‘Los Lobos’ eliminats de ‘¡Boom!’ pels ‘Rockcampers’ en un programa especial

Los 'Rockcampers' únicos en derrotar a 'Los Lobos'

Els ‘Rockcampers’ són els únics capaços de guanyar a ‘Los Lobos’ | Antena 3

 

Fet històric en ‘¡Boom!’. Després de 500 programes imbatuts, este  dijous 27 de juny ‘Los Lobos’ van ser vençuts pels ‘Rockcampers’, antics guanyadors del premi del concurs d’Antena 3. Tot i això, la derrota es va produir en un dels dies especials en homenatge a l’equip compost per Manu, Erundino, Valentín i Alberto. 

 

Eixe enfrontament servia de xicoteta venjança per als ‘Rockcampers’, després que fa pocs dies van vore com ‘Los Lobos’ superaven la quantitat de diners que van guanyar ells, tot i no haver resolt encara la bomba final. Javi, Héctor, Rubén i Alfredo van ser molt superiors i van imposar-se tant en la fase principal com en la bomba classificatòria. 

 

«Ho sent, ‘Lobos’. Heu fet uns números increïbles… però heu perdut» anunciava Juanra Bonet amb cara de sorpresa. Però els vençuts van assumir la derrota amb molta deportivitat: «Amb molt d’honor!». El presentador no va poder evitar fer broma de l’assumpte, i com fa sempre amb els equips perdedors els va entregar el joc de taula. «Ací teniu el joc del programa!», va exclamar provocant el riure del públic i els concursants. 

 

Continuaran amb la seua participació habitual

Els ‘Rockcampers’ es van enfrontar després en la fase final per a provar de guanyar el premi especial de 100.000 euros. Tot i el seu gran nivell, es van quedar molt prop de conseguir-ho, fallant tres preguntes. 

 

Tot i la seua eliminació, els fans de ‘Los Lobos’ encara els podran vore concursar durant uns dies més, ja que este programa especial no afecta a la seua participació habitual. El seu pròxim repte serà un nou duel entre campions del programa, ja que competiran en un nou especial contra ‘Las Extremis’, que durant els seus 116 programes van guanyar 631.500 euros. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU