, Alenta Equip; associacions com a Fundació Adecco, Associació Inserida – Fundació Onze; entitats com a Cambra de Comerç de Castelló, Diputació de Castelló, Labora; centres d’emprenedoria social com La Niuada; entre altres.

I Fòrum d’Ocupació En línia Som Talent Província de Castelló: dijous, 17 de juny de 9 a 14 h. Inscripcions obertes fins al 14 de juny a les 23.59 h a través de la web en este enllaç.

Sobre RH en positiu

 

RH en positiu naix en 2017 a Vila-real, Castelló, sota el lema més humans que recursos.

És una empresa de joves emprenedors socials apassionats pel seu treball, amb un gran compromís social, actitud positiva i una àmplia experiència en dos àrees que necessiten, ara més que mai, una gran dedicació: ocupació i emprenedoria.

Són especialistes en fòrums d’ocupació, en formació per a l’ocupabilitat, en programes d’emprenedoria i dinamització del comerç local i com a consultors de RH, en processos de selecció i felicitat laboral.

També destaquen altres projectes sobre l’economia del bé comú que integra comerç local, sostenibilitat, emprenedoria i ètica social.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.