‘La que se avecina’ patirà una parada durant l’estiu

'La que se avecina' sofrirà una parada

‘La que se avecina’ patirà una parada | TELECINCO

 

La sèrie ‘La que se avecina’ no para de donar males notícies als seus fans. Fa uns dies s’estenia el rumor de què el personatge d’Antonio Recio podia abandonar la sèrie, i posteriorment inclús es va posar en dubte la continuïtat de la pròpia sèrie en eixir a la llum les desaveniències entre José Luis Moreno i els seus nebots, creadors de la ficció.

 

Per si tot açò no fóra suficient, ara Telecinco ha decidit tallar les emissions d’esta temporada 11 a partir del pròxim dimecres 12 de juny, cosa que no ha agradat gens als fans de la sèrie, ja que van haver d’esperar quasi un any per a vore esta última temporada. D’esta forma, la ficció farà una parada temporal amb motiu de les vacances d’estiu, emetent l’octau capítol d’esta temporada i deixant els cinc restants per a després de les vacances. Tot i això, de moment no hi ha una data confirmada de quan tornaran a emetre ‘La que se avecina’.

 

‘La que se avecina’ busca substitut

Així, este dimecres a les 22.40 hores s’emetrà el capítol 149 de la sèrie, que ve carregat de sorpreses i moments còmics, com per exemple quan Fermín decidisca disfrassar-se de Gregoria per a què Javi deixe finalment arrere el record de sa mare.

 

Fermin es disfrassarà de Gregoria

Fermin es disfrassarà de Gregoria | TELECINCO

 

El que no se sap és quin programa substituirà a ‘La que se avecina’, ja que Mediaset no ha donat cap informació al respecte. Però els rumors apunten a què el candidat perfecte seria la nova sèrie de Telecinco, ‘Señoras del (h)AMPA’, així que haurem d’esperar per a vore com es desenvolupen els esdeveniments.

 

També et pot interessar… 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.