Frank Blanco abandonarà ‘Zapeando’ el pròxim mes de setembre

Frank Blanco deixarà de ser el presentador de 'Zapeando'

Frank Blanco deixarà de ser el presentador de ‘Zapeando’ | LA SEXTA

 

El passat 19 de juliol Frank Blanco va sorprendre’ns amb una de les seues facetes més emotives quan va acabar el programa fent una forta abraçada als seus companys. El motiu pel que el vam poder vore amb llàgrimes en els ulls va sorprendre a tots: Blanco ja no serà presentador del programa a partir del mes de setembre. Fa sis anys que va iniciar la seua carrera en La Sexta, i ara ha pres la decisió de tancar eixa etapa i començar-ne una de nova en una cadena diferent.

 

Frank Blanco ja no serà presentador de ‘Zapeando’

Encara que el presentador es mostrava content durant la despedida pel començament de les seues vacacions i l’anunci d’Anna Simón com a substituta, el vam vore visiblement afectat quan va afegir que en setembre abandonarà de manera definitiva el programa, conegut per estar al capdavant de la llista dels diferents continguts d’entreteniment que oferix la cadena.

 

«Este anunci és complicat, perquè incompliré una promesa. Això no ho sap ni ma mare. Després de pràcticament 6 anys, crec que vos ho he d’explicar. A partir de setembre no seguiré en ‘Zapeando’ perquè ha arribat l’hora de canviar. S’ha acabat una etapa i estic desitjant explicar-vos de què tracta. Sé que em trobareu a faltar, no és fàcil que la persona que em substituisca tinga la meua paciència. Tornaré en un parell de setmanes per a deixar tot en ordre al meu substitut. Promet plorar en l’últim programa. Gràcies a tots per vore’ns», declarava el presentador molt emocionat.

 

Els seus companys de plató van emocionar-se amb les seves paraules d'acomiadament

Els seus companys del plató es van emocionar amb les seues paraules d’adéu | LA SEXTA

 

Els seus companys de plató no van poder aguantar alguna llàgrima mentres escoltaven les paraules del presentador, encara que ell va procurar mantindre un to d’humor per a traure-li gravetat a l’assumpte. Ara mateix no es coneix la identitat de la persona que el substituirà, però és probable que la productora del programa continue comptant amb la presència d’Anna Simón o d’algun dels col·laboradors més habituals del programa.

 

D’altra banda, Frank Blanco tampoc ha explicat el seu nou projecte, tot i que ha donat alguna pista: «Tinc fama d’haver-me carregat desenes de programes de la competència i, clar, altres requerixen el meu sensacional treball i jo em deixe voler».

 

Per tant, Globomedia i Atresmedia despedixen un dels seus rostres més reconeguts que fa 6 anys va arribar a ‘Zapeando’ després del seu pas per ‘El Debate’ de ‘Gran Hermano’. Cal recordar que el començament de l’emissió de ‘Zapeando’ no va ser massa esperançador, però finalment s’ha fet un lloc dins de la cadena televisiva i s’ha guanyat un públic fidel.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un estudi de la UPV alerta que les estadístiques policials amaguen zones de risc per a les dones

Un estudi internacional liderat per la UPV conclou que les dades policials sobre violència contra les dones no reflectixen totes les zones de risc i defensa combinar-les amb informació de la ciutadania i de les xarxes socials per a millorar les polítiques de seguretat urbana.

Cauen dos bandes itinerants de robatoris en vivendes amb almenys 27 assalts aclarits

La Policia Nacional ha desarticulat a Madrid i València dos grups criminals itinerants especialitzats en robatoris en vivendes, amb almenys 27 delictes aclarits i set detinguts, cinc d’ells ja en presó provisional.

Detingut a la Pobla Llarga amb una pistola amagada en una falsa targeta de crèdit

La Guàrdia Civil ha detingut a la Pobla Llarga un home de 53 anys que duia una arma de foc camuflada com una targeta de crèdit. En el seu domicili s’ha localitzat més munició, inclosa una bala de punta buida prohibida per a particulars.

Ruixats forts al nord i temperatures estables a la Comunitat Valenciana

L’Aemet preveu per a esta vesprada ruixats localment forts amb tronada al terç nord de la Comunitat Valenciana, mentre que la resta del territori mantindrà el cel poc nuvolós i temperatures sense canvis destacats.

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.