16.1 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

‘La que se avecina’ patirà una parada durant l’estiu

'La que se avecina' sofrirà una parada

‘La que se avecina’ patirà una parada | TELECINCO

 

La sèrie ‘La que se avecina’ no para de donar males notícies als seus fans. Fa uns dies s’estenia el rumor de què el personatge d’Antonio Recio podia abandonar la sèrie, i posteriorment inclús es va posar en dubte la continuïtat de la pròpia sèrie en eixir a la llum les desaveniències entre José Luis Moreno i els seus nebots, creadors de la ficció.

 

Per si tot açò no fóra suficient, ara Telecinco ha decidit tallar les emissions d’esta temporada 11 a partir del pròxim dimecres 12 de juny, cosa que no ha agradat gens als fans de la sèrie, ja que van haver d’esperar quasi un any per a vore esta última temporada. D’esta forma, la ficció farà una parada temporal amb motiu de les vacances d’estiu, emetent l’octau capítol d’esta temporada i deixant els cinc restants per a després de les vacances. Tot i això, de moment no hi ha una data confirmada de quan tornaran a emetre ‘La que se avecina’.

 

‘La que se avecina’ busca substitut

Així, este dimecres a les 22.40 hores s’emetrà el capítol 149 de la sèrie, que ve carregat de sorpreses i moments còmics, com per exemple quan Fermín decidisca disfrassar-se de Gregoria per a què Javi deixe finalment arrere el record de sa mare.

 

Fermin es disfrassarà de Gregoria

Fermin es disfrassarà de Gregoria | TELECINCO

 

El que no se sap és quin programa substituirà a ‘La que se avecina’, ja que Mediaset no ha donat cap informació al respecte. Però els rumors apunten a què el candidat perfecte seria la nova sèrie de Telecinco, ‘Señoras del (h)AMPA’, així que haurem d’esperar per a vore com es desenvolupen els esdeveniments.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada en la seua història

València va reunir 30.777 corredors que van acabar la Marató València Trinidad Alfonso, màxim històric, amb 36.000 dorsals i un 85,4% de finalització. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any a nivell mundial