Frank Blanco abandonarà ‘Zapeando’ el pròxim mes de setembre

Frank Blanco deixarà de ser el presentador de 'Zapeando'

Frank Blanco deixarà de ser el presentador de ‘Zapeando’ | LA SEXTA

 

El passat 19 de juliol Frank Blanco va sorprendre’ns amb una de les seues facetes més emotives quan va acabar el programa fent una forta abraçada als seus companys. El motiu pel que el vam poder vore amb llàgrimes en els ulls va sorprendre a tots: Blanco ja no serà presentador del programa a partir del mes de setembre. Fa sis anys que va iniciar la seua carrera en La Sexta, i ara ha pres la decisió de tancar eixa etapa i començar-ne una de nova en una cadena diferent.

 

Frank Blanco ja no serà presentador de ‘Zapeando’

Encara que el presentador es mostrava content durant la despedida pel començament de les seues vacacions i l’anunci d’Anna Simón com a substituta, el vam vore visiblement afectat quan va afegir que en setembre abandonarà de manera definitiva el programa, conegut per estar al capdavant de la llista dels diferents continguts d’entreteniment que oferix la cadena.

 

«Este anunci és complicat, perquè incompliré una promesa. Això no ho sap ni ma mare. Després de pràcticament 6 anys, crec que vos ho he d’explicar. A partir de setembre no seguiré en ‘Zapeando’ perquè ha arribat l’hora de canviar. S’ha acabat una etapa i estic desitjant explicar-vos de què tracta. Sé que em trobareu a faltar, no és fàcil que la persona que em substituisca tinga la meua paciència. Tornaré en un parell de setmanes per a deixar tot en ordre al meu substitut. Promet plorar en l’últim programa. Gràcies a tots per vore’ns», declarava el presentador molt emocionat.

 

Els seus companys de plató van emocionar-se amb les seves paraules d'acomiadament

Els seus companys del plató es van emocionar amb les seues paraules d’adéu | LA SEXTA

 

Els seus companys de plató no van poder aguantar alguna llàgrima mentres escoltaven les paraules del presentador, encara que ell va procurar mantindre un to d’humor per a traure-li gravetat a l’assumpte. Ara mateix no es coneix la identitat de la persona que el substituirà, però és probable que la productora del programa continue comptant amb la presència d’Anna Simón o d’algun dels col·laboradors més habituals del programa.

 

D’altra banda, Frank Blanco tampoc ha explicat el seu nou projecte, tot i que ha donat alguna pista: «Tinc fama d’haver-me carregat desenes de programes de la competència i, clar, altres requerixen el meu sensacional treball i jo em deixe voler».

 

Per tant, Globomedia i Atresmedia despedixen un dels seus rostres més reconeguts que fa 6 anys va arribar a ‘Zapeando’ després del seu pas per ‘El Debate’ de ‘Gran Hermano’. Cal recordar que el començament de l’emissió de ‘Zapeando’ no va ser massa esperançador, però finalment s’ha fet un lloc dins de la cadena televisiva i s’ha guanyat un públic fidel.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.