‘Los Lobos’ eliminats de ‘¡Boom!’ pels ‘Rockcampers’ en un programa especial

Los 'Rockcampers' únicos en derrotar a 'Los Lobos'

Els ‘Rockcampers’ són els únics capaços de guanyar a ‘Los Lobos’ | Antena 3

 

Fet històric en ‘¡Boom!’. Després de 500 programes imbatuts, este  dijous 27 de juny ‘Los Lobos’ van ser vençuts pels ‘Rockcampers’, antics guanyadors del premi del concurs d’Antena 3. Tot i això, la derrota es va produir en un dels dies especials en homenatge a l’equip compost per Manu, Erundino, Valentín i Alberto. 

 

Eixe enfrontament servia de xicoteta venjança per als ‘Rockcampers’, després que fa pocs dies van vore com ‘Los Lobos’ superaven la quantitat de diners que van guanyar ells, tot i no haver resolt encara la bomba final. Javi, Héctor, Rubén i Alfredo van ser molt superiors i van imposar-se tant en la fase principal com en la bomba classificatòria. 

 

«Ho sent, ‘Lobos’. Heu fet uns números increïbles… però heu perdut» anunciava Juanra Bonet amb cara de sorpresa. Però els vençuts van assumir la derrota amb molta deportivitat: «Amb molt d’honor!». El presentador no va poder evitar fer broma de l’assumpte, i com fa sempre amb els equips perdedors els va entregar el joc de taula. «Ací teniu el joc del programa!», va exclamar provocant el riure del públic i els concursants. 

 

Continuaran amb la seua participació habitual

Els ‘Rockcampers’ es van enfrontar després en la fase final per a provar de guanyar el premi especial de 100.000 euros. Tot i el seu gran nivell, es van quedar molt prop de conseguir-ho, fallant tres preguntes. 

 

Tot i la seua eliminació, els fans de ‘Los Lobos’ encara els podran vore concursar durant uns dies més, ja que este programa especial no afecta a la seua participació habitual. El seu pròxim repte serà un nou duel entre campions del programa, ja que competiran en un nou especial contra ‘Las Extremis’, que durant els seus 116 programes van guanyar 631.500 euros. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.