Es destapa la veritat sobre el coma d’Antonio Recio en ‘La que se avecina’

Antonio Recio

La comunitat de veïns comença a enyorar a Recio  | TELECINCO

 

Uns dels pilars de ‘La que se avecina’ seguix inconscient i entre tubs i aparells en el llit d’un hospital. El peixater més famós d’Espanya ha caigut en un coma profund i un dels creadors de la sèrie ha trencat el silenci destapant els motius reals de l’estat de Jordi Sánchez, que interpreta Antonio Recio, en la ficció. 

 

En un format que fa del drama una comèdia, esta vegada la tragèdia és tan seriosa que fins i tot la comunitat de veïns troba a faltar l’home que sempre busca enredros. Un camió de la seva pròpia empresa majorista, la Percebesa, atropellaria un dels personatges preferits dels seguidors de ‘LQSA’, enviant-lo de cap a l’hospital, en estat greu, amb un traumatisme cranioencefàlic. Però per què Antonio no es desperta? Pareix que té a vore amb un contratemps de l’exterior: està gravant una pel·lícula.

 

 

 

«Fem el que ens dona la gana»

Com bé resumeix Alberto Caballero, a voltes les sèries s’han d’adaptar a la vida real dels actors i actrius i dirigir la trama cap a un lloc o un altre en funció dels imprevistos. El guionista aprofitava també per a insistir que les desbaratades trames no corresponen a un esgotament d’idees sinó a què, simplement, «fan el que els dona la gana»

 

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.