10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

‘Los Lobos’ eliminats de ‘¡Boom!’ pels ‘Rockcampers’ en un programa especial

Los 'Rockcampers' únicos en derrotar a 'Los Lobos'

Els ‘Rockcampers’ són els únics capaços de guanyar a ‘Los Lobos’ | Antena 3

 

Fet històric en ‘¡Boom!’. Després de 500 programes imbatuts, este  dijous 27 de juny ‘Los Lobos’ van ser vençuts pels ‘Rockcampers’, antics guanyadors del premi del concurs d’Antena 3. Tot i això, la derrota es va produir en un dels dies especials en homenatge a l’equip compost per Manu, Erundino, Valentín i Alberto. 

 

Eixe enfrontament servia de xicoteta venjança per als ‘Rockcampers’, després que fa pocs dies van vore com ‘Los Lobos’ superaven la quantitat de diners que van guanyar ells, tot i no haver resolt encara la bomba final. Javi, Héctor, Rubén i Alfredo van ser molt superiors i van imposar-se tant en la fase principal com en la bomba classificatòria. 

 

«Ho sent, ‘Lobos’. Heu fet uns números increïbles… però heu perdut» anunciava Juanra Bonet amb cara de sorpresa. Però els vençuts van assumir la derrota amb molta deportivitat: «Amb molt d’honor!». El presentador no va poder evitar fer broma de l’assumpte, i com fa sempre amb els equips perdedors els va entregar el joc de taula. «Ací teniu el joc del programa!», va exclamar provocant el riure del públic i els concursants. 

 

Continuaran amb la seua participació habitual

Els ‘Rockcampers’ es van enfrontar després en la fase final per a provar de guanyar el premi especial de 100.000 euros. Tot i el seu gran nivell, es van quedar molt prop de conseguir-ho, fallant tres preguntes. 

 

Tot i la seua eliminació, els fans de ‘Los Lobos’ encara els podran vore concursar durant uns dies més, ja que este programa especial no afecta a la seua participació habitual. El seu pròxim repte serà un nou duel entre campions del programa, ja que competiran en un nou especial contra ‘Las Extremis’, que durant els seus 116 programes van guanyar 631.500 euros. 

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.