9.9 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

‘Los Lobos’ guanyen l’esperat i milionari pot de ‘¡Boom!’

'Los Lobos' celebrant la victòria

‘Los Lobos’ van esclafir d’emoció i alegria quan van guanyar el premi | Antena 3

 

‘Los Lobos’, després de més de dos anys, han guanyat el pot del programa ‘¡Boom!’, d’Antena 3. Feia ja dies que s’havia anunciat que el grup d’amics havia conseguit l’esperat premi, però no va ser fins a este dilluns de nit que es va emetre de forma especial un dels programes més esperats dels últims temps.

 

I és que ‘Los Lobos’ van conseguir fer-se amb el premi de 4,1 milions d’euros, que es van sumar als 2,5 milions que havien acumulat durant la seua estada en el concurs. I ara, amb la suma de les dos xifres, el grup ha conseguit un total de 6,6 milions d’euros, la quantitat més gran guanyada mai en un concurs de televisió en tot el món.

 

Una emissió especial

Antena 3 va voler fer-los l’homenatge que es mereixien i van dedicar bona part de la programació de la vesprada i la nit del dilluns a la fita conseguida pel grup. De fet, l’emissió especial va començar a partir de les 20.00 hores de la vesprada amb un repàs de la trajectòria de ‘Los Lobos’ pel programa.

 

Va ser també en eixa part quan es va dedicar una especial menció a l’integrant del grup que va morir el mes de febrer passat: José Pinto. Però no va ser fins a les 22.45 hores de la nit quan va començar a emetre’s el programa que portaria al cim al grup d’amics.

 

A punt de ser eliminats

Justet quan van estar a punt de ser eliminats pels seus contrincants ‘Los Cuerpos’, ‘Los Lobos’ es van enfrontar a una ‘bomba’ final amb la que van conseguir respondre amb èxit les quinze preguntes necessàries per a fer història en el món de la televisió. I d’eixa manera va ser. Una volta es van donar compte de què el pot ja era seu, el plató va esclafir d’alegria i emoció.

 

Finalment, Antena 3 va voler seguir a cada un de ‘Los Lobos’ fins a sa casa i es va poder presenciar com els van rebre les seues respectives famílies. El programa, sense cap de dubte, els ha canviat la vida i ara, per a celebrar-ho, organitzen un viatge junts a la Patagònia. Bon viatge!

 

'Los Lobos' a ¡Boom!

El grup va conseguir acertar les 15 preguntes | Antena 3

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.