Frank Blanco abandonarà ‘Zapeando’ el pròxim mes de setembre

Frank Blanco deixarà de ser el presentador de 'Zapeando'

Frank Blanco deixarà de ser el presentador de ‘Zapeando’ | LA SEXTA

 

El passat 19 de juliol Frank Blanco va sorprendre’ns amb una de les seues facetes més emotives quan va acabar el programa fent una forta abraçada als seus companys. El motiu pel que el vam poder vore amb llàgrimes en els ulls va sorprendre a tots: Blanco ja no serà presentador del programa a partir del mes de setembre. Fa sis anys que va iniciar la seua carrera en La Sexta, i ara ha pres la decisió de tancar eixa etapa i començar-ne una de nova en una cadena diferent.

 

Frank Blanco ja no serà presentador de ‘Zapeando’

Encara que el presentador es mostrava content durant la despedida pel començament de les seues vacacions i l’anunci d’Anna Simón com a substituta, el vam vore visiblement afectat quan va afegir que en setembre abandonarà de manera definitiva el programa, conegut per estar al capdavant de la llista dels diferents continguts d’entreteniment que oferix la cadena.

 

«Este anunci és complicat, perquè incompliré una promesa. Això no ho sap ni ma mare. Després de pràcticament 6 anys, crec que vos ho he d’explicar. A partir de setembre no seguiré en ‘Zapeando’ perquè ha arribat l’hora de canviar. S’ha acabat una etapa i estic desitjant explicar-vos de què tracta. Sé que em trobareu a faltar, no és fàcil que la persona que em substituisca tinga la meua paciència. Tornaré en un parell de setmanes per a deixar tot en ordre al meu substitut. Promet plorar en l’últim programa. Gràcies a tots per vore’ns», declarava el presentador molt emocionat.

 

Els seus companys de plató van emocionar-se amb les seves paraules d'acomiadament

Els seus companys del plató es van emocionar amb les seues paraules d’adéu | LA SEXTA

 

Els seus companys de plató no van poder aguantar alguna llàgrima mentres escoltaven les paraules del presentador, encara que ell va procurar mantindre un to d’humor per a traure-li gravetat a l’assumpte. Ara mateix no es coneix la identitat de la persona que el substituirà, però és probable que la productora del programa continue comptant amb la presència d’Anna Simón o d’algun dels col·laboradors més habituals del programa.

 

D’altra banda, Frank Blanco tampoc ha explicat el seu nou projecte, tot i que ha donat alguna pista: «Tinc fama d’haver-me carregat desenes de programes de la competència i, clar, altres requerixen el meu sensacional treball i jo em deixe voler».

 

Per tant, Globomedia i Atresmedia despedixen un dels seus rostres més reconeguts que fa 6 anys va arribar a ‘Zapeando’ després del seu pas per ‘El Debate’ de ‘Gran Hermano’. Cal recordar que el començament de l’emissió de ‘Zapeando’ no va ser massa esperançador, però finalment s’ha fet un lloc dins de la cadena televisiva i s’ha guanyat un públic fidel.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.