14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Frank Blanco abandonarà ‘Zapeando’ el pròxim mes de setembre

Frank Blanco deixarà de ser el presentador de 'Zapeando'

Frank Blanco deixarà de ser el presentador de ‘Zapeando’ | LA SEXTA

 

El passat 19 de juliol Frank Blanco va sorprendre’ns amb una de les seues facetes més emotives quan va acabar el programa fent una forta abraçada als seus companys. El motiu pel que el vam poder vore amb llàgrimes en els ulls va sorprendre a tots: Blanco ja no serà presentador del programa a partir del mes de setembre. Fa sis anys que va iniciar la seua carrera en La Sexta, i ara ha pres la decisió de tancar eixa etapa i començar-ne una de nova en una cadena diferent.

 

Frank Blanco ja no serà presentador de ‘Zapeando’

Encara que el presentador es mostrava content durant la despedida pel començament de les seues vacacions i l’anunci d’Anna Simón com a substituta, el vam vore visiblement afectat quan va afegir que en setembre abandonarà de manera definitiva el programa, conegut per estar al capdavant de la llista dels diferents continguts d’entreteniment que oferix la cadena.

 

«Este anunci és complicat, perquè incompliré una promesa. Això no ho sap ni ma mare. Després de pràcticament 6 anys, crec que vos ho he d’explicar. A partir de setembre no seguiré en ‘Zapeando’ perquè ha arribat l’hora de canviar. S’ha acabat una etapa i estic desitjant explicar-vos de què tracta. Sé que em trobareu a faltar, no és fàcil que la persona que em substituisca tinga la meua paciència. Tornaré en un parell de setmanes per a deixar tot en ordre al meu substitut. Promet plorar en l’últim programa. Gràcies a tots per vore’ns», declarava el presentador molt emocionat.

 

Els seus companys de plató van emocionar-se amb les seves paraules d'acomiadament

Els seus companys del plató es van emocionar amb les seues paraules d’adéu | LA SEXTA

 

Els seus companys de plató no van poder aguantar alguna llàgrima mentres escoltaven les paraules del presentador, encara que ell va procurar mantindre un to d’humor per a traure-li gravetat a l’assumpte. Ara mateix no es coneix la identitat de la persona que el substituirà, però és probable que la productora del programa continue comptant amb la presència d’Anna Simón o d’algun dels col·laboradors més habituals del programa.

 

D’altra banda, Frank Blanco tampoc ha explicat el seu nou projecte, tot i que ha donat alguna pista: «Tinc fama d’haver-me carregat desenes de programes de la competència i, clar, altres requerixen el meu sensacional treball i jo em deixe voler».

 

Per tant, Globomedia i Atresmedia despedixen un dels seus rostres més reconeguts que fa 6 anys va arribar a ‘Zapeando’ després del seu pas per ‘El Debate’ de ‘Gran Hermano’. Cal recordar que el començament de l’emissió de ‘Zapeando’ no va ser massa esperançador, però finalment s’ha fet un lloc dins de la cadena televisiva i s’ha guanyat un públic fidel.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.