‘Los Lobos’ guanyen l’esperat i milionari pot de ‘¡Boom!’

'Los Lobos' celebrant la victòria

‘Los Lobos’ van esclafir d’emoció i alegria quan van guanyar el premi | Antena 3

 

‘Los Lobos’, després de més de dos anys, han guanyat el pot del programa ‘¡Boom!’, d’Antena 3. Feia ja dies que s’havia anunciat que el grup d’amics havia conseguit l’esperat premi, però no va ser fins a este dilluns de nit que es va emetre de forma especial un dels programes més esperats dels últims temps.

 

I és que ‘Los Lobos’ van conseguir fer-se amb el premi de 4,1 milions d’euros, que es van sumar als 2,5 milions que havien acumulat durant la seua estada en el concurs. I ara, amb la suma de les dos xifres, el grup ha conseguit un total de 6,6 milions d’euros, la quantitat més gran guanyada mai en un concurs de televisió en tot el món.

 

Una emissió especial

Antena 3 va voler fer-los l’homenatge que es mereixien i van dedicar bona part de la programació de la vesprada i la nit del dilluns a la fita conseguida pel grup. De fet, l’emissió especial va començar a partir de les 20.00 hores de la vesprada amb un repàs de la trajectòria de ‘Los Lobos’ pel programa.

 

Va ser també en eixa part quan es va dedicar una especial menció a l’integrant del grup que va morir el mes de febrer passat: José Pinto. Però no va ser fins a les 22.45 hores de la nit quan va començar a emetre’s el programa que portaria al cim al grup d’amics.

 

A punt de ser eliminats

Justet quan van estar a punt de ser eliminats pels seus contrincants ‘Los Cuerpos’, ‘Los Lobos’ es van enfrontar a una ‘bomba’ final amb la que van conseguir respondre amb èxit les quinze preguntes necessàries per a fer història en el món de la televisió. I d’eixa manera va ser. Una volta es van donar compte de què el pot ja era seu, el plató va esclafir d’alegria i emoció.

 

Finalment, Antena 3 va voler seguir a cada un de ‘Los Lobos’ fins a sa casa i es va poder presenciar com els van rebre les seues respectives famílies. El programa, sense cap de dubte, els ha canviat la vida i ara, per a celebrar-ho, organitzen un viatge junts a la Patagònia. Bon viatge!

 

'Los Lobos' a ¡Boom!

El grup va conseguir acertar les 15 preguntes | Antena 3

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.