8 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Es destapa la veritat sobre el coma d’Antonio Recio en ‘La que se avecina’

Antonio Recio

La comunitat de veïns comença a enyorar a Recio  | TELECINCO

 

Uns dels pilars de ‘La que se avecina’ seguix inconscient i entre tubs i aparells en el llit d’un hospital. El peixater més famós d’Espanya ha caigut en un coma profund i un dels creadors de la sèrie ha trencat el silenci destapant els motius reals de l’estat de Jordi Sánchez, que interpreta Antonio Recio, en la ficció. 

 

En un format que fa del drama una comèdia, esta vegada la tragèdia és tan seriosa que fins i tot la comunitat de veïns troba a faltar l’home que sempre busca enredros. Un camió de la seva pròpia empresa majorista, la Percebesa, atropellaria un dels personatges preferits dels seguidors de ‘LQSA’, enviant-lo de cap a l’hospital, en estat greu, amb un traumatisme cranioencefàlic. Però per què Antonio no es desperta? Pareix que té a vore amb un contratemps de l’exterior: està gravant una pel·lícula.

 

 

 

«Fem el que ens dona la gana»

Com bé resumeix Alberto Caballero, a voltes les sèries s’han d’adaptar a la vida real dels actors i actrius i dirigir la trama cap a un lloc o un altre en funció dels imprevistos. El guionista aprofitava també per a insistir que les desbaratades trames no corresponen a un esgotament d’idees sinó a què, simplement, «fan el que els dona la gana»

 

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.