Es destapa la veritat sobre el coma d’Antonio Recio en ‘La que se avecina’

Antonio Recio

La comunitat de veïns comença a enyorar a Recio  | TELECINCO

 

Uns dels pilars de ‘La que se avecina’ seguix inconscient i entre tubs i aparells en el llit d’un hospital. El peixater més famós d’Espanya ha caigut en un coma profund i un dels creadors de la sèrie ha trencat el silenci destapant els motius reals de l’estat de Jordi Sánchez, que interpreta Antonio Recio, en la ficció. 

 

En un format que fa del drama una comèdia, esta vegada la tragèdia és tan seriosa que fins i tot la comunitat de veïns troba a faltar l’home que sempre busca enredros. Un camió de la seva pròpia empresa majorista, la Percebesa, atropellaria un dels personatges preferits dels seguidors de ‘LQSA’, enviant-lo de cap a l’hospital, en estat greu, amb un traumatisme cranioencefàlic. Però per què Antonio no es desperta? Pareix que té a vore amb un contratemps de l’exterior: està gravant una pel·lícula.

 

 

 

«Fem el que ens dona la gana»

Com bé resumeix Alberto Caballero, a voltes les sèries s’han d’adaptar a la vida real dels actors i actrius i dirigir la trama cap a un lloc o un altre en funció dels imprevistos. El guionista aprofitava també per a insistir que les desbaratades trames no corresponen a un esgotament d’idees sinó a què, simplement, «fan el que els dona la gana»

 

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.