8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Frank Blanco abandonarà ‘Zapeando’ el pròxim mes de setembre

Frank Blanco deixarà de ser el presentador de 'Zapeando'

Frank Blanco deixarà de ser el presentador de ‘Zapeando’ | LA SEXTA

 

El passat 19 de juliol Frank Blanco va sorprendre’ns amb una de les seues facetes més emotives quan va acabar el programa fent una forta abraçada als seus companys. El motiu pel que el vam poder vore amb llàgrimes en els ulls va sorprendre a tots: Blanco ja no serà presentador del programa a partir del mes de setembre. Fa sis anys que va iniciar la seua carrera en La Sexta, i ara ha pres la decisió de tancar eixa etapa i començar-ne una de nova en una cadena diferent.

 

Frank Blanco ja no serà presentador de ‘Zapeando’

Encara que el presentador es mostrava content durant la despedida pel començament de les seues vacacions i l’anunci d’Anna Simón com a substituta, el vam vore visiblement afectat quan va afegir que en setembre abandonarà de manera definitiva el programa, conegut per estar al capdavant de la llista dels diferents continguts d’entreteniment que oferix la cadena.

 

«Este anunci és complicat, perquè incompliré una promesa. Això no ho sap ni ma mare. Després de pràcticament 6 anys, crec que vos ho he d’explicar. A partir de setembre no seguiré en ‘Zapeando’ perquè ha arribat l’hora de canviar. S’ha acabat una etapa i estic desitjant explicar-vos de què tracta. Sé que em trobareu a faltar, no és fàcil que la persona que em substituisca tinga la meua paciència. Tornaré en un parell de setmanes per a deixar tot en ordre al meu substitut. Promet plorar en l’últim programa. Gràcies a tots per vore’ns», declarava el presentador molt emocionat.

 

Els seus companys de plató van emocionar-se amb les seves paraules d'acomiadament

Els seus companys del plató es van emocionar amb les seues paraules d’adéu | LA SEXTA

 

Els seus companys de plató no van poder aguantar alguna llàgrima mentres escoltaven les paraules del presentador, encara que ell va procurar mantindre un to d’humor per a traure-li gravetat a l’assumpte. Ara mateix no es coneix la identitat de la persona que el substituirà, però és probable que la productora del programa continue comptant amb la presència d’Anna Simón o d’algun dels col·laboradors més habituals del programa.

 

D’altra banda, Frank Blanco tampoc ha explicat el seu nou projecte, tot i que ha donat alguna pista: «Tinc fama d’haver-me carregat desenes de programes de la competència i, clar, altres requerixen el meu sensacional treball i jo em deixe voler».

 

Per tant, Globomedia i Atresmedia despedixen un dels seus rostres més reconeguts que fa 6 anys va arribar a ‘Zapeando’ després del seu pas per ‘El Debate’ de ‘Gran Hermano’. Cal recordar que el començament de l’emissió de ‘Zapeando’ no va ser massa esperançador, però finalment s’ha fet un lloc dins de la cadena televisiva i s’ha guanyat un públic fidel.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.

Les mínimes baixen de zero en la Comunitat Valenciana i toquen -7,1 a Ademuz

Les mínimes han caigut per davall de zero en nombrosos punts, amb un registre de -7,1 a Ademuz. L'interior ha encadenat gelades enfront de valors positius en la costa.

Desarticulada la major xarxa de metamfetamina a Europa amb droga oculta en marbre

La Policia Nacional, amb suport de la DEA, ha desarticulat la major xarxa europea de metamfetamina, que ocultava la droga en roques i escultures de marbre importades de Mèxic. L'operació deixa nou detinguts, un búnquer amb quasi 3 milions d'euros i múltiples confiscacions.

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.

La Guàrdia Civil ha detingut a una parella per catorze robatoris amb força a Nàquera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona per 14 robatoris amb força, 12 en vivendes de Nàquera i 2 en establiments. L'operació 'ROSMONT' es va iniciar després de diversos avisos veïnals i el rastreig de vendes en un portal de segona mà i d'un vehicle sospitós