12.6 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Frank Blanco abandonarà ‘Zapeando’ el pròxim mes de setembre

Frank Blanco deixarà de ser el presentador de 'Zapeando'

Frank Blanco deixarà de ser el presentador de ‘Zapeando’ | LA SEXTA

 

El passat 19 de juliol Frank Blanco va sorprendre’ns amb una de les seues facetes més emotives quan va acabar el programa fent una forta abraçada als seus companys. El motiu pel que el vam poder vore amb llàgrimes en els ulls va sorprendre a tots: Blanco ja no serà presentador del programa a partir del mes de setembre. Fa sis anys que va iniciar la seua carrera en La Sexta, i ara ha pres la decisió de tancar eixa etapa i començar-ne una de nova en una cadena diferent.

 

Frank Blanco ja no serà presentador de ‘Zapeando’

Encara que el presentador es mostrava content durant la despedida pel començament de les seues vacacions i l’anunci d’Anna Simón com a substituta, el vam vore visiblement afectat quan va afegir que en setembre abandonarà de manera definitiva el programa, conegut per estar al capdavant de la llista dels diferents continguts d’entreteniment que oferix la cadena.

 

«Este anunci és complicat, perquè incompliré una promesa. Això no ho sap ni ma mare. Després de pràcticament 6 anys, crec que vos ho he d’explicar. A partir de setembre no seguiré en ‘Zapeando’ perquè ha arribat l’hora de canviar. S’ha acabat una etapa i estic desitjant explicar-vos de què tracta. Sé que em trobareu a faltar, no és fàcil que la persona que em substituisca tinga la meua paciència. Tornaré en un parell de setmanes per a deixar tot en ordre al meu substitut. Promet plorar en l’últim programa. Gràcies a tots per vore’ns», declarava el presentador molt emocionat.

 

Els seus companys de plató van emocionar-se amb les seves paraules d'acomiadament

Els seus companys del plató es van emocionar amb les seues paraules d’adéu | LA SEXTA

 

Els seus companys de plató no van poder aguantar alguna llàgrima mentres escoltaven les paraules del presentador, encara que ell va procurar mantindre un to d’humor per a traure-li gravetat a l’assumpte. Ara mateix no es coneix la identitat de la persona que el substituirà, però és probable que la productora del programa continue comptant amb la presència d’Anna Simón o d’algun dels col·laboradors més habituals del programa.

 

D’altra banda, Frank Blanco tampoc ha explicat el seu nou projecte, tot i que ha donat alguna pista: «Tinc fama d’haver-me carregat desenes de programes de la competència i, clar, altres requerixen el meu sensacional treball i jo em deixe voler».

 

Per tant, Globomedia i Atresmedia despedixen un dels seus rostres més reconeguts que fa 6 anys va arribar a ‘Zapeando’ després del seu pas per ‘El Debate’ de ‘Gran Hermano’. Cal recordar que el començament de l’emissió de ‘Zapeando’ no va ser massa esperançador, però finalment s’ha fet un lloc dins de la cadena televisiva i s’ha guanyat un públic fidel.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Mitja Marató València 2026 esgota les seues 25.000 dorsals

La Mitja Marató València Trinidad Alfonso Zurich 2026 ha esgotat els 25.000 dorsals per a la prova del 25 d'octubre. La demanda s'ha tancat després d'un procés amb període de fidelitat, sorteig i llista d'espera.

La Marató València obri el sorteig de dorsals per a 2026

La Marató València ha obert el registre al sorteig de dorsals per a 2026 després de tancar el període de fidelitat de 2025. Queden 20.757 places que s'assignaran per 'ballot'.

Augmenta la pressió assistencial en hospitals valencians però es manté en nivells propis de l’època

El repunt d'infeccions respiratòries eleva les urgències i els ingressos pendents en la Comunitat Valenciana. Sanitat ho emmarca en la dinàmica estacional i activa reforços.

La jutgessa de la dana acorda un acarament entre Salomé Pradas i l’excap de gabinet de Mazón

La instructora ha acordat un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre la gestió de la dana. La resolució no fixa data.

Thierry Ndikumwenayo i María Forero encapçalen l’equip espanyol per als Mundials de cross

Espanya va confirmar un equip de 20 atletes per als Mundials de camp a través de Tallahassee, amb Thierry Ndikumwenayo i María Forero com a referents. La selecció combina experiència i debutants en categories absoluta i sub20.

8 anys d’internament i 5 de llibertat vigilada per als dos menors per l’assassinat de Cloe

El Jutjat de Menors d'Alacant ha imposat 8 anys d'internament tancat i 5 de llibertat vigilada a dos jóvens per l'assassinat masclista de Cloe en Orihuela Costa. La sentència acredita un pla preconcebut i fixa 360.000 euros d'indemnització; cap recurs davant l'Audiència.

Marcelino torna al Sardiner, referent per a José Alberto

L'encreuament de Copa del Rei entre Racing i Vila-real estarà marcat pel retorn de Marcelino a Santander, amb l'equip càntabre líder i fort a casa.

La jutgessa del cas DANA acorda un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha acordat un acarament entre la exconsellera Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La mesura busca aclarir contradiccions detectades per les acusacions.