‘Los Lobos’ guanyen l’esperat i milionari pot de ‘¡Boom!’

'Los Lobos' celebrant la victòria

‘Los Lobos’ van esclafir d’emoció i alegria quan van guanyar el premi | Antena 3

 

‘Los Lobos’, després de més de dos anys, han guanyat el pot del programa ‘¡Boom!’, d’Antena 3. Feia ja dies que s’havia anunciat que el grup d’amics havia conseguit l’esperat premi, però no va ser fins a este dilluns de nit que es va emetre de forma especial un dels programes més esperats dels últims temps.

 

I és que ‘Los Lobos’ van conseguir fer-se amb el premi de 4,1 milions d’euros, que es van sumar als 2,5 milions que havien acumulat durant la seua estada en el concurs. I ara, amb la suma de les dos xifres, el grup ha conseguit un total de 6,6 milions d’euros, la quantitat més gran guanyada mai en un concurs de televisió en tot el món.

 

Una emissió especial

Antena 3 va voler fer-los l’homenatge que es mereixien i van dedicar bona part de la programació de la vesprada i la nit del dilluns a la fita conseguida pel grup. De fet, l’emissió especial va començar a partir de les 20.00 hores de la vesprada amb un repàs de la trajectòria de ‘Los Lobos’ pel programa.

 

Va ser també en eixa part quan es va dedicar una especial menció a l’integrant del grup que va morir el mes de febrer passat: José Pinto. Però no va ser fins a les 22.45 hores de la nit quan va començar a emetre’s el programa que portaria al cim al grup d’amics.

 

A punt de ser eliminats

Justet quan van estar a punt de ser eliminats pels seus contrincants ‘Los Cuerpos’, ‘Los Lobos’ es van enfrontar a una ‘bomba’ final amb la que van conseguir respondre amb èxit les quinze preguntes necessàries per a fer història en el món de la televisió. I d’eixa manera va ser. Una volta es van donar compte de què el pot ja era seu, el plató va esclafir d’alegria i emoció.

 

Finalment, Antena 3 va voler seguir a cada un de ‘Los Lobos’ fins a sa casa i es va poder presenciar com els van rebre les seues respectives famílies. El programa, sense cap de dubte, els ha canviat la vida i ara, per a celebrar-ho, organitzen un viatge junts a la Patagònia. Bon viatge!

 

'Los Lobos' a ¡Boom!

El grup va conseguir acertar les 15 preguntes | Antena 3

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.