15.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

‘Los Lobos’ eliminats de ‘¡Boom!’ pels ‘Rockcampers’ en un programa especial

Los 'Rockcampers' únicos en derrotar a 'Los Lobos'

Els ‘Rockcampers’ són els únics capaços de guanyar a ‘Los Lobos’ | Antena 3

 

Fet històric en ‘¡Boom!’. Després de 500 programes imbatuts, este  dijous 27 de juny ‘Los Lobos’ van ser vençuts pels ‘Rockcampers’, antics guanyadors del premi del concurs d’Antena 3. Tot i això, la derrota es va produir en un dels dies especials en homenatge a l’equip compost per Manu, Erundino, Valentín i Alberto. 

 

Eixe enfrontament servia de xicoteta venjança per als ‘Rockcampers’, després que fa pocs dies van vore com ‘Los Lobos’ superaven la quantitat de diners que van guanyar ells, tot i no haver resolt encara la bomba final. Javi, Héctor, Rubén i Alfredo van ser molt superiors i van imposar-se tant en la fase principal com en la bomba classificatòria. 

 

«Ho sent, ‘Lobos’. Heu fet uns números increïbles… però heu perdut» anunciava Juanra Bonet amb cara de sorpresa. Però els vençuts van assumir la derrota amb molta deportivitat: «Amb molt d’honor!». El presentador no va poder evitar fer broma de l’assumpte, i com fa sempre amb els equips perdedors els va entregar el joc de taula. «Ací teniu el joc del programa!», va exclamar provocant el riure del públic i els concursants. 

 

Continuaran amb la seua participació habitual

Els ‘Rockcampers’ es van enfrontar després en la fase final per a provar de guanyar el premi especial de 100.000 euros. Tot i el seu gran nivell, es van quedar molt prop de conseguir-ho, fallant tres preguntes. 

 

Tot i la seua eliminació, els fans de ‘Los Lobos’ encara els podran vore concursar durant uns dies més, ja que este programa especial no afecta a la seua participació habitual. El seu pròxim repte serà un nou duel entre campions del programa, ja que competiran en un nou especial contra ‘Las Extremis’, que durant els seus 116 programes van guanyar 631.500 euros. 

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.