‘La que se avecina’ patirà una parada durant l’estiu

'La que se avecina' sofrirà una parada

‘La que se avecina’ patirà una parada | TELECINCO

 

La sèrie ‘La que se avecina’ no para de donar males notícies als seus fans. Fa uns dies s’estenia el rumor de què el personatge d’Antonio Recio podia abandonar la sèrie, i posteriorment inclús es va posar en dubte la continuïtat de la pròpia sèrie en eixir a la llum les desaveniències entre José Luis Moreno i els seus nebots, creadors de la ficció.

 

Per si tot açò no fóra suficient, ara Telecinco ha decidit tallar les emissions d’esta temporada 11 a partir del pròxim dimecres 12 de juny, cosa que no ha agradat gens als fans de la sèrie, ja que van haver d’esperar quasi un any per a vore esta última temporada. D’esta forma, la ficció farà una parada temporal amb motiu de les vacances d’estiu, emetent l’octau capítol d’esta temporada i deixant els cinc restants per a després de les vacances. Tot i això, de moment no hi ha una data confirmada de quan tornaran a emetre ‘La que se avecina’.

 

‘La que se avecina’ busca substitut

Així, este dimecres a les 22.40 hores s’emetrà el capítol 149 de la sèrie, que ve carregat de sorpreses i moments còmics, com per exemple quan Fermín decidisca disfrassar-se de Gregoria per a què Javi deixe finalment arrere el record de sa mare.

 

Fermin es disfrassarà de Gregoria

Fermin es disfrassarà de Gregoria | TELECINCO

 

El que no se sap és quin programa substituirà a ‘La que se avecina’, ja que Mediaset no ha donat cap informació al respecte. Però els rumors apunten a què el candidat perfecte seria la nova sèrie de Telecinco, ‘Señoras del (h)AMPA’, així que haurem d’esperar per a vore com es desenvolupen els esdeveniments.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.