‘La que se avecina’ patirà una parada durant l’estiu

'La que se avecina' sofrirà una parada

‘La que se avecina’ patirà una parada | TELECINCO

 

La sèrie ‘La que se avecina’ no para de donar males notícies als seus fans. Fa uns dies s’estenia el rumor de què el personatge d’Antonio Recio podia abandonar la sèrie, i posteriorment inclús es va posar en dubte la continuïtat de la pròpia sèrie en eixir a la llum les desaveniències entre José Luis Moreno i els seus nebots, creadors de la ficció.

 

Per si tot açò no fóra suficient, ara Telecinco ha decidit tallar les emissions d’esta temporada 11 a partir del pròxim dimecres 12 de juny, cosa que no ha agradat gens als fans de la sèrie, ja que van haver d’esperar quasi un any per a vore esta última temporada. D’esta forma, la ficció farà una parada temporal amb motiu de les vacances d’estiu, emetent l’octau capítol d’esta temporada i deixant els cinc restants per a després de les vacances. Tot i això, de moment no hi ha una data confirmada de quan tornaran a emetre ‘La que se avecina’.

 

‘La que se avecina’ busca substitut

Així, este dimecres a les 22.40 hores s’emetrà el capítol 149 de la sèrie, que ve carregat de sorpreses i moments còmics, com per exemple quan Fermín decidisca disfrassar-se de Gregoria per a què Javi deixe finalment arrere el record de sa mare.

 

Fermin es disfrassarà de Gregoria

Fermin es disfrassarà de Gregoria | TELECINCO

 

El que no se sap és quin programa substituirà a ‘La que se avecina’, ja que Mediaset no ha donat cap informació al respecte. Però els rumors apunten a què el candidat perfecte seria la nova sèrie de Telecinco, ‘Señoras del (h)AMPA’, així que haurem d’esperar per a vore com es desenvolupen els esdeveniments.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.