Es destapa la veritat sobre el coma d’Antonio Recio en ‘La que se avecina’

Antonio Recio

La comunitat de veïns comença a enyorar a Recio  | TELECINCO

 

Uns dels pilars de ‘La que se avecina’ seguix inconscient i entre tubs i aparells en el llit d’un hospital. El peixater més famós d’Espanya ha caigut en un coma profund i un dels creadors de la sèrie ha trencat el silenci destapant els motius reals de l’estat de Jordi Sánchez, que interpreta Antonio Recio, en la ficció. 

 

En un format que fa del drama una comèdia, esta vegada la tragèdia és tan seriosa que fins i tot la comunitat de veïns troba a faltar l’home que sempre busca enredros. Un camió de la seva pròpia empresa majorista, la Percebesa, atropellaria un dels personatges preferits dels seguidors de ‘LQSA’, enviant-lo de cap a l’hospital, en estat greu, amb un traumatisme cranioencefàlic. Però per què Antonio no es desperta? Pareix que té a vore amb un contratemps de l’exterior: està gravant una pel·lícula.

 

 

 

«Fem el que ens dona la gana»

Com bé resumeix Alberto Caballero, a voltes les sèries s’han d’adaptar a la vida real dels actors i actrius i dirigir la trama cap a un lloc o un altre en funció dels imprevistos. El guionista aprofitava també per a insistir que les desbaratades trames no corresponen a un esgotament d’idees sinó a què, simplement, «fan el que els dona la gana»

 

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.

L’Arenal Sound arranca a Borriana pendent del gran incendi de la Vall d’Uixó

L’Arenal Sound comença dijous a Borriana amb quatre dies de música urbana, pop i electrònica i 150.000 assistents previstos, mentre les autoritats reforcen la seguretat per l’incendi de la Vall d’Uixó.

L’exalcalde de Turís assegura que ningú va avisar del risc abans de la dana

L’exalcalde de Turís Ismael Corell ha explicat davant la jutgessa de Catarroja que el 29 d’octubre de 2024 no va rebre cap avís oficial de risc per la dana, malgrat acumular-se més de 700 litres per metre quadrat al municipi.

La família d’un viver arrasat a la Vilavella demana ajuda per tornar a començar

Els propietaris del viver familiar EsVi, destruït per l’incendi forestal de la Vall d'Uixó, reclamen suport de les administracions per poder reprendre la faena i mantindre la tradició familiar.

Tres detinguts per raptar i atracar una dona de 79 anys a València amb el mètode del tocomotxo

La Guàrdia Civil ha detingut en dos municipis de Toledo tres sospitosos d’atraure una dona major a València amb el mètode del tocomotxo, raptar-la i obligar-la a entregar uns 50.000 euros en joies i diners.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

L’Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja a l’interior de la província de València per temperatures màximes de fins a 40 graus, en plena quarta onada de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

La ciència guia l’extinció dels grans incendis de Castelló, Madrid, Toledo i Àvila

Un equip del CSIC assessora en temps real sobre vent i zones cremades en els incendis de La Vall d'Uixò, Madrid, Toledo i Àvila per a millorar l’estratègia d’extinció.
FILMOTECA D'ESTIU