Es destapa la veritat sobre el coma d’Antonio Recio en ‘La que se avecina’

Antonio Recio

La comunitat de veïns comença a enyorar a Recio  | TELECINCO

 

Uns dels pilars de ‘La que se avecina’ seguix inconscient i entre tubs i aparells en el llit d’un hospital. El peixater més famós d’Espanya ha caigut en un coma profund i un dels creadors de la sèrie ha trencat el silenci destapant els motius reals de l’estat de Jordi Sánchez, que interpreta Antonio Recio, en la ficció. 

 

En un format que fa del drama una comèdia, esta vegada la tragèdia és tan seriosa que fins i tot la comunitat de veïns troba a faltar l’home que sempre busca enredros. Un camió de la seva pròpia empresa majorista, la Percebesa, atropellaria un dels personatges preferits dels seguidors de ‘LQSA’, enviant-lo de cap a l’hospital, en estat greu, amb un traumatisme cranioencefàlic. Però per què Antonio no es desperta? Pareix que té a vore amb un contratemps de l’exterior: està gravant una pel·lícula.

 

 

 

«Fem el que ens dona la gana»

Com bé resumeix Alberto Caballero, a voltes les sèries s’han d’adaptar a la vida real dels actors i actrius i dirigir la trama cap a un lloc o un altre en funció dels imprevistos. El guionista aprofitava també per a insistir que les desbaratades trames no corresponen a un esgotament d’idees sinó a què, simplement, «fan el que els dona la gana»

 

 

 

També et pot interessar…

 

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.