13.1 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

‘Los Lobos’ eliminats de ‘¡Boom!’ pels ‘Rockcampers’ en un programa especial

Los 'Rockcampers' únicos en derrotar a 'Los Lobos'

Els ‘Rockcampers’ són els únics capaços de guanyar a ‘Los Lobos’ | Antena 3

 

Fet històric en ‘¡Boom!’. Després de 500 programes imbatuts, este  dijous 27 de juny ‘Los Lobos’ van ser vençuts pels ‘Rockcampers’, antics guanyadors del premi del concurs d’Antena 3. Tot i això, la derrota es va produir en un dels dies especials en homenatge a l’equip compost per Manu, Erundino, Valentín i Alberto. 

 

Eixe enfrontament servia de xicoteta venjança per als ‘Rockcampers’, després que fa pocs dies van vore com ‘Los Lobos’ superaven la quantitat de diners que van guanyar ells, tot i no haver resolt encara la bomba final. Javi, Héctor, Rubén i Alfredo van ser molt superiors i van imposar-se tant en la fase principal com en la bomba classificatòria. 

 

«Ho sent, ‘Lobos’. Heu fet uns números increïbles… però heu perdut» anunciava Juanra Bonet amb cara de sorpresa. Però els vençuts van assumir la derrota amb molta deportivitat: «Amb molt d’honor!». El presentador no va poder evitar fer broma de l’assumpte, i com fa sempre amb els equips perdedors els va entregar el joc de taula. «Ací teniu el joc del programa!», va exclamar provocant el riure del públic i els concursants. 

 

Continuaran amb la seua participació habitual

Els ‘Rockcampers’ es van enfrontar després en la fase final per a provar de guanyar el premi especial de 100.000 euros. Tot i el seu gran nivell, es van quedar molt prop de conseguir-ho, fallant tres preguntes. 

 

Tot i la seua eliminació, els fans de ‘Los Lobos’ encara els podran vore concursar durant uns dies més, ja que este programa especial no afecta a la seua participació habitual. El seu pròxim repte serà un nou duel entre campions del programa, ja que competiran en un nou especial contra ‘Las Extremis’, que durant els seus 116 programes van guanyar 631.500 euros. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.