‘La que se avecina’ patirà una parada durant l’estiu

'La que se avecina' sofrirà una parada

‘La que se avecina’ patirà una parada | TELECINCO

 

La sèrie ‘La que se avecina’ no para de donar males notícies als seus fans. Fa uns dies s’estenia el rumor de què el personatge d’Antonio Recio podia abandonar la sèrie, i posteriorment inclús es va posar en dubte la continuïtat de la pròpia sèrie en eixir a la llum les desaveniències entre José Luis Moreno i els seus nebots, creadors de la ficció.

 

Per si tot açò no fóra suficient, ara Telecinco ha decidit tallar les emissions d’esta temporada 11 a partir del pròxim dimecres 12 de juny, cosa que no ha agradat gens als fans de la sèrie, ja que van haver d’esperar quasi un any per a vore esta última temporada. D’esta forma, la ficció farà una parada temporal amb motiu de les vacances d’estiu, emetent l’octau capítol d’esta temporada i deixant els cinc restants per a després de les vacances. Tot i això, de moment no hi ha una data confirmada de quan tornaran a emetre ‘La que se avecina’.

 

‘La que se avecina’ busca substitut

Així, este dimecres a les 22.40 hores s’emetrà el capítol 149 de la sèrie, que ve carregat de sorpreses i moments còmics, com per exemple quan Fermín decidisca disfrassar-se de Gregoria per a què Javi deixe finalment arrere el record de sa mare.

 

Fermin es disfrassarà de Gregoria

Fermin es disfrassarà de Gregoria | TELECINCO

 

El que no se sap és quin programa substituirà a ‘La que se avecina’, ja que Mediaset no ha donat cap informació al respecte. Però els rumors apunten a què el candidat perfecte seria la nova sèrie de Telecinco, ‘Señoras del (h)AMPA’, així que haurem d’esperar per a vore com es desenvolupen els esdeveniments.

 

També et pot interessar… 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.

Paiporta, eix de la transformació de 138 hectàrees del corredor verd metropolità

Paiporta ha acollit una trobada per a avançar en la intervenció de 138 hectàrees dins del corredor verd metropolità. El pla combina gestió de l'aigua, recuperació agrícola, ciclovías i nous parcs per a més de 100.000 veïns.