‘Los Lobos’ guanyen l’esperat i milionari pot de ‘¡Boom!’

'Los Lobos' celebrant la victòria

‘Los Lobos’ van esclafir d’emoció i alegria quan van guanyar el premi | Antena 3

 

‘Los Lobos’, després de més de dos anys, han guanyat el pot del programa ‘¡Boom!’, d’Antena 3. Feia ja dies que s’havia anunciat que el grup d’amics havia conseguit l’esperat premi, però no va ser fins a este dilluns de nit que es va emetre de forma especial un dels programes més esperats dels últims temps.

 

I és que ‘Los Lobos’ van conseguir fer-se amb el premi de 4,1 milions d’euros, que es van sumar als 2,5 milions que havien acumulat durant la seua estada en el concurs. I ara, amb la suma de les dos xifres, el grup ha conseguit un total de 6,6 milions d’euros, la quantitat més gran guanyada mai en un concurs de televisió en tot el món.

 

Una emissió especial

Antena 3 va voler fer-los l’homenatge que es mereixien i van dedicar bona part de la programació de la vesprada i la nit del dilluns a la fita conseguida pel grup. De fet, l’emissió especial va començar a partir de les 20.00 hores de la vesprada amb un repàs de la trajectòria de ‘Los Lobos’ pel programa.

 

Va ser també en eixa part quan es va dedicar una especial menció a l’integrant del grup que va morir el mes de febrer passat: José Pinto. Però no va ser fins a les 22.45 hores de la nit quan va començar a emetre’s el programa que portaria al cim al grup d’amics.

 

A punt de ser eliminats

Justet quan van estar a punt de ser eliminats pels seus contrincants ‘Los Cuerpos’, ‘Los Lobos’ es van enfrontar a una ‘bomba’ final amb la que van conseguir respondre amb èxit les quinze preguntes necessàries per a fer història en el món de la televisió. I d’eixa manera va ser. Una volta es van donar compte de què el pot ja era seu, el plató va esclafir d’alegria i emoció.

 

Finalment, Antena 3 va voler seguir a cada un de ‘Los Lobos’ fins a sa casa i es va poder presenciar com els van rebre les seues respectives famílies. El programa, sense cap de dubte, els ha canviat la vida i ara, per a celebrar-ho, organitzen un viatge junts a la Patagònia. Bon viatge!

 

'Los Lobos' a ¡Boom!

El grup va conseguir acertar les 15 preguntes | Antena 3

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.